Vma 2022: טיילור סוויפט שוברת שיא, דאב קמרון מפתיעה. באדיבות MTV ישראל, בyes וHOT

Vma 2022: טיילור סוויפט שוברת שיא, דאב קמרון מפתיעה

טקס פרסי ה-vma של MTV התקיים אמש בשעות הקטנות של הלילה (שעון ישראל). אז אם ישנתם אנחנו פה כדי לעדכן אותכם בכל מה קרה. אז מי הופיעו? מי הזוכים? ומי הגיע בהפתעה?

כמדי שנה מתקיים טקס פרסי ה-Vma של Mtv שמוקירה את הקליפים, השירים והאמנים של השנה. אמש (א'), התקיים הטקס של 2022 בניו ג'רזי והיה שופע בכוכבים ובהפתעות. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ליזו פתחה את הטקס עם השירים "About damm time" ו-"2be loved" ונתנה שואו מטורף שכלל כוריאוגרפיה ומופע מסכים יפה. גם להקת ה-KPOP המתקמבקת, "בלאקפינק", הופיעו עם שירן החדש "Pink venom" שהיה מלא בריקודים כמו שרק הן יודעות. באד באני הופיע היישר מהאצטדיון של היאנקיס. עוד הופיעו - להקת 'מאנסקין', דאב קמרון, ניקי מינאז' ואמינם עם סנופ דוג.

 
 

ומי הם הזוכים הבולטים של הערב?

הזוכה הגדולה היא טיילור סוויפט שהגיעה בהפתעה וזכתה בקליפ השנה, בימוי השנה ובקליפ ארוך לשיר "All too well" (הגרסה הארוכה), ובכך שברה שיא חדש - האמן הראשון שזכה שלוש פעמים בקטגוריה הזאת. בנאום הניצחון הכריזה הכוכבת כי היא תשחרר אלבום חדש ב-21 באוקטובר.

 

© באדיבות MTV ישראל, בyes וHOT

 

הארי סטיילס זכה בפרס אלבום השנה ("Harry's House") ושיר הפופ של השנה ("As It Was"). להקת BTS זכו כמובן בפרס הרכב השנה ובפרס קליפ השנה של הרכב מוזיקה. 

 

© באדיבות MTV ישראל, בyes וHOT

לניקי מינאז' הוענק מעין פרס מפעל חיים וזו אף זכתה בפרס שיר ההיפ-הופ הטוב ביותר של השנה ("Do We Have a Problem").

© באדיבות MTV ישראל, בyes וHOT

 

לצד כל הזוכים, הפרס המפתיע של הערב הוא כנראה הזכייה של השחקנית והזמרת דאב קמרון כ"האמן המבטיח" (תגלית השנה, אם תרצו) שהקדישה את הזכייה לקהילה הלהט"בית.

© באדיבות MTV ישראל, בyes וHOT

עוד זכו הם: שיר השנה - בילי אייליש - Happier Than Ever, אמן השנה - באד באני, אמני האלטרנטיב הטובים ביותר הם "מאנסקין", "הקליפ שעושה טוב" - ליזו - About Damn Time ועוד.

 

בטקס אף נכח אורח מפתיע במיוחד והוא ג'וני דפ, נדמה שהתעשייה נותנת לו לגיטמציה מחדש מאז זכייתו במשפט המסוקר של השנה. דפ הגיע להופעת 'קמיאו' קטנה בתור אסטרונאוט שדומה לפסלון של הטקס ואמר "אני צריך את העבודה הזאת". 

 

הטקס שודר בלעדית בערוץ mtv ישראל, שידור נוסף לצופים בישראל ישודר הערב בערוץ.

תגובות