שירי פסטיגל שהיו יכולים לצאת גם כסינגלים. סולן הפקות, עמית נעים

שירי פסטיגל שהיו יכולים לצאת גם כסינגלים

מי אמר ששירי פסטיגל מקובעים רק למופע? קבלו את השירים שלדענו הכי יכלו לעבוד גם כסינגלים רשמיים של האמנים אשר ביצעו אותם

המסה הגדולה של מופעי הפסטיגל השנה מאחורינו, אבל עדיין לא נפרדנו לגמרי מהפסטיגל השנה - ולכן, החלטנו להרכיב רשימה של שירי פסטיגל שהיו יכולים לעבוד גם כסינגלים רשמיים.

חמסה - ריח בושם | פסטיגל 2003

השיר של להקת חמסה מ"פסטיגל סובב עולם" אומנם לא זכיר עד היום במיוחד, אבל לגמרי שיר שיכל לצאת כסינגל הרשמי של הלהקה. אין בו משהו מזוהה מדי מבחינת וייב פסטיגלי והוא די תואם את רפרטואר הלהקה עוד טרם המופע.

 

לעוף - הראל סקעת | פסטיגל 2004

אחד משירי הפסטיגל המצליחים ביותר, אם לא ה... מדובר בלהיט שמזמן חצה את גבולות הפסטיגל והפך לחלק מהפסקול שלנו בכל כך הרבה רגעים בחיים. סיכוי לא רע שהיה מצליח בפני עצמו ברדיו.

סודות - מירי מסיקה | פסטיגל 2007

מירי מסיקה ופסטיגל זה שילוב שנועד לגדולות מלכתחילה - ועל כן כשיצא "סודות" הוא היה מיוחד בנוף הפסטיגלי והכי מדמיינם תרחיש בו מסיקה הייתה משחררת אותו כסינגל.

 

ילד של אמא - עידן יניב | פסטיגל 2008

עידן יניב הוא אחד מהאמנים שהכי נוגעים לנו בלב, ולכן כשביצע ב"תפוס ת'פסטיגל" שיר כה מרגש ונוגע וכזה המאפיין את שיריו - התרגשנו והכי היינו רואים את "ילד של אמא" כסינגל רשמי.

 

שרה מהלב - שירי מימון | פסטיגל 2011

שירי מימון היא ליהוק חלומי לפסטיגל וכשהיא פותחת את הפה - כל שיר שהיא תבצע אוטומטית שווה הוצאה רשמית, ובכל זאת - יש משהו ב"שרה מהלב" שהוא כל כך עמוק, נוגע ומיוחד שאי אפשר היה לשמור אותו רק לפסטיגל וקצת חבל שהוא לא יצא כסינגל רשמי.

 

רוני דלומי - הביטו בעיניי

אח, רוני, איזה קול! לא התפלאנו כ"הביטו בעיניי" נבחר להיות השיר שלה ב"משחקי הפסטיגל" - הוא כל כך מדוייק עבורה שלרגע שכחנו שהיה מדובר בשיר פסטיגלי.

 

ככה זה מרגיש להתאהב - עומר אדם ואליאנה תדהר | פסטיגל 2017

אם היינו בוחרים לדרג את הרשימה הזאת - כנראה ש"ככה זה מרגיש להתאהב" היה מככב במקום הראשון שלנו. וואו! איזה שיר! איזה שילוב ואילו מילים... אי אפשר שלא להתאהב בלהיט הזה שהוא אשכרה "רק" מהפסטיגל. לחלוטין היה אפשר לדמיין אותו כשיתוף פעולה אמיתי של השניים, אבל בינתיים נשארנו עם תקווה שעומר ואליאנה אולי ישובו לשתף פעולה בעתיד. חובה. 

 

שיר אהבה - לי בירן | פסטיגל 2017

עוד באותו הפסטיגל: לי בירן מפגין שוב את יכולות היצירה שלו בשיר אהבה שהוא כל כך מעולה, קסום ומופלא - כזה שיכל בקלות להתאים לסגנון השירים שלו... פשוט וקל - להתאהב, ולנצח נזכור את הביצוע הספונטני לשיר מהטקס שלנו.

 

זיכרון ישן - נועה קירל ומרגי | פסטיגל 2018

הרבה לפני "אמבולנס" - שיתוף הפעולה הראשון של הזוג לשעבר, מרגי וקירל, היה ב"פריסטייל פסטיגל" עם שיר רומנטי קסום וקליפ עוד יותר! השיר גם הצליח מעבר למחוזות המופע.

 

כשלב דופק כל כך חזק - אגם בוחבוט ואברהם ארנסון | פסטיגל 2022

והשיר הכי טרי ברשימה שלנו, עם חזרת השירים המקוריים למופע, הוא "כשלב דופק כל כך חזק" - השיר המשותף של אגם בוחבוט ("בוחבוטה") ואברהם ארנסון ("האביר רן דנקר") מ"פסטיגל על פסטיגל". את השיר יצר שלמה ארצי - מה שנותן עוד תו תקן איכותי לדואט הקסום והמיוחד שהשניים בקלות יכולים לשחרר החוצה בצורה רשמית.

 
תגובות