סיכומוזיקלי: נטע ברזילי רוצה ה-כ-ל. עידן ברזני

סיכומוזיקלי: נטע ברזילי רוצה ה-כ-ל

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! גם השבוע אנחנו כאן כמו תמיד ומאוד רוצים ומתרגשים שתצטרפו אלינו לרשימה החדשה של השירים החדשים שיצאו השבוע • האזנה נעימה!

קשה להאמין שכבר עוד שבוע עבר. איזה כיף שגם הפעם אנחנו חוזרים לפה עם המון מוזיקה ישראלית חדשה שאיתה נוכל להעביר את הסופ"ש הזה בצורה הכי טובה! אז כמו תמיד, גם השבוע אתם מוזמנים להצטרף אלינו לסיכומוזיקלי ולשמוע יחד איתנו את השירים החדשים והטובים שנכנסו לרשימה שלנו השבוע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נטע ברזילי - Everything

נטע מספרת: "ביליתי הרבה זמן בעבודה על עצמי, ללמוד את הערך שלי כאמן וגם כבן אדם, 4 שנים השיר נמצא אצלי במגרה, וחיכיתי לרגע שבו אוכל לחזור לשיר הזה ולהחיות אותו מכל הלב" היא אומרת וממשיכה "הרגע הזה הוא עכשיו ואני ומתרגשת לחלוק אותו עם כולם!". אנחנו לגמרי מסכימים איתה ויודעים שהיא תמשיך לכבוש את העולם בדיוק כמו שהיא עושה עכשיו!

לסיכום: מטורפת

 

בר צברי - צעקתי בלילה

השבוע, רגע לפני שיוצא אלבומו החדש "שמחת חינם", שיחרר הזמר האהוב את "צעקתי בלילה" - שיר שכתב והלחין עם אבי אוחיון. בר מספר: "השיר 'צעקתי בלילה' שמלווה את יציאת האלבום החדש שלי, מגיע בדיוק ברגע הזה כי הוא מדבר את החלום שלא הפסיק ללוות אותי מההתחלה ובכל תחנות חיי, על התקווה, הקשיים והכאב, ואיך למרות הכל החלום הזה, תמיד נשאר פועם".

לסיכום: עד האלבום!

 

ואלרי חמאתי - חיים

כמו תמיד, אנחנו שמחים שואלרי חמאתי מוציאה מוזיקה חדשה בסגנון המיוחד והמוזיקלי שלה! השבוע היא הוציאה את הסינגל "חיים" שמדבר על סיפור אהבה אופטימי שמראה שלמרות כל המכשולים, האהבה חזקה מהכל. ואלרי מספרת: "'חיים', שיר שכתבתי והלחנתי ביחד עם שני היוצרים חגי אוזן ואוריאל וינברגר, בהשראת השורשים והתרבות המוזיקליים שעליהם גדלתי. השיר נועד להחזיר 'עטרה ליושנה' כמו שכל האלבום העתידי שלי עומד לעסוק בשורשים התרבותיים המוזיקליים שמהם הגעתי".

לסיכום: מדהימה

 

דניאל גרנט - מתהפך עליי

כמה שאנחנו שמחים לשמוע על עוד סינגל של דניאל גרנט שכבר ממש מתקרב לאלבום! הפעם הוא שיחרר את "מתהפך עליי" שמדבר על אהבה נכזבת וכתוב בצורה שהכי מתאימה לו. בנה מה שמספר דניאל על השיר: "'מתהפך עליי' הוא מהשירים הראשונים שכתבתי. הוא מדבר על מערכת יחסים שנגמרה. הוא מדבר בעיקר על כל מה שאתה מבין בדיעבד ולא ראית תוך כדי במהלך הזוגיות. שיר על הטעיות שעשיתי -או עשינו- בדרך. ההחלטות שגרמו למרחק להתהוות, והפחד להתחרט כשכבר, בעצם, אי אפשר לחזור אחורה. בקיצור על איך רציתי להיות לבד בזמן זוגיות, ואיך רציתי זוגיות כשמצאתי עצמי לבד. הכל התהפך עליי".

לסיכום: מעולה!

 

רואי אדם - אם הייתי יודע

את הזמר רואי אדם הכרנו בצורה מאוד מיוחדת. הוא התארח בשיר של אודיה - "האמת" ושם פרץ בצורה די אנונימית והפתיע את כולנו עם היכולות שלו. מאז הוא כבר הספיק לשחרר את "אין לי אף אחת" ועכשיו הוא הוציא את "אם הייתי יודע". את השיר כתב רואי יחד עם נתי אבידן וגיל ווין שגם הלחין איתו והפיק מוזיקלית. אין ספק שמדובר בשיר מיוחד עם הקול המדהים של רואי.

לסיכום: אנחנו יודעים!

 

איתי פלג - שוב לבד

והנה שיר שממש שמחנו שנכנס לרשימה שלנו. תכירו את איתי פלג ואחרי שתקשיבו לשיר שלו - "שוב לבד", תבינו שהמוזיקה היא לגמרי חלק ממנו. זה סינגל ראשון מתוך ה-EP השני של איתי ואנחנו כבר יודעים שהוא יהיה מעולה! איתי: "השירים שנוגעים בך באמת הם אלו המוצאים אותך ולא להיפך. השיר אמנם מבטא תחושה של החמצה, אך בכל זאת יש גם את התקווה לסוף טוב".

לסיכום: מדהים

 

טל ורסנו - שמעתי שאת מאושרת

טל ורסנו הוא בן 28 מירושלים, אולי אתם זוכרים אותו מהתוכנית "הכוכב הבא" כי שם הוא בעצם התחיל את הדרך שלו במוזיקה ובעיקר גילה את יכולותיו. מאז, החל לעבוד במועדונים ואירועים ובחודשים האחרונים עובד על אלבום ראשון עם ניהול אומנותי מוזיקלי של דולי ופן. את הסינגל החדש - "שמעתי שאת מאושרת", טל כתב והלחין לפני שלוש שנים על אהבה ראשונה שעבר. זה הסינגל הראשון ואנחנו מחכים לשמוע ממנו עוד!

לסיכום: מלא בהצלחה

 

שווה האזנה

יעל רוזנברג - זרעי קיץ

אם חיפשתם שיר עם אווירה טובה, כזה שאפשר להירגע איתו ומתאים בדיוק ליום שישי אחרי כל השבוע הארוך - הגעתם למקום הנכון. חידוש לשיר "זרעי קיץ" של מאיר אריאל ז"ל בביצוע של יעל רוזנברג! מהמם.

 
תגובות