מקסימום: דרייק ודייג'י קאלד בשיתוף פעולה חדש. צילום מסך מיוטיוב

מקסימום: דרייק ודייג'י קאלד בשיתוף פעולה חדש

אחריי הלהיט הגדול "I'm The One" עם ג'סטין ביבר, הדי ג'יי קאלד חוזר בשיר חדש בשם "To the Max" עם הרפאר דרייק, האם צפוי לנו להיט חדש?

אמש (ב'), שיחרר די ג'יי קלאד סינגל חדש עם דרייק העונה לשם "To the Max". השיר, בסגנון היפ הופ קליל, כובש כבר מהפעם הראשונה ששומעים אותו ובהחלט אפשר להגיד שמדובר בלהיט הקיץ החדש. הסינגל הופק היטב על ידי קאלד וקול & דרי, ונכתב על ידי השניים. אין לנו ספק שהם יודעים לעשות את עבודתם, ולגמרי בישלו לנו להיט. ובכל זאת אנחנו מצפים לקליפ בכיכוב השניים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש לקוח מתוך אלבומו החדש של קאלד, שכרגע תרשימי המכירות לא לטובתו, ובכל זאת אלבומו צפוי להיות אלבום הראפ הנמכר ביותר לשנת 2017.  האלבום החדש של הדיי-ג'יי נקרא  "Grateful" כולל שיר דואט עם ביונסה וג'יי זי. במידה ולדואט של הזוג המלכותי יצא קליפ מהאלבום המדובר, אולי זה מה שיחזיר לקלאד את ההצלחה שאבדה לו עם השיר הנוכחי.

 

דרייק והדיי-גי מוציאים את שיתוף הפעולה הזה בעוד שניהם מככבים במצעדי ההשמעות עם להיטי ענק, כשלדרייק יש את הסינגל הלוהט של הרגע " Passionfruit" וקלאד שולט במצעדים עם הלהיט "I'm The One". אז האם השניים יצליחו לשחזר את ההצלחה? רק הזמן יגיד

 

 
תגובות