סיכומוזיקלי: עדן חסון ממשיך לרגש (שוב). שי פרנקו

סיכומוזיקלי: עדן חסון ממשיך לרגש (שוב)

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! גם השבוע יש לנו המון שירים חדשים ומרגשים שאנחנו בטוחים שלא תרצו לפספס. בין הכוכבים: עדן חסון, ענבל רז, עוזאל ועוד המון המון מדהימים • האזנה נעימה!

סוף סוף נגמר עוד שבוע ארוך ומשמעותי וכמובן, גם היום סידרנו לכם את הרשימה של הסיכומוזיקלי עם השירים החדשים והמעולים שיצאו השבוע. למרות שבשבוע שעבר עשינו את ספיישל הולנטיין, נגלה לכם שגם היום יש שירים לא פחות מרגשים. מוזמנים להצטרף!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן חסון - שוב

עדן חסון אף פעם לא מכין אותנו לפעם הבאה - שבה הוא ירגש אותנו אפילו יותר. השבוע יצא הסינגל "שוב" שאותו כתב והלחין עדן ויחד איתו על העיבוד וההפקה המוזיקלית יעקב למאי. כולנו מכירים כבר את הסגנון האישי של עדן ועדיין, גם הפעם הוא מצליח להביא את עצמו בצורה מרגשת.

לסיכום: אין כמוהו

 

ענבל רז - במציאות אחרת

אם הייתם ברשתות החברתיות בשנה האחרונה, אין מצב שפספסתם את ענבל רז. עם שני הלהיטים האחרונים שלה - "שלוותה" ו-"ננה בננה", ענבל חוזרת עם סינגל חדש - "במציאות אחרת". את השיר כתבה יחד עם אלי חולי (בן זוגה) וסתיו בגר ועל הלחן יצרה עם אלי חולי ואושר ביטון. ענבל מביאה לנו הפעם כיוון קצת שונה שלה עם שיר שמדבר על הקשיים במערכת יחסים שלפעמים גוברים על האהבה. גם הקליפ ממש מרגש ושמחנו לשמוע אותה לוקחת את המוזיקה לאישית יותר.

לסיכום: מפתיעה

 

עוזאל - ובלילות

אחד הזמרים שאנחנו הכי מתרגשים לשמוע שהוציאו שיר חדש הוא עוזאל. המוזיקה שלו מקורית כל כך וחסרה בארץ ועכשיו לשמחתנו הוא חוזר עם סינגל חדש בדרך לאלבום - "ובלילות". עוזאל: "הסינגל עוסק בסיפור אהבה מטלטל ומרגש שחוויתי בשנה האחרונה. היה לי חשוב להעביר את המחשבות והתחושות בצורה כנה ומדוייקת, השיר של אריאל זילבר מאוד נגע בי והשתלב בצורה מושלמת לאנרגיה שרציתי להביא. הסיפור המלא באלבום שבדרך".

לסיכום: ממכר

 

אופק נחמן - ציפור בלי שמיים

עוד שיר מרגש במיוחד שנכנס לרשימה השבוע הוא "ציפור בלי שמיים" של אופק נחמן. את השיר כתבו והלחינו בשבילה עידן רייכל ואבי אוחיון ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית מתן דרור ועידן רייכל. "הוא לא מתיימר להיות שיר בלדה קורע לב וגם לא פופ קצבי, הוא אותנטי ונתון לפרשנות וככל שתשמעו ממנו עוד ככה תבינו עליו עוד דברים, אותי השיר פוגש בדיוק במקום שבכל צעד שאני בוחרת לעצמי בהגשמה שלי דרך המוזיקה, אני תמיד שואפת למצוא עוד משמעות ולמרות ואפילו בזכות הקשיים שבדרך לא לוותר על האותנטיות שלי, אני מאמינה שהשיר כאן כדי להישאר" - מספרת אופק.

לסיכום: יצירה אמיתית

 

נוי ארז - באתי לטרוף

כתבנו בעבר על נוי ארז ואנחנו תמיד שמחים לראות זמרות שמביאות גוון שונה למוזיקה בארץ (ובכלל). השירים הראשונים שלה ("כבר לא חשוך" ו-"העולם שלך") תפסו מקום בלב שלנו ועכשיו -"באתי לטרוף" מראה לנו שבאמת עוד לא ראינו כלום. בשיר נוי מספרת על הרגעים שבהם אנשים הורידו אותה למטה או זילזלו בה, אך זה רק הרים אותה והיא באה להוכיח להם שזה לא נכון.

לסיכום: מיוחדת

 

שחר גולדבלט - אמא

השבוע ציינו את יום המשפחה ובמיוחד לכבוד היום המרגש הזה, שיחררה הזמרת שחר גולדבלט את השיר "אמא" שכתבה והלחינה בעצמה לצד הפקה מוזיקלית של אייל מזיג. שחר אומצה בגיל 12 ורק אחרי תהליך ארוך בבית המשפט, השלימה עם האימוץ בגיל 19. השיר המרגש והשונה מספר על הרצון של שחר לתת לאמה המאמצת את הכוחות להישאר חזקה במסע הזה בצורת תפילה. "את השיר כתבתי בגיל 14. ממעמקי ליבי. החוויות שחוויתי. המסע שעברתי. האהבה הגדולה נמצאת בלב שלי. השיר הראשון שהתחיל את המסע שלי עם אייל מזיג והשיר שהכי מראה למערכות הרווחה האטומות בישראל שהאהבה מנצחת הכל" - שחר.

לסיכום: מדהימה

 

מיכאל לוי - תמסרי לו

הזמר מיכאל לוי משחרר עוד שיר - "תמסרי לו". מיכאל אמנם כבר בן 17, אבל אנחנו זוכרים אותו כשעוד היה ממש ילד ותמיד ידע לבצע ולשיר בצורה מדהימה! את הסינגל החדש כתבו בשבילו רון ביטון ומאור שיטרית והפעם הם מביאים לו סגנון חדש ומגוון שמתאים לו בדיוק. הקליפ צולם ביפו ובו משתתפת הדוגמנית טליה בר ובנו של הסוכן (רוברטו) סתיו בן שושן.

לסיכום: מחדש!

 

רוני וקנין - תמיד איתי

את רוני וקנין אנחנו כבר מכירים ואוהבים מאוד. ועכשיו, אחרי השירים המדהימים "זה בסדר", "השטויות שלי" ו-"אחת כזאת", היא משחררת את - "תמיד איתי" השיר האחרון מתוך EP שיוצא בקרוב. רוני: "תמיד איתי נכתב כשאיבדתי את סבתא שלי, ממו שלי. משהו אצלי כבה, בתקופה שהיה לי קשה לראות את הטוב, הכאב והגעגוע תפסו מקום גדול והקשו עלי להתמודד עם המציאות החדשה. במפגש עם הכאב המוסיקה היא זו שעזרה לי להתמודד לתרגם ולדייק את כל הרגשות והזיכרונות שלי לטקסט ולחן".

לסיכום: נוגעת

 

נועה יוספאן - בעולם הזה

הזמרת נועה יוספאן שיחררה השבוע את השיר הראשון שלה - "בעולם הזה" והאמת? זה ממש לא מרגיש כאילו הוא הראשון. נועה שרה עם רגש ועם טקסט מדהים שכתבה על אחיה ניר ז"ל שנהרג לפני כעשר שנים. אם היא מוכרת לכם זה אולי בגלל שהתמודדה בעונה האחרונה של "הכוכב הבא" עם ביצועים מעולים.

לסיכום: הכי שלה

 

שווה האזנה

שי המבר - חייאתי

השבוע הפתיעה אותנו שי המבר ואמרה: "השיר הזה על כל משקלו, הצליח להכנס ללב של כל כך הרבה אנשים, לקבל חיבוק כל כך גדול מהרדיו, ולגרום לכל מי שאני מכירה לקרוא לי חייאתי (וזה שווה הכל). אז עשיתי לכם הפתעה, רגע לפני שהשיר החדש אצלכם (ביום שלישי הקרוב סינגל חדש) הנה 'חייאתי' בביצוע לייב מהבארבי שפתח את סיבוב ההופעות החדש והמכשף שלנו. בעוד חודש בדיוק מגיעים לזאפה ירושלים, ומשם ממשיכים לנוע". אין יותר מלהיב מזה ואנחנו כבר מאוהבים!

 
תגובות