הכירו את מאור גמליאל: "ההומור מייחד את השירים שלי". צילום: יחסי ציבור

הכירו את מאור גמליאל: "ההומור מייחד את השירים שלי"

הכרתם אותו לקצרה ב"הכוכב הבא" בתור המצחיק עם הדובי והשיר השנוי במחלוקת, אך מאור גמליאל המשיך לקריירה עצמאית ולכבוד הסינגל החדש החלטנו להכיר לכם אותו קצת יותר טוב

פריצת הדרך של מאור גמליאל הייתה בעונה השנייה ״הכוכב הבא" ומאז הצמיד לעצמו בתודעה טייטל של "זמר-קומיקאי" מפניי שעלה לבמה עם דובי קטן ושר שיר מקורי והומוריסטי. השבוע הוציא סינגל חדש בשם ״בא לה חופשה״, שהוא החמישי שלו, אחרי כמה להיטים כמו: בינהם ״טיול של שבת״ ו״מאמי״ שצברו יחד מליוני צפיות וזכו להצלחה רבה. השיר החדש שלו, הוא שיתוף פעולה עם במבוק ג׳יני, מלא באווירה של קיץ ואף משלב לתוכו סגנונות מגוונים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה?
״לאחר האודישן שהיה לי בתכנית הכוכב הבא, הכל התחיל בהומור". מספר ומוסיף, ״אנשים היו אומרים לי: 'תמשיך עם מה שאתה עושה! אתה טוב, אוהבים אותך'. אז המשכתי. בתחילת הדרך לא חשבתי שבכלל אוכל להתמקצע בעולם המוזיקה״.

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?
״מה שמושך אותי זה בעיקר הקהל שלי, העובדה שאוהבים את מה שאני עושה. זה מראה לי שהצלחתי לעשות משהו טוב. אני מודה לקהל, הכל בזכותם ובזכות התגובות החמות שאני מקבל מהם".

© אינסטגרם

השבוע יצא הסינגל החדש שלך ״בא לה חופשה״, איך הייתה העבודה עליו?
״זה השיר שאני הכי גאה בו עד כה והכי מאמין בו. נהניתי מאוד לעבוד עליו. אחרי ארבעה סינגלים, צברתי קהל שתומך בי. הרגשתי שזה הזמן הנכון להוציא אותו. הצפיות עולות בזמן הזה בטירוף וזה מרגש".

אחד מסימני ההיכר של הקליפים שלך, זה הדובי שלך - זבולון. מה הסיפור איתו?
״הכל התחיל כבדיחה. באודישן ל״הכוכב הבא״ עליתי לבמה עם השיר שלי על 'מושיקו'. ידעתי שאנשים יצחקו, אז הלכתי עם זה עד הסוף והבאתי איתי את הדובי. לאחר האודישן, נתקלתי בשאלה שחזרה על עצמה מהמון אנשים- ״איפה הדובי?״ מאז, הבנתי שאני חייב שהוא יהיה איתי כל הזמן. אפילו באחת ההופעות שלי, עליתי לבמה ושכחתי את הדובי. אז סימנתי למנהל שלי והוא זרק לי אותו, הקהל פשוט צרח!".

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?
״במקומות הכי גדולים שאפשר, קיסריה למשל, זה מקום שמאוד הייתי רוצה להופיע בו״.

ומי המודל לחיקוי שלך?
״אין לי כזה. מהסיבה שאני לא מכיר עוד זמר שמביא איתו הומור לכתיבת השירים״ מוסיף גמליאל ואומר, ״בהופעות שלי אני אוהב להצחיק את הקהל וחשוב לי מאוד שתהיה לי איתו אינטראקציה״.

האשטאג דובי
האשטאג דובי © צילום: יחסי ציבור

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?
״הסגנון שלי מאוד משולב. זה בעיקר פופ, מזרחית והומור, השיר החדש הוא דוגמא לשילוב הזה. לקראת סוף השיר יש גם נגיעות של טראנס. אך מה שבאמת מייחד אותי זה שאני משלב הומור בשירים שלי״.

אם היית יכול לבחור אמן ולבצע איתו דואט, מי זה היה?
״אף פעם לא חשבתי על זה, נראה לי שאלך על אמינם. זה היה יכול לתפוס ולהיות משהו מגניב וחדש״.

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?
״אני מאמין שאהיה בכל מקום. בנוסף לכך שאני זמר, אני גם שחקן. בקרוב תעלה סדרת טלוויזיה בהשתתפותי, אולי אשלב את השירה והמשחק״.

תגובות