תוצרת הארץ: שי המבר עם שיר חדש מפריז. אורית פניני

תוצרת הארץ: שי המבר עם שיר חדש מפריז

היא לא מפסיקה להפתיע ולעבוד והבוקר (ג'), שי המבר משחררת סינגל חדש היישר מפריז • להאזנה!

שי המבר על הגל, והיא ממש לא מתכוונת לעצור. רגע אחרי ההופעה הבלתי נשכחת בבארבי היא פרסמה סיבוב הופעות ברחבי הארץ, שכראוי לזמרת, כולו כבר סולד אאוט. ההצלחה של המבר ממש לא באה ברגל. כבר מגיל 13 המבר כותבת, שרה ויוצרת ללא הפסקה. כעת, תוך כדי שהיא מככבת במחזמר "הלהקה" ומתכוננת לסיבוב ההופעות שלה, היא משחררת סינגל חדש - "אלי את לי פריז" מתוך האלבום שעתיד לבוא, יחד עם קליפ שמלווה אותו באופן לא פחות ממושלם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר כתבה והלחינה המבר יחד עם ניר מימון ובניהולה האומנותי של האחת והיחידה - קרן פלס. הדרך של פלס והמבר התחילה עוד מימי "בית ספר למוזיקה" שם התמודדה שי בנערותה ופלס הייתה מנטורית. הדרך של השתיים הצטלבה שנית ב-"כוכב הבא" שם התאהבה פלס בזמרת הצעירה כבר מהביצוע הראשון שלה בתוכנית. מאז הן בלתי ניתנות להפרדה, פלס מלווה את המבר בקריירה אך השתיים חברות טובות גם בחיים האישיים. למעשה, פלס גם התארחה בהופעה האחרונה של שי המבר בבארבי ויחד הן ביצעו לראשונה את - "אלי את לי פריז" שיצא היום בבוקר.

 

גם הפעם המבר מצליחה לרענן ולחדש במוזיקה שלה כמו שרק היא יודעת. הסינגל החדש משלב בתוכו קטע הידוע מהשיר האייקוני L'Été indien, אחד מהשירים הצרפתיים הגדולים ביותר משנות השבעים ועד היום נחשב לאלמותי! השילוב הוא משהו שלא נראה כמותו במוזיקה הישראלית בתקופה האחרונה, והיופי בו הוא שהוא משלב מגזרים, מגדרים ודורות מה שצפוי להפוך אותו ללהיט שיכבוש את תחנות הרדיו ופלטפורמות ההשמעה השונות. על המילים בשיר מספרת המבר: "עוד כשהשמעתי את השיר כשרק נכתב שאלו אותי מה זה 'אלי את לי פריז' (באמת משפט קצת מוזר) אז 'אלי את לי פריז' זה בשבילי כמו להגיד: אלי, את המקום שאני הכי רוצה להיות בו, את חופש, את השפה הכי יפה בעולם, את השירים הכי יפים, את כל מה שהוא לא כאן בעכשיו הזה, את מעבר לו, את כל מה שאני רוצה להיות בעצמי, 'אלי את לי פריז'".

 

את הסינגל מלווה קליפ שצולם בפריז, בשיא האותנטיות. לא באולפן, לא עם מסך ירוק, ממש ברחובות העיר עצמה, עם מצלמת וידאו. הקליפ נראה ממש תיעוד אותנטי של הזמרת מסתובבת בנופי פריז, דרך מה שנראה כמו מצלמת וידאו ישנה. הקליפ משתלב בהרמוניה מושלמת עם השיר ולגמרי משלים את חווית ההאזנה.

תגיות
תגובות