תמיר גרינברג נותן שואו שלא מבייש את חו"ל. אורית פניני

תמיר גרינברג נותן שואו שלא מבייש את חו"ל

תמיר גרינברג פתח השבוע שני מופעי סולד אאוט בהיכל התרבות בתל אביב • היינו שם גם אנחנו והופתענו לגלות מחדש עד כמה מדובר בכוכב בינלאומי!

תמיר גרינברג הוא מטאור במוזיקה הישראלית. מאז שפרץ וניצח ב״כוכב הבא״ הוא לא נח לרגע ורק מעצים את הצלחתו בכל פרמטר. השבוע הוא עלה לשני מופעי סולד אאוט בהיכל התרבות בתל אביב - מה שבאופן טבעי עשה לנו חשק לבוא וליהנות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

המופע כלל נבחרת נגנים ושתי זמרות ליווי, וכמובן את גרינברג הסופר סטאר שביצע את מגוון הלהיטים המוכרים שלו בעוצמתיות ובתשוקה שלא ראינו כמותה הרבה זמן. מי שלא מכיר את תמיר יכל לחשוב שמדובר באיזה סטאר הוליוודי מטורף עם להיטים שלא יביישו את המצעדים הגדולים בעולם, והופיעה הבימתית של גרינברג רק הדגישה זאת יותר.

אבל לא רק את להיטיו, תמיר ביצע קאברים לשירים גדולים, כמו ״Fix You״ של קולדפליי בסוג של גרסה משלו ואפילו ״Crazy in Love״ של ביונסה. במופע בו נכחנו תמיר אירח את אמיר דדון שהשתלב בצורה מופלאה יחד עם קולו של כוכב הערב. לא רק דדון: גרינברג סגר מעגל עם פיינליסטית ״הכוכב הבא״, מיטב שרמן, איתה ביצע דואט באחד משלבי התכנית בעונה האחרונה - גם כאן היה מדובר בשילוב שלא מהעולם הזה, וכזה שהיינו רוצים שיהפוך לשיתוף פעולה עתידי.

© אורית פניני

מדובר במופע כקונצרט לכל דבר ועניין, תמיר יודע לשחק עם קולו ולהגיע לגבוהים בצורה מאוד יפה וחלקה. המופע היה נטול מניירות של זמרים גדולים ותמיר הביא את עצמו לגמרי, גם, כאמור, כאשר שר קאבר של ביונסה וזה הרגיש שיר שלו. עיצוב הבמה היה מרהיב, המסכים השתלבו עם התפאורה. גילוי נאות: לא הייתי מהמעריצים האוטומטיים של תמיר אחרי ״הכוכב הבא״, הטירוף סביבו וסביב הקהל שממהר להופעותיו בשלב כה מוקדם הצטייר בעיניי כמוגזם מדי - אך כאשר שמעתי לראשונה באוזניי את קולו נדהמתי לגלות מקרוב זמר וכישרון מוזיקלי יוצא דופן שלא שומעים הרבה בישראל.

© אורית פניני

מזמן כבר לא הייתי המופע כשאר כולו לייב המלווה בנגנים מקצועיים, ואין ספק שאשוב למופע נוסף.

© אורית פניני
תגובות