"המרחק לא ימנע ממני להגשים את עצמי": דניאל לוי . צילום: פזית גואטה

"המרחק לא ימנע ממני להגשים את עצמי": דניאל לוי

לפני כעשור הוכתרה כדבר הבא בתחום, השתתפה בפסטיגלים, קלטות ילדים, סדרות טלוויזיה, פרסומות ולקחה חלק בהפקות רבות בתחום הבמה והטלוויזיה. כיום בהיותה בת 20 חוזרת אלינו דניאל לוי עם קליפ אשר יגרום לכם להתפוצץ בהבטחה שלא תרגישו בארץ

היא אך ורק בת 20 וכבר מוכתרת כאחת מזמרות הפופ המובטחות של השנה הקרובה, הגיע הזמן שתכירו את דניאל לוי, מלכת הפופ החדשה של ישראל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 מתי התחלת לעסוק במוסיקה ולמה?

"זה התחיל בגיל 4, בגיל שבו התחלתי לפתוח את הפה ולהגיד את הרצונות שלי, תמיד אהבתי מוזיקת פופ, זה תמיד ריגש אותי. התחלתי את דרכי בעולם הבמה כבר בגיל 8, עשיתי פסטיגלים, קלטות ילדים, תמיד נמשכתי לעולם הזה, תמיד דחפתי את עצמי להגשים את חלומי. המוסיקה תמיד הייתה חלק בלתי נפרד ממני וגדלתי בתוך עשייה מוזיקלית. תמיד נהנתי לעשות את זה".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"בראש ובראשונה זאת האהבה למוסיקה, האהבה ליצור מוסיקה, האתגר לחדש, להתנסות ולהיחשף לכמה שיותר ז'אנרים, זה לגמרי הדבר אשר עושה לי כיף לקום בבוקר ומה שתמיד רציתי ועניין אותי לעשות, זה מה שמרגש אותי, ויותר מזה מרגש להוציא עכשיו את "להתפוצץ", הסינגל הראשון שלי".

הוצאת סינגל ראשון "להתפוצץ", איך הייתה העבודה על הסינגל החדש?

" הוא בעצם סינגל הבכורה שלי, הוא הספתח של כל הפרויקט, וזה מרגש שאחרי עבודה של כשנה הסינגל סוף כל סוף יוצא החוצה. העבודה הייתה ביחד עם הצוות שלי, אני ונתנאל "בומרנג" רודניצקי כתבנו את השיר, אדם דויטש ביים את הקליפ, עומרי סגל הפיק את השיר, תמיר חיטמן היה אחראי על הניהול המוזיקלי ואילו טל הנדלסמן על הניהול האומנותי".

"להתפוצץ",הסינגל הראשון של דניאל
 

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"אני רק בתחילת דרכי, כל במה היא מבורכת, מבמות קטנות ועד גדולות, כל מקום אשר תהיה לי את האפשרות לשמח ולעשות כיף לאנשים ירגש אותי"

מי המודל לחיקוי שלך?

"יש לי כמה זמרות אשר אני מתחברת אליהן, אני אוהבת לקחת השראה מכל מיני זמרות. אני צופה ב- MTV, אני אוהבת הרבה זמרות מהעולם, אך אין לי מודל לחיקוי, הכי הייתי רוצה להיות אני בגרסה הכי טובה של עצמי ולהשתפר מפעם לפעם".

איך את מגדירה את הסגנון שלך?

"במילה אחת : פ-ו-פ !, פופ אמיתי".

© צילום: פזית גואטה

עם איזה אומן היית רוצה לבצע דואט?

"יש הרבה אומנים אשר הייתי שמחה לעבוד איתם. אולי לעשות ביצוע מגניב עם אומן מז'אנר שונה ממה שאני מביאה, כמו עומר אדם".

לפני כעשור, השתתפת בפרויקטים רבים והוכתרת כדבר הבא בתחום, וקצת נעלמת עם השנים, ממה זה נבע?

"בתור ילדה חוויתי את עולם הבמה וזאת הייתה חוויה עצומה, אך החלטתי שאני עוצרת לרגע ומקדישה את הזמן לילדות שלי, למחויבויות שלי. סיימתי לימודים בהצטיינות יתרה, סיימתי שנתיים מלאות של שירות צבאי ואני חושבת שלכל דבר יש את הזמן שלו, וכיום אני משתחררת מהצבא ובנות בגילי חלקן טסות לטייל בעולם, חלקן מתחילות ללמוד איזשהו מקצוע ואני בחרתי כרגע בעשייה מוזיקלית".

העבודה הקשה על הקליפ התנהלה במהלך שהותך בצבא, איך שילבת את החזרות והעבודה הקשה אשר ביצעת לפרויקט יחד עם מחויבותך לצבא?

"העבודה הייתה מאוד אינטנסיבית, הייתי הולכת בבוקר לצבא ונוסעת אחר הצהריים לעסוק בתחומי העניין שלי, אם זה שיעורי פיתוח קול או שיעורי הריקוד. מזלי היה שהתפקיד שלי היה לפי משמרות אז כך שהתאמתי את עצמי לשעות שלי בצבא והייתי נוסעת או לפני הצבא או אחרי הצבא לשיעורי פיתוח קול, לשיעורי ריקוד, להקלטות, לצילומים. הצלחתי לשלב, עשיתי הכל ב- 100%, לא סתם אומרים שאני "סוס עבודה" כי עבודה קשה משתלמת".

© צילום: פזית גואטה

המשפחה שלך תומכים בהחלטתך להיות זמרת?

"המשפחה שלי מאוד תומכת, בבית היה חשוב לנו שאני אסיים את המחויבויות שלי, ומכאן הדרך בחירה היא שלי. הם עומדים מאחורי, הם תומכים על שיקול הדעת שלי והם נהנים ביחד איתי לעשות את זה, וזה כיף שהם מלווים אותי לאורך כל הדרך".

את מחיפה, מהצפון. איך משלבים קריירה בתחום כאשר המקום הטבעי שלך נמצא בחיפה, ותחומי העניין שלך נמצאים במרכז?

"זו נסיעה של 40-50 דקות ברכבת, זה דבר שמתרגלים אליו מאוד מהר, אני לוקחת את זה בצורה חיובית, אני נהנית מהשעות לשבת, לשמוע מוסיקה ולקבל השראה. בחיפה יש משהו נורא ביתי, נורא שקט, זה לגמרי הבית שלי. המרחק לא ימנע ממני להגשים את עצמי".

איזה יעדים את מציבה לעצמך להמשך הדרך?

"אני מקווה להמשיך לעשות מוסיקת פופ שתשמח ותעשה כיף לאנשים. אני כרגע עובדת קשה כדי להגיע לאלבום בכורה מלא בפופ אמיתי. תמיד יש את הרצון להתפתח ולחדש עוד ועוד . זה עולם גדול ומעניין, הפופ הוא סגנון שהולך בכל העולם ואני חושבת שצריך לתת לו מקום מכובד גם בארץ"

תגיות
תגובות