הכירו את עומרי סבח: "מוזיקה היא חלק ממני". צילום: באדיבות יחסי ציבור

הכירו את עומרי סבח: "מוזיקה היא חלק ממני"

כבר מגיל קטן בערה בו תשוקת המוזיקה, היום אחרי שהוציא כבר לא מעט סינגלים כנראה שזה סוף סוף עומד לקרות וחלומו מתגשם למציאות, הכירו את עומרי סבח

אחרי לא מעט סינגלים מוצלחים ואחרי שצמח מהקהל, מסתבר שעומרי סבח הוא הדבר הגדול הבא, תפסנו את עומרי לשיחה קצרה על האהבה למוזיקה ,עם מי הוא חולם לעשות דואט ולאיזה סגנון מוזיקלי הוא משייך את עצמו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה ולמה?

"התחלתי להתעסק במוזיקה עוד משנת 2006 ,אבא שלי זמר והאחים שלי הם אלה שמלווים אותי על הבמות, מוזיקה היא חלק ממני היא נמצאת בבית מאז שאני קטן ומאז פשוט התאהבתי בה".

מה דעתך על עיסוק במוזיקה?

"בכללי לעסוק במוזיקה זה מקצוע ממש קשה במיוחד בארץ שהתחרות פה לא קטנה, אבל אני נהנה מכל רגע שאני עוסק בזה".

© יוטיוב

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"זה משהו אין סופי כזה, עולם המוזיקה זה משהו שנכנסתי אליו באופן רשמי בשנת 2006, הרצון הזה שלך להתחבר לכל כך הרבה אנשים שיזדהו עם מה שאתה כותב, מה שאתה חווה, מה שאתה שר, שיתרגשו מהשירה שלך זו הרגשה מדהימה."

לאחרונה הוצאת את הסינגל החדש שלך "אמסטרדם", איך הייתה העבודה עליו?

"זו הייתה חוויה דווקא די מעניינת כי הסינגל הזה ספציפית זה לא קו המוזיקה הרגיל שאני עוסק בו. היה לי את שיתוף הפעולה עם אושר אריכא שממש נהנתי איתו, הגענו לאולפן והכימיה ביננו התפתחה מהר מאוד, לקחנו את זה למקום יותר ישראלי- ים תיכוני כזה משהו מטורף."

 

הסינגל "אמסטרדם" מדבר על בחור שעוזב הכל בשביל הבחורה שהוא אוהב, האם קרה לך מקרה דומה בחיים?

"האמת שכן, לשמחתי ולצערי".

מה זאת אומרת?

"לפעמים בחיים אתה מגיע לנקודה שבה אתה חושב ובטוח שאהבה היא הכל, ושבלי אהבה אתה לא יכול ושממש חרב עולמך, והשמיים נופלים עליך, אבל בסוף אתה מבין שהכל בדמיון שלך ובתת מודע שלך. אנשים הולכים עד הסוף אחרי הרגש זה טוב אבל לא תמיד."

היית מוכן לחזור שוב על המקרה הזה לעזוב הכל בשביל האהבה אפילו לוותר על המוזיקה?
"לוותר על המוזיקה זה משהו שהוא בלתי אפשרי, אבל אם צריך לוותר על כמה דברים בחיים בשביל חיים מאושרים אני מאמין שיכול להיות סיכוי כזה".

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"אני אוהב את זאפה, זה משהו קטן אותנטי כזה אתה מרגיש מחובר לקהל, יש שם משהו כמו 300 איש וכולם מקשיבים לך ואתה יכול לדבר איתם ממש זה מדהים. אגב כבר הופעתי בזאפה sold out וממש התרגשתי מזה אני מתכנן שם שוב הופעה בקרוב".

©משה נחומוביץ'


אז אתה בעצם לא מאלה שהולכים על גדול כמו למשל: קיסריה?

"דווקא זה כן חלום שלי, אבל קיסריה זה סוג של אשליה מדומה, אני חושב שאומן צריך להגיע להמון לבבות ושאנשים באמת ירצו ויחכו לשמוע אותו, לדעתי זו דרגה מאוד גבוהה".

על איזה אומן גדלת?

"לא היה אומן ספציפי אבל בעיקר שלמה ארצי ,שלום חנוך, משינה אריק איינשטיין ואביב גפן."

מי המודל לחיקוי שלך?

"ללא ספק שלמה ארצי, אני התחברתי אליו כבר מגיל מאוד צעיר דרך המשפחה שלי אני מאוד אוהב את הטקסטים שלו יש בהם עומק מיוחד שבאמת לא כל אחד יכול להבין, הגישה שלו לכתיבה מדהימה בעיניי, אני אוהב את הפשטות שלו שהוא מופיע על הבמה עם טישרט ובאמת בא לרגש את הקהל בלי רצונות אחרים פשוט להיות עם הקהל!".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?

"תמיד כששאלו אותי אף פעם לא מצאתי את ההגדרה הנכונה כי הגעתי בהתחלה מהיפ הופ ואז פתאום שילבתי בזה גם מוזיקה ישראלית אז כרגע ההגדרה שאני מגדיר את עצמי זה מוזיקה "נשמה ישראלית"."

השיר הקודם
 

אם היית יכול לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר? ולמה?

"עמיר בניון, כי אני חושב שהוא מוזיקאי ענק, ויש לו ז'אנר מסוים שהוא לא מזרחית לא ישראלית לא פופ פשוט עמיר בכבודו ובעצמו משהו תנ"כי כזה שאני מאוד אוהב בו, שיתוף פעולה איתו יהיה מבחינתי השיא!"

איפה ניראה אותך עוד 10 שנים?

"קודם כל אני מאמין שאהיה עם בית וילדים וכמובן אישה שאני מאוד אוהב, קריירה מוזיקלית מוצלחת עם שיגרה מובנת ושאני אגיע למקומות יותר גדולים ,במות יותר גדולות ואלבום נוסף לאלבומים שיהיו לי".

לסיום יש לך מסר לגולשים שלנו?

"תמשיכו להנות ממוזיקה טובה ומקווה לפגוש אתכם בהופעות שלי בעזרת השם".

 

תגיות
תגובות