כובשת בגיל 16: מאיה דדון נתנה הופעת בכורה מעולה. באדיבות יחסי ציבור

כובשת בגיל 16: מאיה דדון נתנה הופעת בכורה מעולה

מאיה דדון, אחת מההבטחות המוזיקליות של השנה האחרונה, כבשה את הבמה אמש ברידינג 3 עם הופעת בכורה מעולה במיוחד • זה מה שחשבנו

היא רק בת 16 וכבר נחשבת לפריצה בולטת במיוחד בעולם המוזיקה. מאיה דדון הספיקה להוכיח את עצמה באלבום בכורה מלא בלהיטים מצליחים, וכעת החליטה להשיק מופע בכורה ברידינג 3 בתל אביב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רגע לפני שעלתה לבמה ביקרנו מאחורי הקלעים כשהמנהלת האמנותית של מאיה, זמרת העשור, עדן בן זקן הגיעה בדיוק לחדר האמנים לאחל בהצלחה ולתת טיפים רגע לפני.

הזמרת פתחה את המופע עם סינגל הבכורה שכבש את המקום הראשון בכל המצעדים ״חוץ ממך״. לאחר מכן המשיכה עם להיט לא פחות מצליח- ״בלילות״ - פתיחה מעולה לערב בכורה. מאיה הודתה לקהל שהגיע והייתה נרגשת במיוחד מהמעמד המיוחד ואחר-כך עשתה נועה קירל במחרוזת ״פנתרה״ איתה שילבה את הסינגל החדש מהאלבום- ״עינטוזים״ שגרם לנו לזוז בקהל.

© באדיבות יחסי ציבור

ההופעה המשיכה עם הסינגל ״יאללה ביי״ ואחריו פצחה בשיר ״אפס עשר לך״ של הזמר אדיר גץ. כמתבקש, וכפי שהוא אירח כבר אותה בעבר, גץ הפתיע ונכנס באמצע השיר לבמה. השניים ביצעו יחד את השיר האהוב ובסיומו אדיר נשאר על הבמה ושר את ״אני אוהב, אני מכור, אני שרוף״. מאיה חזרה לבמה וביצעה את הסינגל שגם כן הגיע לכל מקום אפשרי- ״כמו שאני״.

אבא של דדון חגג את יומולדתו בו זמנית, כך שהכוכבת לא יכלה להתעלם מכך ושרה לו שיר יום הולדת והקדישה לו במיוחד את ״אבא גדול״ של שרית חדד שהותיר את הקהל נרגש ומופעם במיוחד.

הזמרת הפתיעה את הקהל באורח נוסף והזמינה את מאור אדרי לדואט ״כמו שאת״, אדרי הרים את האווירה עם להיט העבר ״My name is Maor Edri” ואחר כך הצטרף לבמה רון ביטון לביצוע בכורה של הסינגל החדש שיצא לשניים - ״משוחררים״.

דדון חזרה לבמה בלוק חדש וביצעה את ״נוף לגעגוע״ ומיד אחריו ירדה לקהל לבצע יחד עם עדן בן זקן את הסינגל המשותף שלהן ״להיות שלך״ - שהוכיח ששילוב הקולות של השתיים פשוט מעולה וייחודי. הכוכבת המשיכה בשיר ״מועבט״ של עדן ולסיום שרה מחרוזת ״מי זאת״ + ״ויראלי״ + ״פיו פיו״.

© באדיבות עופר מנחם יחסי ציבור

בסיום הערב ביצעה דדון שוב את ״חוץ ממך״, הפעם בגרסה אקוסטית וסיימה בתודות לכולם.
דדון הוכיחה כי היא ללא ספק רק בתחילת דרכה ומצופה ממנה כברת דרך בתעשיית המוזיקה, הפתיעה את הקהל בביטחון עצמי ואנרגיות מטורפות כשהיא רק בת 16, ההופעה הייתה מעולה ומדויקת ואנחנו מחכים כבר לעוד!

תגיות
תגובות