ברונו מארס בישראל: "הייפ מוצדק והשואו הכי טוב של אמן בינלאומי בפארק הירקון". באדיבות B.M, יחסי ציבור

ברונו מארס בישראל: "הייפ מוצדק והשואו הכי טוב של אמן בינלאומי בפארק הירקון"

ההופעות הבינלאומיות בישראל הולכות ונהיות מעולות וברמה של חו"ל, ולמרות הציפיות הגדולות וההייפ המטורף סביב הופעתיו של ברונו מארס בארץ, שום דבר לא הכין אותנו למה שחווינו אמש בפארק הירקון • ביקורת

כשאמן רלוונטי וחזק בעולם כמו ברונו מארס מגיע לישראל - הציפיות הן בשמיים, וכבר במכירת הכרטיסים ראינו את ההייפ וההיסטריה המטורפת שלא ראינו מעולם להופעת אמן מחו״ל בפארק הירקון - בוהתאמה שני המופעים שנפתחו הם סולד אאוט, אבל לא מהסוג שעוד ניתן להשיג כרטיסים - ממש כלום ושום דבר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי ציפייה ארוכה של כמה חודשים מאז הההכרזה, הערב הגדול הגיע וכעת היה צריך לבחון האם הקסם של מארס בהחלט יקרה כאן? ובכן זה קרה ואפילו יותר ממה שציפינו לו. מארס לא נתן לקהל לחכות עד עלייתו לבמה (21:05), רגע אחרי הופעות חימום מוצלחות במיוחד של אגם בוחבוט ומרגי. 

מסך בד ענק כיסה את הבמה העצומה של פארק הירקון - קצת מוזיקה, הכרזה על ברונו והמסך יורד כמו בענק והזמר האהוב נחשף אל הקהל המקומי לראשונה. יש משהו בזה שלא היו לו יותר מדי תמונות פפארצי מאז הגעתו - שגרמו למעמד אפילו להעצים את ההתרגשות מלראות אותו כאן בישראל.

"תל אביב, אתם מוכנים למסיבה שלנו הלילה?", שאל הכוכב שזכה לשאגות בחזרה מהקהל' "חיכינו הרבה זמן להגיע לפה, אנחנו רוצים לראות אתכם רוקדים ושרים!"' הדגיש האמן והחל לבצע את "24K Magic" - שהיווה פתיחה מעולה למה שהולך לקרות על הבמה וכבר מהנאמבר הראשון היה ברור - לא היה דבר כזה כאן.

© באדיבות B.M, יחסי ציבור

אחרי השיר הראשון ברונו כבר החל לפלרטט עם הקהל עם מילים בעברית, כל פעם מילה חדשה ששזר ברגעים לאורך כל הערב. כוכב הפופ המשיך עם "Finesse", "Treasure" ו-"Liquor Store Blues / Billionaire".

כמי שהגיע לישראל בפעם הראשונה, ניכר שהזמר עשה שיעורי בית מראש. רגע לפני שביצע את "Calling All My Lovelies / Wake Up in the Sky", שילב עוד  מילים בעברית ששבו את ליבנו ואפילו שר לנו "אני אוהב אותך" בעברית כל כך הרבה פעמים, שאי אפשר שלא לצעוק לו בחזרה שגם אנחנו אותו! (ובהמשך אף הכריז בעברית "אני ביישן…")

אי אפשר לדבר על השואו המצויין של ברונו מבלי לציין את צוות הזמרים שליווה את ברונו, שהוכיח על הדרך יכולות ריקוד דיי מרשימות. שישה זמרים שלגמרי הוסיפו לטירוף שהתקיים על הבמה. יחד, כקבוצה אחת תיזזו, קפצו, השתוללו ואנחנו לא הצלחנו להוריד מהם את העיניים! השאלה שלנו, איפה לומדים את המובים האלה? נשמח לקחת כמה שיעורים פרטיים. 

הערב המשיך עם עיבודים מעולים בימתיים ל-"Thats What I Like / Please Me", "Versace on the Floor" ו-"When You Wish Upon a Star". גם כאן, ברונו פשוט שבה את הקהל עם הקסם הייחודי שלו, המבטים, החיוך והתחושה שהוא באמת מופיע עבור כל אחד ואחת בקהל ולא מהסס לתת את כולו - ולצערנו זה ממש לא מובן מאליו. המופע המשיך עם "It Will Rain, "Marry You", "Runaway Baby" שגם כאן, כמובן, השואו בלט לצד קול מעולה ולצד להקה שהיא פשוט חלום להופעות לייב.

© דוד גרנות, באדיבות יחסי ציבור

ברונו לקח הפסקות קלילות דחופות בין להיטים - והאמת שזה מוצדק, בכל נאמבר הוא היה מושקע ובשיאו, אבל גם את הרגעים "המתים" מילאו הנגנים ששמרו על הקהל בתוך הדבר העצום הזה שחווינו בערב הזה. למארס יש לו גם שורשים יהודיים ואולי דווקא בגלל זה ידע שאנחנו חוגגים את סוכות בימים אלה ועל כן, באחת הגיחות של ברונו אל מאחורי הקלעים (להתרעננות והחלפת חולצה), הצוות הקדיש לנו גרסה משלהם לשיר "שלומית בונה סוכה" שגרמה לכל הקהל להתרגש ולהצטרף לשירה.

מארס שב לבמה והפעם לבדו, הוא שלח את הלהקה שלו להתרעננות כדי לתת לנו סשן אינטימי במיוחד על פסנתר של כמה מלהיטיו. מארס ציין שזה מעין משחקון לראות מי מזהה את השירים הבאים, מיותר לציין שכל שיר הוא להיט (כמו כל השירים שהיו במופע) - והקהל לא הפסיק לשיר יחד איתו את ביצועי הפסנתר המעולים. הערב היה גדוש בשירים ועל שן דווקא אלו שביצע בפסנתר היו "טעימות" קלות מאותם הלהיטים ("Fuck You / Young Wild and Free / Grenade / Talking to the Moon / Nothin' on You / Leave the Door Open") - מה שעשה חשק לגרסאות המלאות, אבל בסדר, סלחנו, ערב מפוצץ אי אפשר באמת לבצע הכל כשאתה אמן שכל שיר שלו מגיע למעמד כזה.

הכריזמה, השרמנטיות והטיזינג עם הקהל לא פסקו - וזה משהו שהשתלב נפלא גם עם שירים שתאמו את הפן הזה בברונו כמו ב-"When I Was Your Man", שעשה חשק שהבחור פשוט יקנה לכולנו פרחים.

© דוד גרנות, באדיבות יחסי ציבור

הערב שלנו עם ברונו כמעט הגיע לסיומו, הכוכב העצום עלה עם "Locked Out of Heaven" - שמבחינתנו היה אחד מהביצועים הכי גדולים של הערב, משהו בריקוד, הקצב והרצון שברונו לא יעזוב את הבמה לעולם. מיד אחריו הגיע אחד השירים האהובים על הקהל המקומי כאן - "Just the Way You Are" - שבוצע כאילו הוא הנאמבר האחרון של הערב, אם זה בוויב ואם זה באלמנטים (זיקוקים, קונפטי) ובתודות של ברונו, ואכן הכוכב ירד מהבמה ושב אליה אחרי דקה עם עוד להיט אחד אחרון "Uptown Funk" שהיה הסיום המושלם לערב מושלם, ערב שהוא כל מה שרצינו ומעבר לו.

© באדיבות B.M, יחסי ציבור

המופע עבר בניחוח בינלאומי, ולא כקלישאה - זה באמת היה שואו - הן ווקאלי והן בימתי שאנחנו מצליחים לראות רק מעבר לים, ולא רואים כאן גם בהופעות הבינלאומיות שנערכות בפארק הירקון, אפילו במוצלחות ביניהן שזוכות לביקורות משבחות. ניכר שהצוות המקצועי מאחורי הקלעים היה הכי טוב שיכלו להביא. ארבע מצלמות מכל זווית אפשרית ומשחק בין הפריימים לאורך המופע, פילרטוט של ברונו עם המצלמות וחיוכים קטנים שתפסו לנו את העין.

זה היה מופע ברמה אחרת, ומבחינתנו גם הכי טוב שהיה פה בשנים האחרונות! היה בו את כל מה שרצינו, ולגמרי הרגיש שברונו הגיע כדי להעניק לנו את כל מה שיש לו לתת! וכל זה? בלי רקדנים, בלי פלייבק - הכל חי על הבמה, רק ברונו והלהקה שלו שמספקים גם את הריקודים, גם את הנגינה וגם את השירה. אנחנו לא יודעים להסבביר אבל ממש הרגשנו את חלקו של גורם בהפקה הזאת, בעיקר אלו שעל הבמה - כולם התאגדו יחד כדי לתת לנו את החוויה הכי טובה, ומה נאמר? זה הצליח ובגדול, והקהל קיבל תמורה שהיא אפילו אקסטרה. עכשיו רק נותר להשיג כרטיסים לשבת, כי הופעה כזאת אי אפשר לפספס ואנחנו רוצים עוד, עוד ועוד.

© באדיבות B.M, יחסי ציבור

 

תגיות
תגובות