סיכומוזיקלי: תמיר גרינברג ולורן פלד משחררים. אלון שפרנסקי

סיכומוזיקלי: תמיר גרינברג ולורן פלד משחררים

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! איזה כיף שעבר עוד שבוע ושקיבלנו שירים חדשים לאהוב. גם היום יש לנו המון שירים חדשים שלא תרצו לפספס ואפילו דואט מיוחד של לי בירן ורוני דלומי • האזנה נעימה!

השבוע ממש חיכינו שיגיע כבר הסופ"ש. הזמן להירגע ולנוח ובעיקר - לאסוף את כל המוזיקה הישראלית החדשה שיצאה ולהנות ממנה ביחד. גם השבוע עומדים ומחכים ברשימה מגוון שירים של אמנים מדהימים שאנחנו בטוחים שתרצו להכיר. מוזמנים להצטרף!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תמיר גרינברג & עופר ניסים - Our Love

השיר החדש "Our Love" הוא בשיתוף פעולה מיוחד בין תמיר גרינברג לעופר ניסים ונחשף לראשונה במסיבת חנוכה ענקית של עופר ניסים באקספו תל אביב. השיר נכתב על ידי תמיר גרינברג, הופק מוזיקלית על ידי עופר ניסים ואת הלחן הם יצרו יחד. ממש שיתוף פעולה אמיתי שיצר שיר מקפיץ ומעולה שכבר עכשיו גרם לנו להתמכר! ההופעה הקרובה של תמיר תהיה ב-18.2 בביתן 1 אקספו תל אביב עם אירוח מיוחד של אסף אמדורסקי וואלרי חמאתי.

לסיכום: ישר למסיבות

 

לורן פלד - אין לי למי

אין ספק שהאמן שאנחנו הכי מתרגשים לשמוע ממנו הוא לורן פלד. למי שעוד לא שמע עליו (וחבל), לורן הוא היוצר והמבצע הכי אמיתי ואותנטי שהכרנו. כמו בשירים הקודמים שלו, גם ב-"אין לי למי" אפשר לראות את כמות המחשבה והנתינה שמגיעה ממנו אל השיר. לא נשכח שגם הפעם הוא אחראי גם לכתיבה, גם ללחן וגם להפקה המוזיקלית ושוב, עושה את זה בצורה מדויקת כמו שרק הוא יודע. התרגשנו כל כך ובעיקר הצלחנו להתחבר עד הסוף.

לסיכום: פשוט הוא.

 

טל שגב - רלוונטי

השבוע היה חגיגי במיוחד בשביל טל שגב. עם שחרור האלבום החדש "8", הוא גם שיחרר את הסינגל הרשמי שלו יחד עם קליפ מיוחד ותכף תגלו למה. את השיר "רלוונטי" כתב, הלחין ועיבד טל שגב ואת הקליפ שלו ביים (בפעם הראשונה בחייו) לא אחר מצחי הלוי! זה מה שסיפר טל: "צחי דיבר איתי והרגשתי את הפירגון לדרך ולמוסיקה ואותו דבר בכל תהליך הקליפ הרגשתי שזכיתי להכיר חבר צנוע כל כך ומוכשר כל כך ואוהב כל כך".

לסיכום: מוכשרים

 

שי בלנקו - נמשים

השיר החדש והמעניין של שי בלנקו נקרא "נמשים" והוא מדבר על סיפור אהבה עם הבחורה הכי יפה בנס ציונה (לדעתו) ועל הנמשים שנמצאים על פניה. את המילים כתב בעצמו לצד הפקה, מיקס ומאסטר של איתמר תותי פוליטי. זה מה שמוסר שי: "השיר הוא חלק מסיפור אהבה מדהים עם עליות ומורדות, רגעים טובים יותר ופחות שיחשפו במלואם באלבום שלי שיצא בתקווה בקיץ 2023".

לסיכום: מעולה!

 

רועי גור - ילד מסגרת

כששמענו על השיר הזה ידענו שאנחנו חייבים להכניס אותו לסיכומוזיקלי. רועי גור הוא מוזיקאי יוצר ומבצע ובנוסף גם מורה במערכת החינוך, מאמן אישי ומטפל רגשי בילדים ונוער. כל זה מוביל לשיר החדש שלו - "ילד מסגרת". השיר המדהים מדבר על ילד המתקשה להשתלב במסגרת הלימוד הקונבנציונלית. שמחים לשמוע ולראות את העלאת המודעות יחד עם יצירה אמיתית של מוזיקה. מעריכים!

לסיכום: חשוב ומיוחד

 

מתן לוי - הכל מסתובב עליי

את השיר "הכל מסתובב עליי", כתב מתן לוי לפני 3 שנים בתקופה מבולבלת. עכשיו הוא שיחרר אותו וסיפר: "'הכל מסתובב עליי' הוא השיחה שלי עם בורא עולם בבקשה שיקל עליי בתקופות קצת יותר שבירות בחיים". את המילים והלחן יצר יחד עם אורי שכיב ועל ההפקה המוזיקלית עדי רותם. ללא ספק מרגש!

לסיכום: ישר מהנשמה

 

איגי וקסמן - כלום לא קרה

"אני גאה בסינגל הזה" - כך איגי מספרת. את השיר "כלום לא קרה היא כתבה יחד עם הצמד דולי ופן המדהימים. השיר מדבר על גבר שאהב אותה וגם ללבוש בגדי נשים. "גם כשהוא לבש שמלות והתאפר, וזה נראה לכולם חריג, זה לא שינה לי דבר כי אהבתי אותו, וכך השיר אומר. במיוחד בימים אלה ששוללים זכויות ממי שחורג" היא מוסיפה ומעצימה אותנו במיוחד! 

לסיכום: מסר מהמם

 

אודי צברי - האויר של הצפון

אודי צברי, גר בתל אביב והשבוע הוציא שיר שנקרא "האוויר של הצפון" ומדבר על סיפורם של זוגות צעירים שעזבו את העיר היישר אל השקט של הצפון. מדובר בשיר נעים שכיף להאזין לו שכתב והלחין יונתן כהן. בימים אלה אודי מצטלם לסרט עלילתי בו יגלם את ג'קי מקייטן בתמיכת קרן גשר וקרן דרום וגם משתתף בעונה החדשה של "טיול לחמישה" שחוזרת בכאן 11 - מחכים לראות!

לסיכום: נגע בנו

 

שווה האזנה

לי בירן & רוני דלומי - בדיוק כמו אז

לכבוד יציאת המחזמר החדש - "השנה היפה בחיי" (עם לי בירן, רוני דלומי, מיקי קם, אורנה דץ ושירה לוי), יצא ביצוע משותף מתוך ההצגה של השיר "בדיוק כמו אז" של רוני דלומי ולי בירן שאחראי אליו לא אחר מאוהד חיטמן המדהים.

 
תגובות