לזה לא ציפינו: עדן חסון לגמרי הפתיע אותנו!. עומרי סילבר

לזה לא ציפינו: עדן חסון לגמרי הפתיע אותנו!

בפעם השמינית עדן חסון עושה את היכל מנורה וגם הפעם מצליח להפתיע את הקהל • עם במה חדשנית ומרחפת, רקדניות על גלגליות, תאורה משוגעת ואורחים מיוחדים, יצאנו עם תחושה של עוד ועוד ועוד - עד להופעה הבאה! • ביקורת הופעה

בפעם השמינית עדן חסון עשה את זה ובגדול והופיע אתמול (ד') בהיכל מנורה מבטחים, הופעה ראשונה מתוך שלושה רצופים (רביעי, היום ושישי צהריים). בדומות לקודמות, ההופעה הייתה 360 מעלות למול אולם של 12,000 איש, אלא שהפעם הפוקוס היה על הבמה, כזו שלא נראתה בארץ, ונבנתה כולה במיוחד למופע. היא כללה 3 במות מעויינות, במה מרכזית עולה ויורד ואפילו 2 במות מחרפות באוויר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© עומרי סילבר

אבל רגע, בואו נחזור להתחלה. פתיחת דלתות נקבעה לשעה 20:30, כשההופעה התחילה ב-21:30 בדיוק. בעידן האיחורים הבלתי נפסק בעולם המוזיקה, הופתענו דווקא לטובה שהמופע התחיל בזמן המשוער ובלי עיכובים מיותרים. עדן חסון פתח את ההופעה על הבמה המרכזית עם פסנתר כנף ובבלדה המצליחה "שקיעות אדומות" שסחפה את הקהל. מיד אחריה, חסון שר את "אור גדול" והסטיקלייטים שחולקו לקהל בתחילת המופע החלו לפעול ולגמרי תרמו לאווירה ולתאורה הצבעונית. 

עצירה במופע, השיר נקטע והזמר טוען בפני הקהל שיש תקלה בחשמל ומיד מסדרים, אלא שמהר מאד מתבררת לכולנו שמדובר בקטע מעבר למחרוזת השירים הבאה והקצבית. על הבמה הופיעו רקדניות על גלגליות שניצלו את המבנה הייחודי של הבמה והסתובבו סביב עדן לאור השירים. לזה לא ציפינו.

© עומרי סילבר

חסון ביצע על הבמה את הלהיטים "את חסרה לי", "מה פספסתי", "בואי נישן על זה", "אני מבולבל", "ילדים כאלה", "מחרוזת שיכורים", "את עושה לי צרות", "אל תשברי לי את הלב" והכל בליווי 12 רקדנים שהעניקו לכולנו את ההופעה הכי טובה שאפשר. אבל לא רק הם, לאורך כל המופע, תזמורת חיה ליווה את הזמר והוסיפה לאנרגיות המטורפות של הערב.

מיד אחריהם עלו לבמה בהפתעה מוחלטת שלישיית מה קשור, איתם חסון שיתף פעולה גם בפסטיגל האחרון ויחד עם ביצעו את הלהיט המצליח "סיבובים". לאחר מכן, השלישייה השתלטה על הבמה וביצעה עם הקהל כמה מהקאברים המוכרים שלהם. במקביל בקהל הגיעו חברים נוספים מהפסטיגל כדי לפרגן, ביניהם אנה זק, שחר סאול, עידן תלם, ואברהם ארנסון שדאגו להרים מהיציע.

© עומרי סילבר
החברים מהפסטיגל הגיעו לפרגן
רגע לפני העלייה לבמה, חברים מהפסטיגל הגיעו לפרגן © עומרי סילבר

חסון חזר לבמה וביצע את שאר השירים המצליחים שלו "אין יותר מועדונים", "לא מרגיש טוב", "מבטיח", "איך את אוהבת", "עד שתבואי אלי" "מדליקה לי הכל", " פילטרים יפים" כשהוא מתזז בין הבמות השונות ומרחף באוויר. גם הסינגל החדש "אז מה עכשיו" שכבש את המקום הראשון במצעד ההשמעות ברגע שיצא קיבל ביצוע על הבמה והקהל לרגע לא הפסיק לשיר את המילים. אחרי שעה וארבעים, המופע נסגר בלהיט "גדל לי קצת זקן" ובמחרוזת סיום קצבית, שהשאירה לכולנו טעם של עוד.

© עומרי סילבר

לעדן חסון מחכים עוד שני מופעי 360 בהיכל מנורה בימים הקרובים, אבל השאלה הגדולה, מה הוא יעשה לעשות בהופעות הבאות והאם גם בהן הוא יצליח להפתיע אותנו ובגדול? אם נסתמך על ההופעה הזו, אנחנו לגמרי לא מודאגים! 

תגיות
תגובות