הכירו את: ״מקווה שאוכל להתפרנס רק מתקלוט״. צילום פרטי

הכירו את: ״מקווה שאוכל להתפרנס רק מתקלוט״

נדב רק בן 17 וכבר מתקלט ברחבי הארץ. איך הוא למד? לאן הוא שואף להגיע? הכירו את נדב

נדב לוי, בן 17, תלמיד כיתה י״א וכבר מתקלט ברחבי הארץ באירועים פרטיים ועירוניים כמו ימי עצמאות, בר מצוות חתונות ועוד נוספים 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לתקלט? למה?
״החלתי את כל העניין הזה לפני בערך שנה, שנה וחצי. הכל התחיל שהייתה לידידה טובה שלי מסיבת יום הולדת וכמו תמיד בהכנות למסיבות הפתעה של חברים היינו נתקעים עם העניין של הדיג׳יי. התחלתי לחקור באינטרנט ואז אמרתי לחברים שלי שישאירו לי את עניין הדיג'יי. קניתי פנאל קטן סתם לנסות וככה לאט לאט התחלתי לעבוד בבית על המחשב ובניתי משהו למסיבת הפתעה. אחרי המסיבה הזאת הבנתי שאני ממש אוהב את זה ושזה כיף שאתה אחראי על האופי של המסיבה. הרעיון של לשמח אנשים גורם לי להכי כיף״.

למדת לבד?
״כן. ישבתי בבית שעות על גבי שעות אפילו שיכלתי ללכת לקורס דיג'יי. הייתי בטוח שאני יכול ללמוד הכל לבד ועם כמה שהשקעתי באמת הגעתי לזה. שאלתי אנשים שמבינים, פרסמתי בכל מיני קבוצות בפייסבוק שאלות וככה למדתי מסרטונים ומהאינטרנט״.

היו לך רגעי משבר במהלך העבודה?
״כן כמובן. הרגע שהכי זכור לי קרה ביום העצמאות. הייתי אמור להופיע ביום העצמאות באחת הבמות. כל החברים שלי ואנשים שאני מכיר באו לראות אותי מופיע. אמרו לי מתי אני מופיע ושבינתיים אחכה מאחורי הקלעים להופעה שלי. לירן דנינו שהופיע לפניי איחר למקום ובגלל האיחור שלו ההופעה קצת התעכבה. לבסוף לפני שאני הייתי אמור לעלות הגיעה משטרה למקום ואמרה לסגור הכל כי השעה הייתה כבר מאוחרת ואני לא הספקתי להופיע. עבדתי על ההופעה הזאת המון זמן והרגשתי רע אחרי זה. אבל רק למדתי מזה לפעם הבאה שלא צריך להתרגש יותר מדי ושדברים כאלה קורים כל הזמן. העיקר שזה משהו שאני אוהב לעשות״.

מה מחבר אותך למקצוע הזה?
״הכיף הנפשי, השחרור. תמיד היה לי כיף היות באירועים עם מוזיקה והרגשה שכולם שמחים וזה בעצם מה שחיבר אותי. הידיעה הזאת שאתה גורם לאנשים כיף במסיבה ובכלל שאני בעצמי נהנה אז זה הכי כיף כי יש לך גם תחביב, גם עבודה, גם משהו שאתה אוהב לעשות.

הזכרת מקודם שכל העניין שלך בדבר הזה התחיל ממסיבה של חברים. מה החברים שלך חושבים על הדבר הזה?
״הם נורא אוהבים את זה. הם כל הזמן שואלים אותי מתי אני מוציא סט חדש ובכללי מאוד מפרגנים. הם אוהבים ותומכים ואומרים לי הרבה שזה מוצלח״.

יש מוזיקה מסוימת שמועדפת עליך שאתה מכניס בסטים?
״כן. מה שאני אישית אוהב להכניס לסטים שלי זה מיינסטרים מסיבות, מוזיקה שחורה ובעיקר מה שרץ היום בכל המסיבות נוער ומועדנים. אני גם מופיע בבר מצוות ומתאים את עצמי לסוג האירוע: לדוגמה אם הבר מצווה תהייה של משפחה חרדית אנסה להתאים את עצמי יותר מבחינת המוזיקה והדברים המקובלים באירועים כאלו.

מה האירוע שהיית בו שהכי ריגש אותך?
״האירוע שהכי ריגש אותי היה יחסית בתחילת הדרך שלי. בקיץ האחרון, היה אירוע מסיבת פתיחת קיץ במודיעין עם סקאזי, עומרי סבח וטליסמאן ובעצם הציעו לי לעלות לפניהם לבמה לחמם את אותו אירוע. התלבטתי מאוד אם לעלות או לא בגלל שהייתי עוד בהתחלה. פחדתי לעשות פדיחות. היום שאני מתסכל על זה אני ממש לא מצטער שעשיתי את זה ויותר מזה אני זוכר את זה כאירוע הכי מרגש שעשיתי. הופעתי בסביבות השעתיים מול אלף מאתיים בני נוער זה היה כיף והרגשתי סיפוק ענקי״.

מה המקום הכי גדול שהיית רוצה להיות בו עוד כמה שנים?
״אני תמיד נוהג לחשוב לשאוף כמה שיותר גבוה. אני רוצה להתקדם ולהתפתח הכי גבוה שאפשר. אני חושב שמסיבות חו״ל ביוון, ספרד וכאלו אבל החלום האמיתי הגדול זה טומורוולנד. לישראלים קשה להגיע לשם ואני מקווה להיות אחד שדווקא יצליח.

המון תקליטנים בארץ ובעולם אוהבים לעשות שיתופי פעולה. עם מי אתה הכי היית רוצה לעשות?
״אני חושב שדיג'יי סמיילי. אני מרגיש שאנחנו אוהבים את אותה המוזיקה ובכללי באירועים מנגנים את אותו דבר ואותו סגנון ובכלל אני חושב שיש לנו את אותו ראש. אם היית אומר לי לבחור כל בן אדם שאני יכול בשביל להופיע איתו הייתי אומר אותו״.

איפה אתה רואה את עצמך עוד עשר שנים?
״ההצלחה שלך בתור דיג׳יי תלויה בהרבה מזל בחיים. יש מאות כמוך ובכללי הרבה שעוסקים בתחום הזה. התחום לא כל כך יציב. יכול להיות שיום אחד יש לך הרבה אירועים ויום אחד אין לך בכלל. המטרה שלי היא שאוכל להתפרנס בחיים רק מעבודתי כתקליטן ולעשות את זה כמקצוע שלי״.

 

יש איזה מסר שתרצה למסור לכל הילדים שהתחילו לתקלט כמוך דרך דבר קטן ורוצים להתפתח ולהתמקצע בזה?
״כן. אני מוסר להם שלא יתייאשו וגם אם הם רואים שלא כל כך הולך להם בהתחלה. אתם לא יודעים מה יהיה ושיחת טלפון אחת יכולה לשנות לכם את החיים. המון דברים יכולים לקרות לכם כמו לממן אתכם, להזמין אתכם למסיבות ולפתוח לכם המון דלתות. אל תשימו על אף אחד ותעשו מה שאתם אוהבים״.

 

 
תגובות