אופק אדנק: "לא הרגשתי בשום שלב שמתייחסים אליי בפחות ברצינות". מור צידון, באדיבות יחסי ציבור

אופק אדנק: "לא הרגשתי בשום שלב שמתייחסים אליי בפחות ברצינות"

מגיל 14 הוא על הבמות, אהוב בשטח וכן לפעמים גם מרים לא מעט גבות - כיום אופק אדנק הוא אחד השמות המבטיחים של עולם המוזיקה, והוא ממש לא מתכוון להתנצל על זה • ראיון מיוחד

אופק אדנק פרץ לעולם המוזיקה כשהוא רק בן 14, הוא הספיק להוציא להיטים מצליחים - "בואי בובה", "טן טן טן", לככב בריאליטי "הכוכב הבא" ולצבור הצלחה אמיתית וקהל נאמן מהשטח. כיום, הזמר כבר אחרי הופעת בכורה מוצלחת משלו והופעה נוספת שנפתחה ותתקיים בקרוב. בין החזרות והעבודה על האלבום החדש הספקנו לקיים עם אדנק ראיון מיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פרצת אלינו כשאתה רק בן 14 עם הלהיט ״בואי בובה״ שצבר המון צפיות. איך מגיעים ומתמודדים עם הצלחה כזו בגיל כל כך צעיר?

"לא עיכלתי את זה באותה תקופה, לא שאני מעכל את זה גם היום, אבל עכשיו אני רואה את זה כמשהו מטורף  - ילד בן 14 שעומד ככה במקום שנמצא בו עכשיו? זה מרגיש ממש עצום!".

 

במחשבה לאחור, אתה חושב שההחלטה להתחיל בגיל כזה צעיר הייתה נכונה עבורך?

"אם את שואלת אותי עכשיו, אז דווקא הגיל הצעיר נתן לי פוש, להתחיל את הקריירה בגיל כל כך צעיר זה מוסיף לרזומה".

איך מתחילים לכתוב בגיל כה צעיר?

"כשהייתי קטן יותר עשיתי בעיקר פרייסטייל, לא כתבתי עדיין. כשזה התקדם להיות רציני והיה באז מטורף על הפריסטיילים האלה, החלטתי להביא את זה לידי ביטוי על הדף ולעשות עם זה משהו".

 

בכל זאת היית ילד שסגנון המוזיקה שלך כולל מילים פחות חינוכיות, קיבלת ביקורות? איך הסביבה שלך קיבלה את הפרסום הזה?

"נכון, היו ביקורות, אבל בסופו של דבר המשכתי לעסוק במה שאני עושה, להביא את המוזיקה שלי כי זו המוזיקה שלי ויש כאלה שהתחברו אליה ויש כאלה שלא. כל אחד והמסר שהוא מנסה להביא ומה שהוא בעצם חי ומאמין בו".

מה המסר שאתה מנסה להעביר בשירים שלך?

"כרגע אני חושב שאני מעביר את כל המסרים החיובים בפאן החיובי שאפשר להביא, בדרך כלל המוזיקה שלי מתמקדת באהבה, בשמחה, באנרגיה. עדיין לא היה לי שיר דיכאון, בואי נגיד את זה ככה, יכול להיות שלא הגעתי כנראה לתקופה הזאת".

© מור צידון, באדיבות יחסי ציבור

היית כותב אולי על התקופה הזו במדינה? על המצב הנתון כרגע.

"האמת שפחות... אני מעדיף להתמקד בלפזר אהבה ושמחה והמוזיקה שלי היא המקום להתנתק מכל הסיטואציות והמצבים האלו, אבל כן יצא לי להוציא שיר מחאה בהקשר אחר".

מרגיש שסגנון המוזיקה שלך מספיק מוערך? כיום יש לו הרבה יותר הכרה.

"מאוד מוערך, סגנון המוזיקה שלי לא נבחר ממקום אם הוא פופולרי או משהו כזה, אני עושה אותו כי אני מתחבר אליו קודם כל וזה הכי חשוב".

 

כיום שאתה כבר הרבה יותר בוגר, מרגיש שמתייחסים אליך יותר ברצינות?

"לא הרגשתי בשום שלב שמתייחסים פחות ברצינות, אבל כן מרגיש שככל שגדלתי ושיחררתי עוד סנגלים - התעשיה והקהל הרחב מעריך את האומנות".

בוא נדבר על הריאליטי, גם חטפת ביקורות, בין היתר מאסף אמדורסקי. 

"ההשתתפות ב׳כוכב הבא׳ הייתה חוויה מדהימה ומלמדת, בייחוד בגיל צעיר. אמדורסקי זה אח. נפגשנו לא מזמן בחדר חזרות, הכל מאחורינו. לא מתכנן לחזור לעוד ריאליטי, אבל אין לדעת".

בחודש שעבר ערכת את הופעת הבכורה שלך. איך היה?

"הופעה מדהימה! הגעתי לרמות התרגשות שלא הכרתי. סולד אאוט זה סיפוק בנשמה. ההופעה הבאה תתקיים ב-9 במאי בבארבי בתל אביב, ואני מתרגש לא פחות מההופעה הקודמת, מבטיח שיהיו הפתעות ואורחים מיוחדים".

© מור צידון, באדיבות יחסי ציבור

יש תכנון לאלבום?

"כן. אלבום חדש שייצא בקרוב, עובדים על זה".

ומה הלאה?

"תמיד לעשות מה שאני אוהב, להגשים את עצמי בתור אמן, לשחרר עוד אלבומים, לחגוג את זה תמיד באהבה ולפרוץ את גבולות ישראל - להתרחב בעולם".

תגיות
תגובות