כוכב פופ חדש: ג'ייסון משחרר שיר בכורה. צילום: יחסי ציבור | עיצוב גרפי: AVOXVISION

כוכב פופ חדש: ג'ייסון משחרר שיר בכורה

חיכינו לזה, והנה הוא בא! כוכב הפופ העולה ג'ייסון הוא לגמרי מה שהיינו צריכים בנוף המוזיקה הישראלית, ואל תתנו לדימיון בינו לבין ג'סטין ביבר לבלבל אתכם. כי הוא לגמרי מביא איתו משהו חדש. צפו

בשנים האחרונות מוזיקת הפופ צמחה בישראל עם כוכבות נוער כמו נועה קירל ועדי ביטי, וגם עם הצמד סטטיק ובנאל. אך היה חסר לנו בנוף הישראלי גם כוכב פופ שהוא בעצמו בן נוער, שישלב את כל המרכיבים כיאה לכוכב ישראלי. הציפייה לכוכב החדש צפויה להסתיים ברגע שתכירו את ג'ייסון. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ג'ייסון הוא כוכב עולה בן 17 מפתח תקווה, וכבר מגיל צעיר הוא למד מוזיקה וצבר ניסיון בתעשייה ובשנה האחרונה עבד הכוכב הצעיר על סינגל הבכורה שלו "צריך אותך" במטרה להביא משהו מרענן לעולם הפופ הישראלי.

הכוכב העולה שיחרר היום (ג') את הסינגל הראשון המלווה בקליפ מושקע הכולל קבוצת רקדניות ורקדנים שלא יביישו גם את כוכבי הפופ הוותיקים שיש לנו. ואנחנו שמחים שסוף סוף יש לנו בישראל כוכב פופ שמבין את מעמדו. הקליפ של ג'ייסון הכניס אותנו לאווירה חו"לית ועם סגנון המוזיקה האלקטרוני שמשלב פופ שלגמרי כבש אותנו, מה שאנחנו צופים כהצלחה. 

ג'ייסון - צריך אותך
 

ניתן גם לשים לב לדימיון בין הכוכב הצעיר, לבין ג'סטין ביבר, אך ג'ייסון מביא משהו אחר, ומעבר לנינוח החו"לי שמקשט את המוזיקה שלו הוא בהחלט מה שחיכינו לו עד עכשיו. בימים אלה עובד ג'ייסון על קליפ חדש וממשיך לעבוד במרץ על מופע חדש שיעלה בקרוב.

 

 

תגיות
תגובות