"אני כבר לא פוחדת, אני יוצאת לעולם": ספיר אדרי. צילום: משה נחמוביץ

"אני כבר לא פוחדת, אני יוצאת לעולם": ספיר אדרי

אתם אולי לא ממש מכירים אותה אבל תהיו בטוחים שיש לה מספיק ניסיון כדי לדעת בדיוק מה אתם רוצים לשמוע. היא עובדת בהרבה מקצועיות על המוזיקה שלה, מנהלת חנות בגדים ובין לבין גם שרה בעבודה, תפסנו אותה לשיחה על הלהקה הצבאית, השאיפות והחלומות. הכירו את ספיר אדרי בסינגל החדש שלה "לא מפחדת" בהשמעת בכורה

ספיר אדרי היא זמרת צעירה בת 23 שלא מפסיקה לעבוד לרגע, היא התקבלה ללהקה צבאית ללא הרבה ניסיון ומאז היא החליטה לנתב את דרכה למוזיקה. בינתיים היא עובדת על חומרים משלה ולמרות האהבה שלה למוזיקה מזרחית היא מוציאה היום את הסינגל החדש "לא מפחדת" הפופי בהשמעת בכורה, אז רגע לפני שאתם מתמכרים אליו, תכירו את ספיר אדרי.

בכורה: ספיר אדרי - לא פוחדת
 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 מתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"מאז שאני זוכרת את עצמי כילדה קטנה. מאוד אהבתי מוסיקה והייתי רוקדת ושרה. התחלתי לשיר בטקסים בבית הספר, הייתי בלהקות מקומיות וככה התחלתי להתאהב במוזיקה. לאט לאט הייתי מקבלת פידבקים טובים מאנשים וככה גם התגייסתי ללהקה צבאית".

איך היה לשרת בלהקה הצבאית?

"חוויה מטורפת, הכי כיף בעולם, עשיתי שמח לחיילים ולאנשים בכלל. הלכתי לכל מיני מקומות וזאת החוויה הכי מטורפת בעולם. אם הייתה אפשרות לחתום קבע הייתי שמחה לעשות זאת וגם להתנדב".

הכרת בלהקה הצבאית חיילים שעכשיו מתעסקים במוזיקה?

"הכרתי שם זמרים כמו תמר יהלומי ויובל דיין. אמנם לא שרתי איתם אישית אבל היו כמה להקות, לפעמים יש מופעים שהם לא רק להקה אחת, נגיד מופע גדול שמופיעות כמה להקות, כמו להופיע מול נשיא המדינה וראש הממשלה שזה טקסים גדולים. אחרי הלהקה צבאית רוב הזמרים בה נהיים מפורסמים".

© יח"צ

פחדת ללכת למיונים ללהקת צבאית?

"ברור. גם אחרי שהתקבלתי לא האמנתי. עד היום אני לא מאמינה שהתקבלתי, להקה צבאית זה מקום שמאוד קשה להתקבל אליו, אבל זה מה שגרם לי גם להעריך את עצמי ולהאמין בעצמי. לא למדתי מוזיקה בבית הספר, הייתי בלהקות אבל לא בפיתוח קול, זה היה בתור תחביב. יש כאלה ששוללים את עצמם מראש גם אבל גם אם הם באים מרקע שלא לומדים כלום אפשר להצליח. מבחינתי צברתי לא מעט מהניסיון בשירות הצבאי".

את מוציאה היום את הסינגל החדש "לא מפחדת", איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה הייתה מאוד כיפית, מי שכתב אותו היה דולב רם שהוא בין היוצרים הכי מצליחים היום. הוא נכנס לי מאוד ללב והוא יודע להכניס לבן אדם ולאישיות שלו, הוא לא מוציא לך שיר מהמגירה שנכתב לפני המון שנים, הוא יושב איתך ומכיר אותך וכך בעצם נוצר השיר. השיר "לא פוחדת" נכתב על ידי שיחה עם דולב והוא מאוד מייצג אותי, אני כבר לא פוחדת ואני יוצאת לעולם. אני עשיתי הרבה דברים, הייתי בצבא ושרתי שהייתי קטנה, אני מוציאה שיר וזה כבר לא סוג של תחביב, כולם שומעים אותו וכולם בוחנים אותך".

(להוסיף שיר)

את חושבת שאת מביאה משהו חדש למוזיקה?

"אני לא יודעת אם אני מביאה משהוא חדש, אני מביאה את עצמי. אני לא מנסה לחקות אף זמרת, זאת מי שאני. לפעמים באים אליי ושואלים למה אני לא שרה מזרחית כי זה ייתן לי יותר סיכויים לפריצה אבל אני אומרת שזה לא אני, אני לא זמרת מזרחית וזה לא האופי שלי. אני חושבת שיש הרבה כמוני אבל אני מביאה את עצמי וזה מה שחשוב. אנשים אומרים שאני מזכירה להם הרבה זמרים אבל אני מביאה את עצמי למוזיקה".

מי המודל שלך לחיקוי?

"שירי מימון. מאז שאני קטנה אני שומעת את השירים שלה, היא מרגשת אותי ואני אוהבת אותה וגם סלין דיון מצוינת. אני לומדת מהן".

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"בקיסריה. אבל אני נהנת בזאפות, אלו ההופעות שאני הכי אוהבת כי הזמר בקשר עם הקהל וזה הכי כיף שבעולם. העיקר שלקהל יהיה את הכי כיף בעולם".

© צילום: משה נחמוביץ

למה בחרת לא ללכת לתוכנית ראליטי?

"כי אני לא בעניין, לא מאמינה בזה. אבל אולי מתישהו אני אשנה את דעתי ואלך. אני עוד לא יודעת להגיד, יכול להיות, כרגע זה לא מה שאני רוצה".

איפה היית רוצה להיות בעוד 10 שנים?

"הייתי רוצה להיות בשער של כתבה, הייתי רוצה לעמוד על במות גדולות שכולם ישמעו את השירים שלי וישירו את השירים שלי ויתחברו אליהם. לא רק להתפרסם גם אם היו מעט אנשים זה יעשה אותי מאושרת שבן אדם נהנה לשמע את הקול שלי. כמובן שהכול נובע גם מהצלחה וכסף אני עדיין מתפשרת בזה והכול באהבה, פשוט לשיר".

תגיות
תגובות