סיכומוזיקלי: ענבל ביבי ועוז זהבי מפתיעים. עמית סליקטר

סיכומוזיקלי: ענבל ביבי ועוז זהבי מפתיעים

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! גם השבוע אנחנו כאן ומתרגשים להציג את השירים הישראליים החדשים שיצאו השבוע! בינהם: ענבל ביבי, רביב כנר ועוז זהבי עם שירה גבריאלוב • האזנה נעימה!

כמה כיף שעבר לו כבר עוד שבוע עמוס ומרגש! עכשיו, בזמן שאנחנו מתכוננים לארוחת שישי, חשבנו שהרשימה של הסיכומוזיקלי הגיעה בדיוק בזמן הנכון כדי שנוכל להתפנק עם מוזיקה טובה (ואוכל!). אז גם השבוע אתם מוזמנים להצטרף אלינו ולשמוע יחד איתנו את השירים הישראליים החדשים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ענבל ביבי - אף פעם לא לבד

אנחנו כל כך אוהבים לשמוע כשענבל ביבי מוציאה שיר חדש. הפעם היא הוציאה את "אף פעם לא לבד" - שיר מיוחד ממש שצולם בסטודיו קטן בתל אביב ויוצר אווירה נעימה. הנה מה שסיפרה ענבל על השיר: "עד לפני שנתיים ליוותה אותי תחושת בדידות, גם כשהייתי מוקפת באנשים הרגשתי לא שייכת ולא מובנת. היום, אחרי תהליך ארוך שעברתי, מצאתי את המקום שלי. החיבור שלי לבורא עולם גורם לי להרגיש שגם אם אהיה מבודדת מכל העולם, אף פעם לא ארגיש לבד".

לסיכום: הכי מיוחד שלה

 

שי המבר - הלכתי מהעיר הזאת

שי המבר היא אחת הזמרות שהכי מרגשות אותנו. בקליפ של "'הלכתי מהעיר הזאת" היא מסתובבת עם מצלמת וידיאו ומצלמת רגעים מהחיים שלה. "'הלכתי מהעיר הזאת' הוא אולי השיר שאני הכי נהנת לשיר בהופעות. הוא דומה לי כי גם הוא מתעסק בנושא האהוב עלי - עיר והוא שונה לי כי הוא נכתב מתוך מקום יותר בהיר וקליל שלא תמיד יוצא לי בשירים (אבל כן בחיים) נכתב בבת אחת, הוקלט בבת אחת ויוצא אליכם בבת אחת" מספרת שי. הסינגל הוא שיר מתוך האלבום החדש שיצא בקרוב ואנחנו ממש לא יכולים לחכות.

לסיכום: מדהימה

 

רביב כנר - אצלי הכל בסדר

רביב כנר בדרך לאלבום שני וחדש ואין מצב שאנחנו מפספסים את זה! השבוע הוא שיחרר את הסינגל השני מתוכו - "אצלי הכל בסדר" שממשיך את הדרך הייחודית שלו בעולם המוזיקה. אז כמו שהצליח לשבור בעבר את כל המצעדים, אנחנו בטוחים שזה עומד לקרות גם פה בקרוב מאוד! אנחנו רק רוצים להזכיר שרביב יוצא לסיבוב הופעות קיץ מיוחד והנה ההופעות הקרובות: 1.7 בזאפה אמפי שוני, 5.8 בזאפה גני יהושע וב-28.9 בזאפה מיני ישראל.

לסיכום: אהוב

 

שירה גבריאלוב & עוז זהבי - מי אתה

אנחנו קופצים לשיתוף פעולה מיוחד ויפהפה של הזמרת שירה גבריאלוב המדהימה יחד עם עוז זהבי האהוב שהתחיל את דרכו במוזיקה די לאחרונה. עוז ושירה יצרו דואט ממש מיוחד שמביא את שניהם בצורה הכי טובה שיש והראו לנו משהו שהרבה זמן לא פגשנו. נספר שבמהלך יולי 2023 צפויה שירה להכריז על סיבוב הופעות ולשחרר את אלבום ה־EP הראשון שלה. ההופעה תהיה ב-15.8 בגריי תל אביב.

לסיכום: חיבור נדיר

 

הדר הלל - פסיכולוג

הדר הלל היא זמרת יוצרת בת 20 ואין ספק שהיא אחת הזמרות שהכי מסקרנות אותנו. עכשיו היא הוציאה את שיר הבכורה שלה - "פסיכולוג" ואחרי מה שראינו ושמענו שם, אנחנו בטוחים שהיא עומדת להיות הדבר החם הבא. הקליפ והשיר פשוט מעולים, עשו לנו אווירה מיוחדת ומגניבה ואנחנו כבר ממש מחכים לראות ממנה מה היא עוד מכינה לנו!

לסיכום: מסקרנת

 

אייל מזעקי - עסוק בלהסתיר

את אייל מזעקי הכרנו ממש השבוע כשהוציא את הסינגל הראשון שלו - "עסוק בלהסתיר". זה מה שאייל מספר עליו: "בגדול הסינגל מספר על היציאה מהארון שלי אבל לגמרי לא רק. הוא מספר על קושי שכל בנאדם יכול לעבור בחיים והוא סוחב אותו איתו לבד ואיך הוא מתמודד עם הקושי הזה והתהליך שהוא עובר איתו". לדעתנו מדובר במסר מדהים ושיר מיוחד ואנחנו רוצים לשמוע ממנו עוד.

לסיכום: מלא בהצלחה!

 

גלי מסיקה - כוכב אחר

השבוע יצאה הזמרת גלי מסיקה עם שיר הבכורה שלה - "כוכב אחר" שאותו היא כתבה והלחינה והפיק מוזיקלית יהל דורון. גלי: "פגשתי מישהו ששונה ממני בהרבה מובנים ומגיע מעולם אחר לגמרי ממני. המפגש הזה ריגש אותי, הפך אותי וגרם לי להרגיש משהו שלא הכרתי לפני. השיר נכתב על המפגש הזה, על המשיכה החזקה והבלתי מוסברת ועל הרצון לממש אותה". אין ספק שמדובר בשיר מעניין!

לסיכום: מרגשת

 

אור בר - חצי משוגעת

לפני הכל - הנה מה שאור סיפר: "חצי משוגעת הוא שיר שמדבר על התבוננות פנימית, פחדים, אהבה ואיך שהיא מעמתת אותנו עם כל הדברים האלה, שנשארים חבויים עד שמשהו מעיר אותם. זה שיר על מסע פנימי, שלפעמים עושים דרך עזרים חיצוניים שעוזרים לך להגיע לתובנות לגבי עצמך ומה באמת קורה בפנים. כמו מערכות יחסים, אנשים, אהבה ואכזבה. עוד לא שלם, אבל גם לא שבור". אנחנו חושבים שהוא סיכם את זה בצורה הכי יפה שיש ולכן אנחנו רק ממליצים ללכת לשמוע ולהרגיש את זה בעצמכם.

לסיכום: מוכשר

 

שווה האזנה

אליעד - בעולם הזה

השבוע התארח אליעד ברדיוס 100FM ושר את השיר המדהים "בעולם הזה" של גיל ויין ונתן גושן. הביצוע הזה הוא הדבר הכי שווה האזנה שיש!

 
תגובות