סיכומוזיקלי: שבוע הגאווה במוזיקה. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: שבוע הגאווה במוזיקה

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! רק התחלנו את חודש יוני ואנחנו כבר עמוק בתוכו. כיף שבחודש הגאווה אנחנו מקבלים את השירים הכי מרימים שיש, אז סידרנו לכם את הרשימה של כל השירים הכי מקפיצים שיצאו השבוע • האזנה נעימה!

וואו! השבוע הזה היה באמת מטורף. וכמה כיף שחג הגאווה כבר הגיע כדי שנוכל לחגוג ולהנות ממוזיקה חדשה ומרימה! השבוע, לכבוד חודש יוני, יצאו המון שירים חדשים שגם אותם אנחנו בטוחים שלא תרצו לפספס. אז גם השבוע אנחנו פה עם הסיכומוזיקלי שלנו במיוחד בשבילכם - מוזמנים להצטרף!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נועה קירל & פוראבר תל אביב - פרובוקטיבית

היא רק סיימה את דרכה באירוויזיון והדהימה את כולנו מחדש עם היכולות שלה ועכשיו, נועה קירל חוזרת עם שיתוף פעולה עם פוראבר תל אביב בשיר גאווה מושלם. השיר נקרא "פרובוקטיבית" ועל המילים אחראים רון ביטון, מאי ספדיה ונועה בעצמה ועל ההפקה המוזיקלית שגיא קריב. הקליפ המושלם מרים בעצמו ואין ספק שזה שיר שלא הולך לצאת לנו מהראש בתקופה הקרובה (או בכלל).

לסיכום: מדהימה

 

עדן דרסו & מגבונים - בורחת בזריחה

גם הראפרית עדן דרסו יצאה השבוע עם שיר גאווה חדש. שיר הגאווה הרשמי של ליין המסיבות הלהטב"קי "עופרה בלי עופרה", נקרא "בורחת בזריחה". את השיר כתבו הרכב ה-"מגפונים" שהחליטו פה אחד שאת השיר צריכה לבצע עדן דרסו. השיר מספר סיפור של דמות שחיה במשך כל ימי השנה חיים נינוחים ושקטים אבל בשבוע הגאווה היא עולה לעיר ומפה אנחנו כבר לא רוצים לגלות.

לסיכום: מעולה

 

מאיה דדון & JETFIRE - פוני

אתם מוכנים לאחד השירים הכי מרימים ששמענו בתקופה האחרונה? מאיה דדון, פריצת השנה במוזיקה מתחברת לאיתי קלדרון - ג'טפייר שכבר הפך לכוכב בינלאומי ויחד הם שיחררו את "פוני". השיר בשיתוף פעולה עם הוואטרפארק - אטרקציית הגאווה הרטובה שפותחת את אירועי הגאווה בפארק המים בשפיים. אין ספק שיצא מעולה!

לסיכום: טירוף

 

שפיטה & שחר חסון - סבתא בישלה דייסה

שיר הגאווה הבא שאתם חייבים לשמוע הוא - "סבתא בישלה דייסה" של שפיטה עם שחר חסון. שיתוף הפעולה המוזיקלי הוא בחסות ליין מסיבות ה-IMPA לקהילת הלהט"ב. השיר הוא בעצם גרסה חדשה ומצוינת לסיפור המוכר "סבתא בישלה דייסה" ובתפקיד הסבתא הגיעה נטליה פאוסט שמשחקת את טוטה בהצגה "מייקל". הקליפ פשוט מעולה ואנחנו בטוחים שתצחקו מאוד!

לסיכום: רק הם יודעים

 

ברק - MOOD

השיר המהמם שהוציא הזמר ברק לוי נקרא "MOOD". גם הוא יוצא בדיוק במיוחד לרגל חודש הגאווה בשיתוף פעולה עם קבוצת "WE" והמלון "Madrid Hotel Axel" במדריד (רשת המלונות הגאה בעולם). ברק יצר שיר שאנחנו רק רוצים להמשיך ולרקוד איתו! הנה מה שסיפר על השיר: "Mood מספר על היציאה שלי לחיי הרווקות, על התמודדויות מצד אחד עם ההרגשה של איבוד הביטחון ומהצד השני תחושת העצמה אישית. למרות שמישהו 'לקח לי את ההילה' שלי אני משיב אותה לעצמי ועושה מה שאני רוצה, בתנאים שלי ומבלי להתנצל".

לסיכום: מקפיץ!

 

איתי לוי & אופיר כהן - פול גז

השיר הבא אמנם לא יצא במיוחד לכבוד חודש הגאווה אבל הוא לגמרי מתקשר לנו ומגיע בדיוק בזמן להקפצות! איתי לוי מתחבר ליוצר אופיר כהן ויחד הם משחררים את "פול גז". סינגל מתוך פרויקט ייחודי של להיטי מסיבות בשם "שישו ושמחו" וזה השיר הראשון שנמצא בו. רק נזכיר שבימים אלו איתי עובד על אלבומו העשירי ואנחנו ממש מחכים.

לסיכום: מרים!

 

אברי ג'י & כהן & ג'יי למוטה - לנצח את זה

עוד שיר לא פחות מרים שיצא הוא "לנצח את זה" של אברי ג'י שאירח את הראפר והמפיק כהן והראפרית, הזמרת והמפיקה ג'יי למוטה - יחד הם שילוב מדהים. השיר הוא הסינגל השני מתוך אלבומו החדש של אברי ג'י "אברא כדברא" עם מילים מעולות על ביט היפ הופ שמזרים את הדם בגוף! מופע השקת האלבום יהיה ב-8 ליולי בגגרין תל אביב.

לסיכום: מחכים לאלבום

 

שווה האזנה

גלי עטרי - חזקה מהרוח

גלי עטרי חידשה את השיר שלה "חזקה מהרוח" בשיתוף פעולה עם ליין הגייז הקווירי הותיק "pag". כשהשיר יוצא בדיוק עכשיו, הוא מקבל משמעות שונה ומיוחדת יותר. בנוסף, לראשונה מוצג קליפ גאווה שכולן בו נשים עם דגש על נשים טראנסיות חזקות! אנחנו אהבנו מאוד.

 
תגובות