העין של ענבל ביבי: כוכבת אקס פקטור בסינגל חדש. עמית סליקטר

העין של ענבל ביבי: כוכבת אקס פקטור בסינגל חדש

אחרי שכבר שיחררה את שני הלהיטים "פרימיטיבי" ו-"פרפרים שחורים", ענבל ביבי מגיעה שוב עם שיר שאין ספק שאנחנו לא עומדים לשכוח בקרוב - "עין תחת עין"

כמעט עשור מאז שראינו את ענבל ביבי על המסך לראשונה באקס פקטור. מאז, היא הספיקה להיות פעם נוספת בתוכנית, לזכות במקום השלישי, להיות בכותרות על שמועות על זוגיות עם זמר נוסף ולשחרר שני סינגלים שהפכו ללהיטים וכבשו את הרשתות החברתיות - "פרימיטיבי" ו-"פרפרים שחורים". ביבי הפכה לאהובה מאוד בתעשיית המוזיקה, משהו בקול שלה, היופי שלה, בשילוב האישיות האצילית והחזקה שלה גרמו לקהל הישראלי לגמרי להתאהב בה. המסרים הפמיניסטיים שהיא מעבירה דרך השירים שלה וברשתות החברתיות שלה, גרמו לנו להעריך אותה אפילו יותר. ביבי ממש לא מתכוונת לעצור כאן, והיום (ג') היא חוזרת עם שיר חדש שכתבה והלחינה בעצמה. אנחנו צופים שהוא יהפוך ללהיט.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"עין תחת עין" הוא סינגל פופ קצבי ומרים שמתאר מערכת יחסים בה הזמרת מרגישה שהיא לא מסופקת בזוגיות, היא מבינה את הערך שלה ומחליטה להמשיך הלאה. ביבי ממשיכה בקו הפמיניסטי, השיר שם דגש על הערכה ואהבה עצמית וקורא לכל אחד לדעת מה הוא שווה. הוא מזכיר לנו ז'אנר פופ שמאוד פופולרי בעולם ולאחרונה הגיע גם לארץ: שירים נקמניים שמוקדשים לאקסים, אבל מלאים בהעצמה נשית. הסינגל כל כך טוב, עד כדי כך שהוא גורם לנו לרצות להיכנס לזוגיות ולצאת ממנה רק כדאי לצרוח אותו באוטו. על הסינגל ביבי מספרת: "היה לי חשוב להדגיש שלצד המורכבות, אפשר להיפרד לשלום, לאחל בהצלחה ולהתקדם הלאה מקשר שעושה לך רע".

 

כמו כל להיט טוב, את השיר מלווה קליפ לא פחות טוב. הוא צולם בטביליסי שבגיאורגיה ובוים ע"י איתמר שירי-לידר שביים בין היתר את הקליפים של "לך לישון", ו-"ראשון בבוקר". הקליפ מציג את ענבל כשהיא בורחת מגבר שרודף אחריה. כדי לדעת מה קורה כשהוא תופס אותה, תצטרכו לצפות בקליפ המלא, אבל הוא שווה את זה, מבטיחים.

תגיות
תגובות