זמרים מהארץ ומהעולם שהיינו מחברים ביניהם לדואט. יחסי ציבור, ירון ברנר, דודי חסון, אינסטגרם

זמרים מהארץ ומהעולם שהיינו מחברים ביניהם לדואט

קיימים לא מעט זמרים שלא מספיק שהם טובים בנפרד - הם יכולים לכבוש את כולנו ביחד. חיברנו זמרים לדואטים מושלמים ברשימה אחת עם כל הסיבות! • בואו לגלות

העולם שלנו מלא בזמרים וזמרות מדהימים בפני עצמם, אבל ברגע שיוצא דואט חדש - כולנו נמצאים בהתרגשות כפולה! הפעם, החלטנו למצוא לכם את החיבורים הכי טובים שאנחנו יכולים לחשוב עליהם של שני זמרים שיכולים להתחבר לדואט שישבור את העולם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שרית חדד & עדן בן זקן

מצד אחד "מאורסת" ומצד שני "מקודשת". כל אחד משתי הזמרות סיפקו לאורך שנות הקריירה של כל אחת מהן את הסחורה ומשנה לשנה ההופעות של שתיהן ממשיכות להתמלא בקהל אוהב וחוגג.

הסיבות: שתיהן יודעות לעשות שמח, לשתיהן יש קול מהפנט ושתיהן הפכו את המוזיקה המזרחית למיוחדת במינה. אין ספק שאם השתיים יתחברו לדואט, נקבל להיט מנצח שסביר להניח שלא יצא לנו מהראש.

 

ביונסה & ג'ניפר לופז

קווין בי וג'ני מהבלוק, מצליחות לסחרר את קהל המאזינים של כל אחת מהן עד היום, הוציאו להיטים שאף פעם לא אכזבו ובעיקר שתיהן התשובה המושלמת לשאלה: מה היא מוזיקת פופ איכותית".

הסיבות: ביונסה וג'ניפר לופז הן לא רק זמרות פופ, אלא שתי אייקוניות נדירות שנכנסו לליבם של יותר ממיליוני מאזינים ברחבי העולם. אם ביונסה וג'יי לו יבצעו דואט משותף, לא נופתע אם השיר ישבור את היוטיוב, הספוטיפיי ואת כל תחנות הרדיו בעולם. 

 

שלמה ארצי & עדן חסון

שלמה ועדן הם שני זמרים שממשיכים לעצב את אופייה של המוזיקה הישראלית ברמה הגבוהה ביותר, הכרטיסים להופעות של כל אחד מהם נחטפים כמו לחמניות חמות ורבים מהשירים שלהם הפכו ללהיטי מדינה. 

הסיבות: שלמה ועדן אולי קצת שונים בסגנונות המוזיקה שלהם, אבל היכולת שלהם להוציא שירים שממכרים את קהל מאזינים ולהיכנס לליבם, רק מוכיחה שהם יכולים להוציא שיר משותף וללא ספק, שמתוצר של שני זמרים כאלה נקבל חוויה מוזיקלית קסומה.

 

רובי וויליאמס & טיילור סוויפט

לפני כ-4 שנים, רובי וטיילור הופיעו יחדיו באיצטדיון "וומבלי" כשטיילור אירחה במפתיע בהופעתה באיצטדיון את רובי באופן מפתיע ויחדיו שרו את להיטו "Angels". ההופעה המשותפת והחד פעמי הייתה יפה לעיניים נעימה לאוזניים והסרטון שבר את היוטיוב.

הסיבות: כשהפופ הבריטי של הניינטיז פוגש את קאנטרי הנעורים של טיילור סוויפט בדרך להיות כוכבת עצומה, איך אפשר לפספס את החיבור הזה ולא ליצור ממנו דואט?

 

זהבה בן & ריטה

ריטה וזהבה, ממשיכות כבר למעלה מ-30 שנה לצבוע את המוזיקה בעלת הקסם הייחודי של כל אחת מהן ואת המאזינים ממשיכות לרגש.

הסיבות: כמו לשלמה ארצי ולעדן חסון, לריטה וזהבה יש סגנון מוזיקה שונה, אך עצם העובדה ששתיהן אגדות מוזיקליות נדירות ויודעות לסחוף את מאזיניהן בצורה הכי טובה שאפשר, מראה לנו באופן חד וברור את המחנה המשותף בין השתיים. אם אכן הן יתחברו לדואט, יתכן שנצטרך להכין את הממחטות. 

 

כריס מרטין ואדל

סולן להקת "קולדפליי" וזמרת הפופ הבריטית עד היום מצליחים להפוך כל שיר לזהב ומוציאים אותו בצורה הכי מושקעת שאפשר לבקש. 

הסיבות: מרטין ואדל, הם מסוג הזמרים בעלי הקול הנדיר, קול טהור שאין שני לו ואם נשמע את שניהם יחד פורטים לנו על מיתרי הלב, נקבל כאן דואט חלומי.

 

נינט & שירי מימון

מאז שהפיינליסטיות של "כוכב נולד 1" עמדו יחד על במת הגמר, עברו הרבה מים ונפגשו שנית כשופטות ב-"הכוכב הבא". הכל טוב ויפה, אבל לא הגיע הזמן לדואט?

הסיבות: קולה של שירי וגם קולה של נינט, עד היום שבו את ליבנו, לא בכדי שתיהן הגיעו לגמר "כוכב נולד" וזה רק מוכיח שאם השתיים יתחברו לדואט, יתכן שנקבל ביצוע של גמר. 

 

ג'סטין ביבר וסלינה גומז

הזוג שהיה מהדומיננטיים ביותר בביצה, הפריד כוחות לפני 10 שנים ומאז כל אחד המשיך בדרך המוזיקלית שלו וזכה לאהדה בקרב המאזינים של כל אחד מהם.

הסיבות: מלבד זה שג'סטין וסלינה זמרים עם יכולות ווקאליות מרשימות, יהיה מעניין לראות את שני האקסים מתאחדים שנית למען דואט ולראות איזה תוצר השניים יביאו. מה שבטוח, יהיה מעניין.

 

אביב גפן & דודו אהרון

אביב ודודו הם שני זמרים שמעצבים באופן מרשים את עולם המוזיקה כל אחד בתחומו, אביב עם סגנון הרוק הייחודי שלו ודודו עם סגנון המוזיקה המזרחי. שני הזמרים הללו, נחשבים לבולטים ביותר בתעשיית המוזיקה הישראלית.

הסיבות: אביב עקץ לא פעם את דודו אהרון בתוכניות ריאליטי שבהן שפט, דודו לא נשאר ולכן הסולחה ביניהם יכולה גם להוביל לדואט שיפיק יצירה מעניינת.

 

ריהאנה & אריאנה גרנדה

ריהאנה ואריאנה, הן זמרות חשובות בעשרים שנה האחרונות וזכו להערצה רבה בקרב מאזינים ברחבי העולם.

הסיבות: שתיים מהסנסציות הגדולות של המוזיקה האמריקאית, יכול להפיק חיבור נדיר ומלא גוונים וחוץ גם השמות ישתלבו יפה.

תגובות