"היו לי המון חרדות, לא הייתי בטוח בחומרים שלי": אחי נתן. צילום מסך מיוטיוב

"היו לי המון חרדות, לא הייתי בטוח בחומרים שלי": אחי נתן

הוא אמנם התחיל בתוכנית הריאליטי,"האח הגדול, אך אין ספק שמקומו הוא עמוק בתוך המוזיקה הישראלית, תפסנו לשיחה את אחי נתן, אחד הזמרים היותר מעניינים בתעשיית המוזיקה הישראלית

השם אחי נתן, מוכר לכולנו מהראליטי המצליח "האח הגדול", כבר אז כבש אותנו עם קולו המרגש ויוצא הדופן. מאז השתתפותו הוציא נתן הצעיר לא פחות משישה סינגלים כאשר האחרון הוא - "אוהב אותך יותר". תפסנו את אחי נתן לשיחה קצרה לגבי המשך קריירת המוזיקה שלו.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע? 

"לי ולבן דוד שלי היה פאשן לגיטרות, אז הלכנו וקנינו כל אחד, אבא שלי קנה לי את הגיטרה הראשונה, וזה היה בגיל שש עשרה, בדיוק הפסקתי לשחק טניס וחיפשתי תחביב אז במקום מחבט לקחתי גיטרה, וזהו התחלנו לנגן, לכתוב ולהלחין וזה הפך ממשהו שהוא תחביב למשהו עמוק יותר שהוא גם הכיוון שלי בחיים".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה? 

"מוזיקה זה דבר שהוא מרפא, אולי הכי מרפא שיש. קל לנו להתבטא יותר אם זה כשאנחנו שומעים מוזיקה ואם זה כשאנחנו יוצרים אותה, אני מאוד אוהב את הבמה, את הקהל ובעצם לתקשר עם אנשים ולגעת בהם בעזרת המוזיקה. לדעתי, זה מה שמושך את רוב האמנים כי כשהקהל מעורב במוזיקה שלך זה מושך אותך עוד יותר אל העולם הזה".

חושב שהיית מגיע לזה גם בלי החשיפה הגדולה באח הגדול?

"האמת, אני שואל את השאלה הזו כל יום, לפני האח הגדול היו לי המון חרדות, לא הייתי בטוח בחומרים. אלוהים בעצם בירך אותי עם החשיפה הזו ונתן לי להרגיש בטוח יותר. הרבה אנשים חושבים שכשאתה חשוף יותר דרך הריאליטי אז קל לך יותר, אני יכול להגיד שזה נותן רק קהל חדש כי דווקא בגלל שאני בא מריאליטי אני צריך להוכיח כפול, יותר מכל אמן אחר, להראות לכולם שאני לא עוד אחד. אני מחכה שישמעו את האלבום ושזה יגע בכולם"

לאחרונה הוצאת את הסינגל "אוהב אותך יותר", איך הייתה העבודה עליו?

"בדרך כלל יש תבנית מאוד ברורה, זה מתחיל בכתיבה ואז בלחן ובסוף מגיע לאולפן ולמחשבה של איך אנחנו רוצים שזה יראה אם זה יהיה בלדה או משהו צועק יותר למשל. יש עליות וירידות בעבודה על סינגל, זה משהו שמשתנה, המסע הוא מאוד רגשי ומלווה בפחדים של מה יגידו אחרי שיצא ואיך הוא יצא".  

 

איך ההרגשה להוציא משהו שאתה כתבת והלחנת כבר בתחילת הקריירה ולא אחרי שנחשפת כבר בתחום? זה שונה לדעתך?

"אני חושב שזה מתחלק לסוגי אמנים, יש אנשים ששרים את השירים ויש אנשים שכותבים וגם שרים. אני משתייך לז'אנר של האנשים שגם יוצרים וגם שרים, אני מרגיש את הכל בסוף. כשאני מוחמא על שיר אני מוחמא גם על הכתיבה, גם על השירה וגם על הלחן, זה לדעתי הכי כיף".

מה ניסית להביא באלבום הראשון?

"ניסיתי להביא את עצמי".

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"המקום לא משנה לי, מה שחשוב לי זה שהמקום יהיה עם אנשים שביקשו אותי ואת המוזיקה שלי".

מי המודל לחיקוי שלך?

"אני מאוד מושפע מנתן גושן ואד שירן, אני מאוד מעריך אותם גם כיוצרים. אני לא חושב שיש לי מישהו שהוא מודל שאני רוצה להיות כמוהו".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?

"רוק פופ ישראלי".

התחלת דווקא בתכנית ריאליטי שהיא לא מוזיקה, "האח הגדול", למה בעצם לא להתחיל בתכנית מוזיקה?

"אני כן ניסיתי, וזה לא עבד".

© יח"צ

אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר? למה?

"הייתי רוצה לשיר עם ג'סטין ביבר, אני חושב שאפשר לעשות משהו מגניב, אני מת עליו, הוא שיחק אותה לאחרונה".

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?

"את תראי אותי בחדר חזרות, או במדרגות רגע אחרי הופעה".

מה אתה מאחל לעצמך בהמשך?

"אמנם מוזיקה זה דבר גדול, אבל אני מאחל לעצמי בריאות, שמחת חיים ולזכור מי אני". 

תגובות