סיכומוזיקלי: אליאב זוהר ועדן חסון נכנסים ללב. יניר סלע

סיכומוזיקלי: אליאב זוהר ועדן חסון נכנסים ללב

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי מלא בכוכבים הכי מפורסמים שיש כבר כאן! השבוע היה שבוע מיוחד וכיפי ואנחנו כל כך שמחים על המוזיקה החדשה שיצאה בו. בין הזמרים עם הלהיטים החדשים נמצאים: עדן חסון, אליאב זוהר, אודיה, לורן פלד, תמיר גרינברג, נטע ברזילי ועוד המון. הרשימה הפעם ארוכה אז תהיו מרוכזים • האזנה נעימה!

איזה כיף זה לסיים עוד שבוע, לעבור על המוזיקה החדשה שיצאה ולשבת לשמוע אותה ולהירגע. מכירים את זה שיש שיר אחד של כמה דקות שעוזר לנתק את המוח לגמרי ולעשות נעים בלב? אז הפעם יש לנו המון מהם! רוצים להכיר אותם? מוזמנים להצטרף להאזין להם איתנו גם הפעם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן חסון - עד שתבואי עד אלי

איך אפשר לפתוח את הרשימה של השבוע מבלי להתייחס לשיר חדש של עדן חסון? אחרי שכבש שוב ושוב את כל המקומות הראשונים בכל פלטפורמה אפשרית ואחרי שהשירים שלו הפכו להמנונים שכל אחד שר - שיחרר השבוע עדן את "עד שתבואי עד אליי". שיר שממש לאחר שמיעה בפעם הראשונה, אפשר לדעת שמדובר בלהיט הבא שאין מצב שתצליחו לפספס. את המילים והלחן כתב עדן בעצמו לעיבוד והפקה מוזיקלית של סתיו בגר המדהים.

לסיכום: האהוב עלינו

 

אליאב זוהר - שדים בעיניים

אחרי שזכה בתוכנית "הכוכב הבא", ידענו שאליאב לא הולך להיעלם בקרוב (ובכנות? גם ממש רצינו שהוא ישאר). השבוע הוא הוציא סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה שלו שנקרא "שדים בעיניים" ובהפקתו המוזיקלית של שמוליק דניאל. אחד השירים היפים ששמענו בתקופה האחרונה - כולל הכל. "השיר מדבר על השדים בתוך כל אחד מאיתנו. על המקום שאנחנו מאפשרים להם לגדול בנו ולהשתלט עלינו ואפילו מטפחים אותם לעיתים ומאמינים שהם טובים לנו. עד לרגע שאנחנו מבינים שאין מדובר בשדים חיצוניים אלא בעצמנו ובתוכנו ורק אנחנו אלה שיכולים לשחרר אותם מאיתנו" - אליאב.

לסיכום: תודה אליאב.

 

אודיה - החיים שלי אחריך

השנה, הזמרת והיוצרת אודיה הפכה לאחת מהזמרות האהובות והמצליחות שיש פה. ולגמרי מגיע לה כל האהדה והאהבה שבאה אחריה. מאז שהפכה לכזאת, היא מובילה בכל המצעדים ונמצאת במקומות הראשונים באפליקציות המובילות. עכשיו, היא שיחררה את "החיים שלי אחריך" שאין ספק שיהפוך להיות הצלחה ענקית בדיוק כמו "אינטלקטוערס" ו"האמת". את המילים והלחן כתבה יחד עם תמר יהלומי ויונתן קלימי שגם עיבדו והפיקו מוזיקלית.

לסיכום: כבשה אותנו

 

דודו אהרון - בלאגן

השבוע יצא דודו אהרון עם סינגל חדש שנקרא "בלאגן". בשיר דודו משלב את הקצב המזרחי האוריינטלי עם מוזיקת רוקנרול משנות ה-60 וכיף לשמוע אותו משלב את הסגנונות. גם הקליפ מתאים את עצמו לאווירה ומשלב את אותה האווירה. בנוסף לכל זה, תוכלו למצוא בקליפ את מיכל הקטנה וכוכב הרשת עידו אוחיון ז"ל ולכן זה גם מרגש מאוד. המופע הבא של דודו יהיה ב-11/26 בזאפה ירושלים.

לסיכום: מעולה!

 

ללי - על מה את חושבת

אין מצב שאתם לא זוכרים עדיין את ללי. התחילה את דרכה בתוכנית "הכוכב הבא" ומאז השאירה לילדה שהייתה שם אבק. היום היא כבר בת 19, חיילת ומשרתת בצפון. עכשיו היא הוציאה את הסינגל החדש - "על מה את חושבת". ללי מציגה את עצמה בצורה הכי בוגרת ויפה שיש. שמחנו כל כך לראות אותה באור הזה והיא לגמרי ריגשה אותנו מעבר למצופה. הקליפ שיצא עכשיו הופך את החוויה לעוד יותר גדולה ואנחנו אהבנו!

לסיכום: אותנטית

 

אור בן ברוך - משהו טוב

אור בן ברוך הוא זמר, יוצר ושחקן. אולי תזכרו אותו מהסינגל הקודם "הלב שלי ריק" שהצליח מאוד וריגש אותנו. השבוע שיחרר את "משהו טוב" - שיר שני בדרך לאלבום חדש. פייר? אנחנו לא יכולים לחכות לו. בשבוע שעבר עלה בפעם הראשונה עם מופע מלא משלו ובקרוב יפתחו עוד. מאחלים לו המון בהצלחה ואם הוא ימשיך בכיוון הזה, אנחנו לגמרי צופים לו עתיד מזהיר!

לסיכום: כובש

 

נוי ארז - באור שלך

אנחנו תמיד אוהבים לראות אמנים שמביאים את עצמם והאג'נדות שלהם למוזיקה. תכירו את נוי ארז - אישה מדהימה, עם קול מדהים ובאה להראות לנו איך להתעלם מכל "קולות הרקע" ולעשות רק מה שטוב לכל אחד ואחת מאיתנו. "השיר 'באור שלך' הוא שיר ניצחון עבורי. זאת הפעם הראשונה שאני מפרסמת שיר שאני כתבתי" מספרת נוי ומוסיפה "תמיד יהיו רעשי רקע ולאנשים תמיד יהיה מה להגיד, אבל הכוח האמיתי נמצא בידיים שלי ואם אתייחס לכל מילה שאומרים ולכל ביקורת שנותנים לא אוכל להמשיך להתעסק במה שאני הכי אוהבת".

לסיכום: השראה בשבילנו

 

נוי דקל - אולי אפול

בין אפל לנעימה מרגיעה - שילוב מושלם בעינינו כדי להיכנס לפלייליסט שלנו. נוי מפגינה יכולות מעולות, בעיקר בפזמון והלוואי שהיא לעולם לא תיפול!

לסיכום: אש!

 

אביחי פרץ - מילואים

במיוחד בתקופה הכה רגישה הזו, יש בנו רגישות יתרה בכל הנוגע למדים ולצה״ל. אביחי פרץ שחרר בתזמון מדוייק את מה שאנשיו מכנים ״שיר המילואים הרשמי״. אולי רובכם עוד רחוקים משם - אבל אי אפשר שלא להיכנס לקצב.

 

לסיכום: קאנטרי וויב נוסח ישראל. 

עמרי גלוזמן - שיר ערש 1957

עמרי גלוזמן שיחרר השבוע את "שיר ערש 1957", סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה "מחשבות". האלבום ישוחרר בתחילת 2023 ואיתו תבוא גם הופעת השקה חגיגית שאנחנו מחכים לשמוע ממנה. לשיר יש וייבים טובים של פעם שאין סיכוי שלא תצליחו להתחבר לכל אחד מהחלקים שבו. לגמרי מסוג השירים שכיף לשבת איתם בימי שבת בבוקר.

לסיכום: מרגיע

 

שווה האזנה

תמיר גרינברג מארח את נטע ברזילי

השבוע קיבלנו את אחד הביצועים המפתיעים שיש. כולנו מאוהבים לגמרי בשיר "Better" של תמיר גרינברג. אבל קחו את האיכות המדהימה הזו, תוסיפו לה את נטע ברזילי ותקבלו את השלמות שחיכיתם לה! תמיר אירח את נטע במופע שלו בלייב פארק ראשל"צ ואנחנו - פשוט מרוצים!

 

לורן פלד בביצועים מדהימים

האהבה שלנו ללורן פלד לא מפסיקה לגדול והמוזיקה שלו עושה לנו טוב בלב בכל פעם מחדש. השבוע נתקלנו במקרה בפרק החדש של פודקאסט "הקוצב יצירה מקומית" של קול האוניברסיטה (מרכז האודיו של אוניברסיטת רייכמן) שבו התארח לורן עם צח שמעון. לורן ביצע כמה מהיצירות שלו וריגש אותנו ברמה אחרת. אז היינו חייבים להביא את זה גם אליכם - ולכל מי שרוצה לשמוע!

תגובות