ניחוח של חו"ל: תמיר גרינברג משחרר סינגל שלישי באנגלית. אורית פניני

ניחוח של חו"ל: תמיר גרינברג משחרר סינגל שלישי באנגלית

רגע לפני המופע הענק והחגיגי בלייב פארק ראשל"צ ואחרי שהוציא שני להיטים שכבשו את מצעדי ההשמעות, תמיר גרינברג משחרר הבוקר (ב') סינגל שלישי - או שאפשר כבר להגיד, להיט שלישי

מאז שזכה ב-"הכוכב הבא" ואפילו עוד לפני, ידענו כבר מראש שהקריירה של תמיר גרינברג לא הסתיימה ברגע הזה - שלכוכב הגדול מהחיים, שחוזר כל כך הרבה שנים על ידי הפקת התכנית ולא לחינם, מצפה ייעוד מוזיקלי שלא מסתכם רק בתוך מסכי הטלוויזיה שלנו בצורת תכנית ריאליטי. אמנם עבר זמן מאז אותה נקודת המפנה בקריירה שלו ככוכב תוצרת כחול לבן, אבל נראה כי גרינברג מסרב להוריד את הרגל מהגז כל כך מהר. כבר כאשר זכה ב-"כוכב" הוא יצא לסיבובי הופעות ברחבי הארץ שנהפכו מהר לסולד-אאוט, הוציא שני סינגלים ששברו שיאי צפיות והשמעות במצעדי הפזמונים ובפלייליסט שלנו גם יחדיו ובעיקר הוכיח שהוא כאן כדי להישאר. היום (ב'), שבוע לפני מופע ענק וחגיגי בלייב פארק ראשון לציון בו יופיע בפני כ-10,000 צופים עם אורחים מפתיעים ועיבודים מיוחדים וחדשים אותם כתב והפיק - הוא מוציא סינגל נוסף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל שנקרא "Changes" מכניס אותנו במנגינת בס קצבית ותופים רועמים לתוך סיפור קצת יותר עדין ורגיש, אחד שאפשר מאוד להזדהות איתו ומשתקף בבירור מעבר למנגינה הקצבית - האהבה הישנה. כך מספר גרינברג על הסינגל החדש: "השיר 'Changes' נכתב על זיכרון של אהבה ישנה. בתוך עולם שבו הכל חולף, עובר, משתנה ולא משתנה, יש דברים אחדים שנשארים איתנו. בתקופה שחזרתי מארה"ב, זיכרון האהבה הישנה היא אחד הדברים היחידים שהחזיקו אותי ונתנו לי השראה". בהחלט אפשר להרגיש את האווירה הבינלאומית מהמילים (מלבד העובדה שהשיר הוא באנגלית) והלחן, שני דברים שגרינברג היה אחראי עליהן והשתלבו בצורה מאוד מדהימה יחד עם הקול שלו. הסינגל החדש, כמו קודמיו, מוכיח את מה שכבר ידענו מאז הכוכב - אין ספק שגרינברג הוא אמן ויוצר חדש ורענן בתעשיית המוזיקה הישראלית, אחד שמביא לה את הזוהר האמריקאי והבומבסטיות האופיינית כל כך ללהיטים משם ובהחלט מדובר בחידוש מרענן.

 
תגובות