סיכומוזיקלי: אודיה ועדן חסון מרגשים רגע לפני מופע ענק. יניר סלע

סיכומוזיקלי: אודיה ועדן חסון מרגשים רגע לפני מופע ענק

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! השבוע יש לנו רשימה ארוכה מתמיד אך מלאה בהפתעות שוות. אנחנו בטוחים שתרצו לשמוע את השירים החדשים שנמצאים בה הפעם, או שאולי כבר הספקתם להכיר? • האזנה נעימה!

קשה לנו להאמין שכבר עוד שבוע עמוס מתמיד עבר. חזרנו לשגרה אחרי פורים ואנחנו חייבים להודות שקצת התגעגענו למוזיקה. גם השבוע אנחנו פה עם הסיכומוזיקלי ובו השירים הישראליים המעולים שהספיקו לצאת במהלך השבוע. מוזמנים להצטרף גם הפעם ולגלות אותם יחד איתנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עדן חסון - אז מה עכשיו

כבר החודש מתכנן לנו עדן חסון שלושה מופעי ענק של 360 מעלות בהיכל מנורה מבטחים בתאריכים: ה-22.3, ה-23.3 וה-24.5 (ואנחנו לא יכולים לחכות!). כמובן שזה לא מספיק לו ורגע לפניהם הוא משחרר את - "אז מה עכשיו". שיר מרגש שכתב והלחין בעצמו ומראה לנו שוב את הצד האהוב והמשוחרר של עדן. כמה כיף לקבל את ההפתעה הזו ולקבל עוד להיט שאין ספק שיכבוש את הלבבות של כולם.

לסיכום: הכי מוכשר

 

אודיה - רק אותך אהבתי

אין ספק שאודיה מתכננת לנו הפתעות כי השבוע היא לא הוציאה שיר אחד - אלא שניים. "רק אותך אהבתי" שאותו כתבה והלחינה יחד עם תמר יהלומי ויונתן קלימי ו-"חוזר על עצמו" שאותו כתבה והלחינה יחד עם סתיו בגר. אין ספק שמדובר בשני שירים מעולים ושיתופי פעולה ברמה הכי גבוהה שאפשר ושמחנו לקבל ממנה מתנה כפולה! בנוסף לזה, אודיה הכריזה שתשחרר את אלבומה השני - "האמת" לפני מופע הענק שיתקיים בלייב פארק שבראשון לציון ב-15.4.

לסיכום: לא יכולים לחכות

 

ליאור נרקיס & שחר סאול - כפיים

כמעט שנה עברה מאז ששיחרר ליאור נרקיס מוזיקה חדשה ועכשיו - הוא מגיע עם "כפיים" בשיתוף פעולה מסקרן עם שחר סאול. אין ספק שמדובר בשיר מפתיע במיוחד ובשיתוף פעולה שלא ציפינו לו. ואם זה עוד לא הספיק, נגלה לכם שאת המילים כתב אופיר כהן יחד עם עדן חסון ואת הלחן הם יצרו יחד עם אור כהן. אין לנו ספק שזה עומד להיות השיר החדש שכולנו נשמע במסיבות והבחירה בשחר סאול היא מעולה.

לסיכום: להיט חדש

 

אברהם טל - להבין אותך

השבוע שיחרר אברהם טל את אלבום ה-EP החדש שלו - "אחד" ובו השירים מלווים בקליפים מיוחדים שנוצרו ב-AI. "האלבום הוא מהאתגרים הגדולים ביותר שלקחתי על עצמי, כאדם שרגיל ליצור בחברה ולקבל משוב בכל שלב ושלב בתהליך היצירה. כשאתה עובד עם אנשים נוספים אתה מרוויח מכישרונם, אך בדרך, כל אחד שמצטרף משפיע על הסאונד הסופי, כך שהסאונד הראשוני שדמיינתי הולך ומקבל צבעים אחרים" - מספר אברהם. השיר שבחרנו לפה ("להבין אותך") הוא רק אחד מתוך ארבעה והיינו ממליצים לכם ללכת לשמוע ולראות את כולם.

לסיכום: מהפנט

 

דניאל גרנט - מכתב לעצמי

רק לפני חודש שמענו את הסינגל הראשון ששיחרר דניאל גרנט "כשמזכירים לי". כבר מאז לא היה לנו ספק שלא יעבור הרבה עד שנשמע ממנו שוב. השבוע הוא שיחרר את "מכתב לעצמי" שכתב והלחין בעצמו יחד עם בן שופן. בשיר דניאל כותב מכתב לעצמו לעוד 20 שנה ובו הוא מעלה את כל מה שבמחשבותיו. אהבנו את הרעיון ועוד יותר את הביצוע ועכשיו נשאר לנו רק להמשיך לחכות לאלבום "אני לא צריך יותר שומדבר" שאנחנו מקווים שעתיד לצאת בקרוב.

לסיכום: מטורף

 

מאי ספדיה - אינסטינקטים של רחוב

אין מצב שלא שמעתם לאחרונה על מאי ספדיה, בעיקר בגלל שהיא כתבה והלחינה יחד עם יוצרים נוספים את השיר "יוניקורן" לנועה קירל לאירוויזיון או דווקא בגלל ההצלחה של השיר שלה "הלוואי ולא תהיה לך אף אחת". עכשיו היא משחררת את "אינסטינקטים של רחוב" שאותו כתבה עם אביחי ג'רפי והלחינה והפיקה מוזיקלית בעצמה. השיר מדבר על הדרך שלה וההתמודדות בין מי שהייתה למי שהפכה להיות אחרי ההתבגרות.

לסיכום: עוצמתית

 

שמואל - נקודות

שמואל הוא בן 25, אדם מאמין וגם - מוזיקאי, יוצר ומפיק מוזיקלי והוא ללא ספק אחת ההפתעות של השנה. השבוע שיחרר את "נקודות" שעשה לנו נעים בלב (וגם הקליפ שלו). הנה מה שמספר שמואל על השיר: "'נקודות' נכתב על המצבים בהם יש הרגשה שלא מעריכים אותנו מספיק, שאפילו מנסים להוריד אותנו, אין 'מצב רוח', קשה להתרומם ולהיות עם שמחת חיים. זה בדיוק הרגע להסתכל פנימה אל עצמנו לנקודות הטובות שיש בנו שיכולות לתת לנו כוח להתרגש מהחיים ולהעריך אותם מחדש".

לסיכום: מיוחד במינו

 

וייב איש & דודא - מי זה מי

אחרי שני אלבומים מצליחים של וייב איש (הראפר אור שושנה), הוא מגיע עם שיתוף פעולה עם הראפר והמפיק דודא. השיר "מי זה מי" מתאים בדיוק לאלו שאוהבים היפ הופ ישראלי טוב ואין ספק שמדובר בשיר ממכר! בקרוב וייב איש יוצא עם טור מיוחד ברחבי הארץ והמופע הראשון יתקיים ב20.4 ברידינג 3 תל אביב. בטוחים שיהיה מעולה!

לסיכום: טיל

 

עידן ווילקיס - תלתלים

עידן ווילקיס הוא זמר ויוצר, הוציא השבוע את סינגל הבכורה שלו והנה מה שמספר עליו: "היצירה 'תלתלים' מדגישה כי על אף הקשיים איתם התמודדתי בתקופת הילדות והבריונות שבה נאלצתי לפגוש, אני עומד כאן, לפניכם, בהבנה שכל אותן חוויות העבר עיצבו אותי והפכו אותי מנער מפוחד וחסר ביטחון, לגבר, בעל תושייה ומכוון המטרה שאני היום". לדעתנו לא צריך להוסיף מעבר - רק ללכת להקשיב כי מדובר בשיר מיוחד ואחר, עם מסר מדהים. 

לסיכום: נוגע ללב

 

אנוש - חמש שנים

הזמר והיוצר אנוש צוברי שיחרר השבוע את סינגל הבכורה שלו בדרך לאלבום בכורה הנקרא "חמש שנים". את השיר כתב והלחין בעצמו ואת ההפקה עשה יחד עם אופיר בהלול ורוי כהן. הנה מה שהוא מספר: "5 שנים עברו מהרגע שהחלטתי להפסיק את המרדף אחרי ההצלחה שראיתי בדמיון שלי. רציתי להראות שמחה, כשבלב הכל התפזר לי, רציתי לכתוב מילים כשאני לא מצליח להביע גם לא אות. אז יצאתי למסע של חיפוש, של גילוי, סגרתי את הדלת של החדר והתחלתי לכתוב את עצמי מחדש". הוא מסיים בצורה הכי יפה שיש: "היום אני מגיע כאילו בפעם הראשונה לדבר את כל מה שיושב לי, לספר בדרך שלי את העולם הפנימי שלי ומי יודע אולי זה ייגע בכם".

לסיכום: לגמרי נגע בנו.

 

יובל גיגי - תאונת שרשרת

יובל גיגי היא בת 24, זמרת-יוצרת ושיחררה השבוע את הסינגל השלישי שלה "תאונת שרשרת". בשיר שיתפה פעולה בפעם הראשונה עם צמד המוכשרים גיא ויהל שאחראים על ההפקה המוזיקלית. את הסינגל כתבה והלחינה יחד עם נחל רוה-שלמה. היא מדברת על היחסים שבינו לבינה והזכרונות אחרי פרידה. 

לסיכום: אהבנו!

 

שווה האזנה

מרגי מארח את מארינה מקסימיליאן

למי שעוד לא שמע - נשף הפורים האקסקלוסיבי של קוקה קולה מתקרב ובו תהיה הופעה של מרגי ומארינה מקסימיליאן. רגע לפני הם שיחררו לנו ביצוע מושלם שבו מרגי מארח את מארינה לשיר "סגול בהיר" וזה יצא מדהים.

 
תגובות