אחלה חנניה: הזמר חנן בן ארי כובש את הבמות. צילום: מיכה בריקמן

אחלה חנניה: הזמר חנן בן ארי כובש את הבמות

עם מוזיקה שכובשת וחוצה גילאים, מגדרים ואמונות, חנן בן ארי הצליח לגרום לקהל לעמוד על הכסאות • ביקורת על ההופעה ברוממה חיפה!

סבב הופעות החורף של חנן בן ארי כמעט הגיע לסיומו, אחרי שכבר הופיע בתל אביב, חיפה וירושלים, אבל לכולנו ברור - חנן בן ארי כאן לעוד הרבה זמן. עם שירים שכולנו מדקלמים, צוות נגנים שיודע לתת הופעה וזמר אחד שסוחף אחריו את הקהל.

ההופעה בהיכל רוממה חיפה התחילה ב-21:37 בדיוק, עם התנצלותו של חנן בן ארי על העיכוב הקל והבטחה שזו הולכת להיות ההופעה הכי טובה שהוא יכול לתת. ספויילר לסוף, הוא לגמרי עמד במילה.

השיר הראשון שפתח את המופע היה "ויקיפדיה" כשחנן על הפסנתר, שהכניס את הקהל לקצב. מיד אחריו השיר "שמש", איתו כבר עלה לבמה. שם חיכו לו צוות הנגנים שלגמרי הוסיפו לאווירה, בדגש על הסקסופוניסט והחצוצרן שלרגע הפסיקו להשתולל עם האנרגיות המטורפות שלהם וגנבו את ההצגה פעמים רבות. עם מוזיקה שכובשת וחוצה גילאים, מגדרים ואמונות, הקהל לא הצליח להחזיק את עצמו ונעמד על הכסאות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© צילום: מיכה בריקמן

בן ארי שר את כל להיטיו מהשנים האחרונות, ביניהם "אלא בי", "שמש", "מה אתה רוצה ממני", "חולם כמו יוסף", "ממך עד אלי" הסינגל הראשון שלו שגרם לו לפריצה, "החיים שלנו תותים" שנכתב בהשראת בתו והשיר "חנניה" שזכה לשאגות מהקהל.

בין הביצועים הוא סיפר על סיבוב ההופעות שקיים לאחרונה בארה"ב, על משבר השפה והרצון המשותף שלו ושל הנגנים לתרגל אנגלית דרך שירים משנות ה-80 שלא ממש צלח, במיוחד כשהם עברו בביקורת דרכונים. פעם הבאה, לא היינו ממליצים לבחור את השיר "Barbie Girl" לתרגול השפה האנגלית.

© צילום: מיכה בריקמן

רגע לפני הסוף, חנן ביצע יחד איתנו דמיון מודרך על בית ומשפחות ובעיקר על החלומות שכולנו רוצים להגשים ופוחדים שיימנעו מאיתנו. נראה שהרגע הזה גרם לרבים מאיתנו וגם לי קושי בלעצור את הדמעות, במיוחד שלאחריו הוא שר את השיר "אמן על הילדים". עם השיר "אלוף העולם" בחר לסיים את המופע, אחרי שעה וארבעים וחמש דקות.

לסיכום, מעטים האומנים הישראלים שמצליחים לשמור על קצב לאורך כל ההופעה ושיתוף פעולה מתמשך מצד הנוכחים. הוכחה נוספת לקשר העמוק והחזק בין בן ארי עם הקהל.  סבב הופעות אחרון? אולי רק לחודש הקרוב... עם הופעות סולד אאוט ושירים מצליחים, חנן בן ארי כאן כדי להישאר. נפגש בהופעה הבאה!

© צילום: מיכה בריקמן
תגובות