סיכומוזיקלי: מאיה דדון מדברת על הדור של היום. סתיו פרץ

סיכומוזיקלי: מאיה דדון מדברת על הדור של היום

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! השבוע הזה היה ממש מיוחד וארוך ובגלל זה, אנחנו יותר משמחים לשבת ולהנות מהמוזיקה הישראלית החדשה שיצאה בו... גם הפעם הרשימה שלנו מלאה בשירים הכי טובים שיצאו ובינהם: מאיה דדון, עילי אלמקייס, שלומי שבת ועוד המון אהובים • האזנה נעימה!

איזה שבוע מטורף היה! כמו בכל שבוע, אנחנו כל כך שמחים שמגיע הסופ"ש שיעזור לנו להתמלא באנרגיות חדשות ובעיקר - מוזיקה חדשה! השבוע יש לנו כמה שירים שלא תרצו לפספס: מאיה דדון מתקרבת לאלבום שני, עילי אלמקייס בעוד להיט, שלומי שבת לא מפסיק לרגש וואלרי חמאתי מתארחת אצל תמר אופיר. מוזמנים להצטרף ולהנות יחד איתנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאיה דדון - משפיענים

מאיה דדון הפכה לאחת מהזמרות הבולטות בשנה האחרונה. אחרי ששברה את הבמה ברידינג 3 וההצלחה המטורפת של השירים - "חוץ ממך", "כמו שאני" ו-"יאללה ביי", היא יוצאת השבוע עם סינגל ראשון לקראת אלבום שני שמתקרב. לשיר קוראים "משפיענים" שאותו כתבו והלחינו עבורה רון ביטון ומאור שטרית והוא מדבר על הדור החדש שבעיקר מחפש תשומת לב ברשתות החברתיות ומה שבאמת חשוב בחיים.

לסיכום: נכנס ישר ללב

 

עילאי אלמקייס - מכל הלילות

אם השם שלו עדיין לא מוכר לכם, נזכיר שאת עילאי אלמקייס הכרנו לראשונה בתוכנית "אקס פקטור לאירוויזיון", שם הפך לאחד המתמודדים האהובים ביותר. ממש לפני כמה חודשים, הוציא עילאי את השיר "תרקדי איתו" שהפך ללהיט ענק (והוא רק חלק קטן מהרשימה). השבוע יצא השיר החדש שלו "מכל הלילות" שכתב והלחין יחד עם רון ביטון ומאור שטרית.

לסיכום: להיט חדש

 

שלומי שבת - רגעים

כמו תמיד, אין שיר של שלומי שבת שלא מצליח לרגש אותנו. איזה כיף שאמן כזה ממשיך להוציא ולהתמיד במוזיקה ולהיות חלק כזה חשוב מהאמנים בישראל. השבוע שיחרר את הסינגל "רגעים" שלגמרי יתן לך כמה רגעים טובים בסופ"ש הזה - וגם אחריו. ההופעות הקרובות של שלומי: 25.2 בהיכל התרבות תל אביב, 19.1 בבנייני האומה ירושלים, 29.1 בהיכל התיאטרון קרית מוצקין ו-16.3 במשכן אמנויות הבמה באר שבע.

לסיכום: שרק ימשיך!

 

נטע אבקסיס - לאן

את נטע אנחנו זוכרים עוד מהפעם הקודמת שכתבנו עליו והשאיר עלינו רושם של ממש. למי שלא מכיר, נטע אבקסיס הוא בן 24 וגר בירושלים. השיר "לאן" הוא שיר חדש מתוך אלבום בכורה שיושק ב-20.12 בצוללת הצהובה בירושלים. מדובר באלבום קונספט המגולל את השלבים של סיפור אהבה שנמשך שנתיים. גם עכשיו מצאנו את הייחודיות והאותנטיות שלו ואנחנו לא יכולים לחכות כבר לשמוע את האלבום המלא!

לסיכום: מקסים

 

שירה גבריאלוב - לך תחפש אותי בסיבוב

כבר הרבה זמן חיפשנו שיר קליל יותר שיעביר לנו את היום בצורה כיפית ועכשיו מצאנו! מדובר בשיתוף פעולה של הזמרת והיוצרת שירה גבריאלוב עם הראפר אופירי עם ז'אנר של מוזיקה מיוחד שקצת חסר לפעמים בארץ. "את אופירי הכרתי בהופעה משותפת ועפתי ברמות כשראיתי אותו שר וזז! כשהקלטתי עם אסף שנהב את 'בואי לא נריב על שטויות' זכיתי לעבוד איתו ולראות את הטרפת בעיניים. וזהו, החיבור היה ברור. אהבת נצח נצחים לעולמי עד" - שירה על שיתוף הפעולה עם אופירי.

לסיכום: כיף להקשיב!

 

קולורידוס & עידן סלע - צ'ייסר של אוזו

שיתוף פעולה מיוחד בין קולורידוס ועידן סלע שיצרו יחד שיר בסגנון מיוחד שמשלב את עולמות המוזיקה היוונית והים תיכוני ביחד. והנה מה שסיפרו על ההכנה. עידן: "כמי שמגיע מעולמות הים תיכוני יווני נשמע לי מאוד מעניין לעשות חיבור דווקא עם אמני פופ ורגאטון, קיבלתי אליי את הסקיצה והתאהבתי". בר: "הבאנו פה שילוב של משהו מיוחד, משהו שעוד לא היה פה ואני בטוח שכולם הולכים להתאהב מהסגנון הזה".

לסיכום: מיוחד ממש

 

נוי דקל - אולי אפול

הסינגל החדש והשני של נוי דקל "אולי אפול" מתאר את התחושות של המוכנות לוותר על חיים נוחים ועבודה יציבה בשביל להגשים חלום. אנחנו חייבים להודות שהשיר ממש מרגש ונעים ומעבר להכל - הקול והמילים הנוגעות של נוי מתחברות בצורה מושלמת. נוי: "באזור כיתה ג חלמתי שאני נכנסת למרפסת ומונח שם רדיו. אני מדליקה את הרדיו ומתאהבת בשיר שמנוגן. פתאום נופל לי האסימון שהשיר שמתנגן הוא בעצם שלי! אני מצטמררת ומתעוררת. בבוקר שלמחרת כתבתי בהשראת החלום את השיר הראשון שלי והשאר היסטוריה".

לסיכום: אין מצב שלא תתאהבו

 

אתי רומנו ואהובה עוזרי - אחות

את השיר "אחות" שיחררה אתי רומנו לקראת יום השנה השישי לפטירתה של אהובה עוזרי ז"ל. והסיפור הקטן הזה שסיפרה אומר הכל: "את השיר הזה כתבתי בגיל 14 ומאז הוא ישב במגירה. לפני כעשור הלחינה אותו עבורי האחת והיחידה, אהובה עוזרי. כשהייתי חיילת בת 18, פניתי לאהובה וביקשתי שנשתף פעולה, הצגתי בפניה טקסטים שלי. מבין כולם, היא הצביעה על 'אחות' ואמרה לי: 'זה טוב, אני אלחין לך אותו'. והוסיפה: 'את עוד בוסר, תחזרי אליי בעוד כמה שנים'. זה היה אז. עשור הוא חיכה במגירה להישמע ועכשיו אני מרגישה מוכנה".

לסיכום: מרגש.

 

שווה האזנה

תמר אופיר עם ואלרי חמאתי

הפעם בחרנו להכניס לשווה האזנה ביצוע מיוחד מתוך הופעה של תמר אופיר המוכשרת בתיאטרון תמנוע. בהופעה התארחה ואלרי חמאתי המדהימה ויחד הן שרו את השיר האהוב "מחכה" של עידן רייכל (שכתבה ריטה) בשתי שפות - עברית וערבית. אין ספק שמדובר בביצוע חד פעמי ומיוחד ואנחנו בטוחים שתשמחו להקשיב לו.

 
תגובות