לוקורה: כוכבי הטלנובלות צמררו אותנו במופע נוסטלגי. דניאל אהרוני

לוקורה: כוכבי הטלנובלות צמררו אותנו במופע נוסטלגי

מי היה מאמין שנזכה לראות כאן במופע שירי טלנובלות חגיגי את הכוכבים האהובים עלינו מארגנטינה? אמש (א') נערך המופע "לוקורה" שהיווה טירוף, עורר בנו צמרמורת של התרגשות והחזיר אותנו לילדות בענק • ביקורת

כוכבי "המורדים", "פלוריסיינטה" ו"כמעט מלאכים" הופיעו אמש (א') לישראל ויחד עם חן אהרוני הטריפו את הקהל בהיכל מנורה עם המופע "לוקורה" והחזירו אותנו ישירות לילדות שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מי היה חושב שב-2022 כוכבי הטלנובלות האהובות עלינו: פליפה קולומבו ("המורדים"), פלורנסיה ברטוטי ("פלוריסיינטה") ורוסיו איגרסבל ("כמעט מלאכים") יתאחדו וישירו את הלהיטים הגדולים שגדלנו עליהם. הם הופיעו על המסכים שלנו לפני עשורים, לכן חשבנו שהשילוב ביניהם לשבין שירי הסדרות - כבר לא נראה כאן. 

 

עוד לפני שההופעה התחילה הקהל כבר היה נרגש וצעק את כל המילים לשירים מהטלנובלות שהתנגנו ברקע וברגע האורות נכבו כל הקהל עמד על הרגליים, חלק גם עמדו על הכיסאות וצרחו מהתרגשות. המופע נפתח עם מחרוזת קצרה משותפת של כל הכוכבים שכללה את השיר "Para cosas buenas", רקדנים, זיקוקים וקונפטי שעף על השורות הראשונות בקהל. 

לאחר מכן כל כוכב עלה לבדו וביצע את השירים המייצגים את הטלנובלה בה כיכבו. הראשון שעלה הוא פליפה שהופיע עם הלהיטים של "המורדים" וביניהם: "te soñé","sera de dios", ושיר הפתיחה של הסדרה. פליפה היה פרפומר מטורף עם ווקאלים טובים, רקד, ירד לקהל ואפילו דמע בעצמו והודה לקהל הישראלי.

© דניאל אהרוני

אחריו עלתה רוסיו ושרה להיטים מ"כמעט מלאכים" כמו: "Nos volvemos a ver", "Vos ya sabes, ושיר מקורי הנקרא "Caja de cartón". רוסיו החליפה תלבושות, ורקדה והלהיבה את הקהל שהביעה התלהבות.

© דניאל אהרוני

אחר כך עלתה פלורנסיה ושרה את הלהיטים מפלוריסיינטה: "Mi vestido azul", "Porque ו-"Flores amarillas".  פלורנסיה הביאה לקהל תחושת נוסטלגיות ששרו את כל המילים יחד איתו ועבירה צמרמורות של התרגשות.

© דניאל אהרוני

אחרון עלה חן אהרוני, שבתור ילד שגדל על טלנובלות מאוד התרגש להופיע לצד גיבורי ילדותו. הוא שר שירים מ"קטנטנות", מ"בובה פראית" ואפילו שר את "Me voy" של לאלי מ"כמעט מלאכים". חן הראה שהוא זמר ענק וגם פרפורמר מדהים והוכיח שמגיע לו להופיע בבמות הגדולות. בנוסף, הוא הופיע בדואטים עם כל אחד מהכוכבים מארגנטינה. ההופעה נסגרה עם השיר "Bonita de mas" מ"המורדים" שכולם ביצעו יחד בחגיגות ובקצביות.

© דניאל אהרוני

הקהל היה מורכב מדורות שונים, היו כאלה שגדלו על "קטנטנות", כאלו שעל "המורדים", כאלו על "פלורייסינטה", הדור הצעיר יותר על "כמעט מלאכים" וכמובן שהיו כאלו שגדלו על הכל. עדיין כולם שרו וידעו את כל השירים, האווירה במקום הייתה נפלאה, נוסטלגית וחגיגית, היא החזירה אותנו לילדות לערב אחד ובלתי נשכח.

תגובות