סיכומוזיקלי: אודיה משגעת בסינגל כפול. טל עבודי

סיכומוזיקלי: אודיה משגעת בסינגל כפול

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! גם השבוע אנחנו פה כדי לחדש לכם את הפלייליסט עם רשימה חדשה של שירים ישראליים • האזנה נעימה!

קשה להאמין שהשבוע הזה הגיע כבר לסופו. לא הספקנו למצמץ ועברו להם במהירות כל הימים! גם השבוע קיבלנו המון שירים חדשים שלא תרצו לפספס, שירים שיקפיצו וירגשו אתכם ובעיקר - לא תצליחו להוציא מהראש. מוזמנים להצטרף אלינו גם השבוע ולהאזין להם יחד איתנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אודיה - אינטלקטוערסית + הזוג המלכותי

השבוע אודיה, הזמרת האהובה ואחת מהמצליחות ביותר בישראל, הוציאה סינגל כפול - כלומר, שני שירים ביחד. כמובן שכבר אין יותר מרגש מזה, אבל נגלה לכם שגם השירים עצמם פשוט מעולים. "אינטלקטוערסית" הוא כמו שיר המשך ל-"אינטלקטוערס" ואותו כתבה יחד עם עמית מרדכי, עידו נצר וסטטיק. "הזוג המלכותי" הוא השיר השני ואותו כתבה והלחינה עם אופיר כהן. שניהם שירים מעולים ולנו אין ספק שהם הולכים להתנגן אצלנו עוד הרבה בקרוב.

לסיכום: מלכה

 

ג'ירפות & אלמוג - אני אומר יש

שש שנים לאחר האלבום האחרון של ג'ירפות, הם מוציאים את הסינגל השני שמבשר על אלבום חדש. האלבום יהיה מורכב ברובו מדואטים (כמו הסינגל הקודם - "מסיבה רעה" בשיתוף עם נטע ברזילי). הפעם הם משחררים את "אני אומר יש" בשיתוף פעולה עם אלמוג (שאיתה כבר שיתפו פעולה ב-"יש לי חור בלב בצורה שלך"). הנה מה שמספר גלעד כהנא על השיר: "הכי קשה לי לכתוב שיר אהבה פשוט, להעביר רגש עמוק מבלי לרדד אותו. 'אני אומר יש' נכתב על שלב ביחסים שאתה מבין שמה שיש לך הוא כל מה שאתה צריך. רגע בו השלם מאושר מסך חלקיו".

לסיכום: מחכים!

 

שיר זוארץ - גברת מגונדרת

שיר זוארץ היא אחת מהכוכבות המבטיחות כרגע בארץ. רק לאחרונה היא שיחררה את הסינגל "כאילו רקדנית" שהצליח מאוד וממש עכשיו היא גם הופיעה במצעד הגאווה מול אלפי אנשים. השבוע היא שיחררה את - "גברת מגונדרת". את השיר כתבה והלחינה יחד עם אביב פרץ ודרור מזרחי ואין ספק שהוא מלא בכוח נשי מדהים! בשיר מסופר על כל הרגשות שמגיעות אחרי פרידה והדברים שביניהם. גם הקליפ תואם לשיר בצורה מושלמת וגורם לכולנו לרקוד אבל עם המון רגש!

לסיכום: מהממת

 

אייל לוי - טיל נפץ

אם עוד לא יצא לכם לשמוע את השיר "טיל נפץ" של אייל לוי - זה הזמן! השיר שבר את הטיקטוק ואין מצב שתהיו באפליקציה ולא תתקלו בו. למי שלא יודע - אייל לוי הוא מוזיקאי צעיר ומבטיח בן 13, בנו של רואי לוי, מייסד להקת שוטי הנבואה. אייל הפך במהרה לכוכב רשת פופולארי עם מעל ל- 65 אלף עוקבים ואנחנו כבר בתוך השירים שלו! אנחנו בטוחים שהוא עוד יהפוך להיות כוכב גדול.

לסיכום: ממכר

 

ליאל - אושייה

את ליאל ארבוב הכרנו לראשונה בתכנית "דה וויס" לפני עשור כשהייתה בת 16. מאז, ליאל לא הפסיקה ליצור ולעשות מוזיקה. השבוע היא שיחררה את הסינגל "אושייה", שיר סאטירי עם ראפ שמדבר על תעשיית המוזיקה היום והקלות שבה אפשר להתפרסם לעומת מי שעובד קשה בשביל זה. גם הפעם, ליאל עושה את זה בהכי סטייל ומראה כמה היא שווה! ליאל: "השיר הזה בא ליידע את כולם שאני אושייה! לא מחכה שאף אחד יכתיר אותי. כמו שאני, עם 2,000 עוקבים, עם שירים שמספרים על החרדות שלי, ככה אני, אני אושייה".

לסיכום: הכי אושייה

 

דיוויד כרמל & סער ראסטי - קירות

דיוויד כרמל המדהים הוציא השבוע את השיר "קירות" בשיתוף פעולה עם סער ראסטי. הפעם, שיר אהבה מרגש והחיבור בינהם מדהים. הנה מה שסיפר דיוויד על זה: "בקליפ האחרון אני וסער שיתפנו אחד את השני בתוכנית לעתיד ושם, צץ הרעיון להפיק שיר ביחד. בהתחלה זה היה נראה בלתי אפשרי בגלל תקופת הזמן הלחוצה, אבל ברגע שזה נכנס לשנינו לראש, זה היה בלתי אפשרי להפסיק לחשוב על זה!". אין ספק שיצא להם משהו מיוחד ששווה להקשיב לו.

לסיכום: מיוחד

 

שווה האזנה

עדן בן זקן - כינורות + ברחובות של תל אביב

השבוע התארחה עדן בן זקן בגלגלייב עם דלית רצ'שטר ושרה את "כינורות" ו-"ברחובות של תל אביב". אנחנו לא רוצים לספר יותר מדי, רק יודעים שתהנו להקשיב!

 
תגובות