סיכומוזיקלי: שיתופי פעולה מהחלומות ונונו עושה רביד פלוטניק. מיכאל תומרקין, באדיבות יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: שיתופי פעולה מהחלומות ונונו עושה רביד פלוטניק

עוד שבוע עבר, עוד שישי הגיע והנה אנחנו פה שוב עם עוד סיכומוזיקלי כיפי, מרגש והפעם - גם מלא בהמון המון שיתופי פעולה של הכוכבים הכי גדולים שאין מצב שתרצו לפספס • האזנה נעימה!

כמה חיכינו לשבוע הזה! כל כך הרבה דברים קרו, כבר התחברנו לשגרה החדשה של ספטמבר וכמובן - קיבלנו המון שירים חדשים שכבר הפכו לחלק מהפלייליסט שלנו. השבוע יצאו לא מעט שיתופי פעולה של זמרים ענקיים בתעשייה ואנחנו התרגשנו מאוד להקשיב להם! הרשימה מלאה בטוב ולכם נשאר רק להצטרף להאזין יחד איתנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן בן זקן & מאיה דדון - להיות שלך

שיתוף הפעולה הכי מטורף שיצא השבוע שייך אל שתי הזמרות הכי מצליחות בישראל בתקופה האחרונה - עדן בן זקן שכבר הספיקה לשבור את כל המצעדים עם שלל פרסים נחשקים ומאיה דדון שפרצה ממש השנה וכבר הספיקה להפוך לשם המדובר ביותר בתעשייה. השיר נקרא "להיות שלך" ואותו הן משחררות רגע לפני שמאיה משיקה את מופע הבכורה שלה שיתקיים ב-26.10 ברידינג 3 תל אביב. פייר? לא יכולים לחכות.

לסיכום: כוח נשי אמיתי!

 

ליאור נרקיס & משה פרץ - אהבה שכזאת

אם לא הספיק לכם הדואט המטורף של מאיה ועדן, הגיע הזמן גם לרוץ להקשיב לזה. "אהבה שכזאת" עם המילים והלחן של טל שכב, אבי אוחיון, משה פרץ והעיבוד וההפקה מוזיקלית של תמיר צור וכמובן - הקולות הבלתי נשכחים של ליאור נרקיס ומשה פרץ. כזכור, בעבר כבר הוציאו ביחד שני דואטים - "מול כל העולם" ו-"שמלה לבנה" וגם הפעם כמו אז, עשו עבודה מטורפת וגרמו לנו להתמכר.

לסיכום: טירוף

 

ג'יין בורדו & דורג' - מחזיקה לי את הלב

וכמובן, עוד שיתוף פעולה מוצלח במיוחד. ג'יין בורדו המדהימים והאהובים יחד עם דור תורג'מן (דורג') - זמר ומפיק מסגנונות ה-R&B ו-Soul. הוא פועל שנים ברחבי אירופה ועכשיו חזר לפה ומשתף פעולה בפעם הראשונה בעברית בשיר החדש - "מחזיקה לי את הלב". את השיר כתבו והלחינו דורון טלמון, מתי גלעד ודורג'. השיר פשוט נעים ומרגיע והקליפ אפילו יותר.

לסיכום: היישר מהאגדות

 

אדיר גץ - אוהבת מסיבות

עם מילים ולחן שיצר בעצמו לצד ההפקה המוזיקלית של יובל בן דוד, שחרר השבוע אדיר גץ את השיר החדש והעוצמתי שלו - "אוהבת מסיבות". רק השבוע יצא וכבר נמצא בסרטונים החמים ביוטיוב ושבר לנו את הלב. את השיר משחרר אדיר ממש רגע לפני מופע הענק שלו שיתקיים ממש במוצ"ש הקרוב (17.9) בהאנגר 11 תל אביב. מאחלים לו המון בהצלחה ומחכים לשמוע אותו שר את השיר הזה שם!

לסיכום: נוגע בלב

 

עקיבא - בשעה אחת

עקיבא חוזר אלינו שוב אחרי השיר האהוב "יש בך הכל" והפעם עם שיר מיוחד וקליפ מהמם שצולם ביער ובהופעה האחרונה שלו בבארבי תל אביב. הנה מה שסיפר עקיבא על "בשעה אחת" - "אני רוצה לזכור שגם כשנדמה לי שהכל, הכל נחתם ונסגר עלי, יש פתח לחיים, לשינוי, להתחיל מחדש. לפעמים צריך להגיע לעומק הכאב כדי להתפלל לעומק התיקון". וכך מוסיף - "אני מרגיש שהשיר הזה נכתב מתוך הנשמה שלי אולי יותר מכל שיר אחר עד כה. הלוואי שהוא יגרום לכם להאמין שיש לכם סיכוי ממש עכשיו לחיות חיים נפלאים ומתוקים".

לסיכום: מקסים

 

דודי בר דוד - מי יכול עלייך

עם הרבה סטייל ורגע לפני ערב חג ראש השנה, דודי בר דוד מגיע אלינו עם שיר חדש הנקרא "מי יכול עלייך" ולגמרי הפתיע אותנו! מדובר בשיר שפשוט כיף להקשיב לו בכל סיטואציה ורגע שאנחנו יכולים לדמיין. משחרר, כיפי ומיוחד. רק כאן כדי להזכיר שהמופע הקרוב שלו יהיה ב-20.9 בגריי תל אביב ואנחנו בטוחים שהוא יהיה מטורף.

לסיכום: כוכב

 

בוצר - רק רוקד

"השיר מבטא שמחה והנאה בגישה של גמישות וחיוביות בחיים. שאיפה לתנועת ריקוד בכל מצב, לחיות חיי השראה ויצירה הצולחת גם על זמנים קשים ומנצחת על פרטי החיים באהבה" - כך מספר בוצר וזה לגמרי מה שהרגשנו. את המילים והלחן יצר בעצמו לצד הפקה מוזיקלית של אורי אבני וקליפ מילים ואנימציה שממש נהננו לראות!

לסיכום: מעולה

 

מאי ויצמן - גבר אמיתי

מאי ויצמן היא חיילת בת 20, היא התחילה להופיע בגיל 14 והיום היא מופיעה עם להקה בלעדית ומיוחדת בעברית וערבית בכל מיני אירועים. השבוע היא הוציאה את הסינגל החדש שלה - "גבר אמיתי", שיר שכולו העצמה נשית וטירוף. גם בקליפ וגם בשיר עצמו היא מראה איזו כוכבת היא ואנחנו מחכים לשמוע ממנה עוד.

לסיכום: מהממת

 

שווה האזנה

הפרויקט של רביבו וקובי פרץ - מחרוזת אש

השבוע גילינו את המחרוזת ששחררו הפרויקט של רביבו שחוגגים 30 שנות קריירה יחד עם קובי פרץ במה שקראו לו - "מחרוזת אש" יחד עם כל הלהיטים שלו מתחילת הדרך שבטוח לא תרצו להפסיק לרקוד איתה. לגמרי אש!

 

נונו - קוקוריקו

מי אנחנו יותר אוהבים מנונו? רגע לפני המצעד הישראלי השנתי של גלגל"צ (שאנחנו לא מסוגלים כבר לחכות לו יותר), נונו הגיעה אל קרון הרכבת הקלה וביצעה שם את "קוקוריקו" של רביד פלוטניק והשאירה אותנו בשוק. טירוף אמיתי ומוכשרת!

 
תגובות