סיכומוזיקלי: רוני דואני ואבי אבורומי בלהיטים מטורפים. אור דנון

סיכומוזיקלי: רוני דואני ואבי אבורומי בלהיטים מטורפים

שוב יום שישי הגיע והפעם - אבי אבורומי, גל אדם, נורוז, רוני דואני ועוד המון זמרים וזמרות ענקיים בסיכומוזיקלי אחד ומיוחד! מוכנים להתמכר לשירים הכי שווים ויפים שיצאו השבוע? מוזמנים להצטרף • האזנה נעימה!

עוד שבוע עבר לו, עוד סיכומוזיקלי כבר הגיע והפעם היה שבוע כל כך עמוס במוזיקה שבקושי הספקנו לעמוד בזה! הפעם ברשימה נמצאים כל הכוכבים הגדולים ובינהם: גל אדם ונורוז ששיתפו פעולה בשיר חדש ומעניין, רוני דואני שחוזרת בבום ואבי אבורומי שמרגש כל פעם מחדש! רוצים לדעת ובעיקר - לשמוע עוד? מוזמנים להצטרף אלינו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גל אדם & נורוז - משוגעת

שני האומנים הכי אהובים בישראל משתפים פעולה וזה מפתיע! גל אדם שעשה דרך מטורפת במוזיקה ונורוז שהפך לאחד מהשמות החמים והאהובים בשנים האחרונות שיתפו פעולה בשיר מיוחד שנקרא "משוגעת" עם הפקה מוזיקלית של הצמד עמית מרדכי ועידו נצר המוכשרים. עם קליפ מטורף ושיר ממכר - אין ספק שמדובר בשיר החם הבא!

לסיכום: להיט אמיתי

 

אבי אבורומי - מסיבה סגורה

ממש רגע לפני מופעי הענק שלו ב-27.10 (הופעה שהפכה לסולד אאוט בתוך 4 שעות בלבד) וב-29.10 (עם כרטיסים אחרונים) בהיכל שלמה תל אביב, שיחרר אבי אבורומי את הסינגל החדש שלו - "מסיבה סגורה". השיר הוא שיר מנקודת מבטה של מישהי שהלב שלה נשבר והיא מחליטה לוותר. הוא נכתב והולחן על ידי אבי יחד עם גיל ויין שעשו עבודה מדהימה. בקרוב יופיע אבורומי על המסך בתפקיד ראשי בסדרת הנוער החדשה "תלאתה" ואנחנו לא יכולים לחכות!

לסיכום: מרגש

 

רוני דואני - בא לי זריז

כמה חיכינו ללהיט חדש של רוני דואני! אחרי צ'יל והחידושים לשירים האייקונים יחד עם נונו, ידענו שמצפים לנו עוד שירים שלא נוכל להתעלם מהם. עכשיו הגיע "בא לי זריז" שיר קליל וכיפי בסגנון פופ עכשווי והאוס מועדונים. את הקליפ צילמה במקום לא פחות מיוחד - נתב"ג, בכמה לוקיישנים מגניבים במיוחד. השיר נכתב על ידי רוני עצמה, איתי שמעוני, ג'ורדי, רון ביטון ונוי אלוש - לגמרי צוות מנצח! את הסינגל החדש היא השיקה במסיבה בערב משותף עם נועה קירל ב-20/10.

לסיכום: ממכרת 

 

יובל דיין - יהיה מי שיאהב אותך ככה

השבוע יצא שיר ממש מעניין של יובל דיין שנקרא "יהיה מי שיאהב אותך ככה" ובו היא שיתפה פעולה מיוחד עם נינט טייב ודודו טסה. את השיר כתבה נינט והזמינה את יובל אל האולפן של דודו טסה שכזכור בעבר יצרו יחד את "אל תאמר" ו-"בשעה טובה". את הפקת השיר עשה דודו טסה ואת העיבוד יחד עם יונתן דסקל.

לסיכום: נעים ומיוחד

 

אברהם טל - הצד השני

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, יצא השיר "הצד השני" אותו ביצע אברהם טל עם הפקה של סתיו בגר וינון יהל המדהימים. את המילים כתבו אלעד ושגיא מזמר שהם אחיה הצעירים של מירב הורנשטיין ז"ל שנפטרה מסרטן השד. השיר נועד להעלות את המודעות ולגרום לנשים שסביבכם ללכת להיבדק ובנוסף, כל ההכנסות מהשיר יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

לסיכום: חשוב ומוערך

 

מיכאל לוי - היו ימים

למי שעוד לא מכיר - מיכאל לוי עוד מעט בן 17, הופיע בעונה האחרונה של "הכוכב הבא" והטריף את כל המדינה. מאז, חתם אצל רוברטו והשבוע שיחרר סינגל חדש שעליו עבד הרבה זמן - "היו ימים". הנה מה שסיפר: "אני מתרגש לפתוח את השנה החדשה עם שיר חדש, שעבדתי עליו תקופה ארוכה. מרגיש לי הרגע הנכון לשחרר אותו. לפעמים לשיר לוקח כמה גילגולים ועכשיו אני שלם מאוד עם התוצאה ומאמין שתאהבו אותה לפחות כמוני".

לסיכום: ממש כוכב

 

שווה האזנה

רביב כנר & נינט - נשרף העולם

לרגל סיום סיבוב הופעות הקיץ שלו, שיחרר השבוע רשמית את הביצוע המלא לדואט שלו יחד עם נינט לשיר שהפך לאחד מהלהיטים הענקיים שלו - "נשרף העולם". אנחנו ממש נהננו להקשיב ושמחים שהוא הוציא את לכולנו!

 

אושר כהן - סהרה

הנה משהו ששמחנו להיתקל בו השבוע! אושר כהן הגיע לגלגלצ לתוכנית חי בגלגלייב וביצע קאבר מדהים לשיר "סהרה" של טונה. אין ספק שמדובר בביצוע מהמם ומטורף ואתם חייבים ללכת לשמוע.

 
תגובות