הכירו את לירון עמרם: "זה סוג של קסם כזה שמושך אותך ואתה לא יכול להתנגד אליו". צילום: יח"צ

הכירו את לירון עמרם: "זה סוג של קסם כזה שמושך אותך ואתה לא יכול להתנגד אליו"

גם אם השם לא מצלצל לכם מוכר, כנראה שכל השירים שלו כן. הכירו את הכוכב הבא של המוזיקה הישראלית, לירון עמרם- שאין מצב שאתם לא מכירים את השירים האחרונים שלו, ואף אין מצב שלא אהבתם!

לירון עמרם הוא יוצר וזמר כבר מספר רב של שנים, ומתחיל להתקדם במקצועו אט אט. עמרם זוכה להערצה ואהדה רבה ואף שיריו האחרונים לא מפסיקים להתנגן ברדיו, ומי ששומע אותם פעם אחת- לא יכול להפסיק. אז כדי לברר מה הייתה הרגשתו בעקבות הפרסום לרדיו, ומי המודל לחיקוי המפתיע שלו, תפסנו אותו לשיחה קצרה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?
"התחלתי מגיל מאוד צעיר יחסית, בגיל שש ולא בצורה מקצועית, אלא כתחביב- בצורה בסיסית. גדלתי לתוך בית של מוזיקה, אבא שלי גם מוזיקאי ובגילאים מאוחרים יותר התחלתי לכתוב, להפיק. עד שזה כבר הפך למקצוע".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?
"אני חושב שזה לא משהו מודע בכלל, זה משהו שפשוט בוחר אותך. אין יותר מדיי שכל, אין יותר מדיי סיבות לדעת של מה אני עושה או למה זה קורה. זה סוג של קסם כזה שמושך אותך ואתה לא יכול להתנגד אליו."

לאחרונה הוצאת את האלבום השני שלך, איך הייתה העבודה עליו?
"עבודה כיפית, מאתגרת, הרבה שאלות שאתה צריך לפתור דברים שרק אתה יודע, מה נכון ומה לא נכון. נעזרתי גם באנשים מאוד מוכשרים והייתה עבודה מאוד מיוחדת".

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?
"האמת היא שאין לי מקום מאוד ספיציפי, כל מקום שיש בו אנשים טובים וקהל טוב אני אשמח להופיע בו. אבל אם את כבר אומרת בגדול אז מדיסון סקוור גארדן, בניו יורק".

מי המודל לחיקוי שלך?
"אבא שלי. קודם כל, שהוא גם מוזיקאי כמו שאמרתי קודם ולידו גם כל המוזיקאים הגדולים שתמיד אהבתי ומושפע מהם".

הרבה שירים שלך יצאו לרדיו, איך ההרגשה?
" כיף, כיף לגמרי! ששיר ראשון יוצא לרדיו ומצליח ומגיע למלא אנשים זו התחושה הכי כיפית שיכולה להיות, כי מכירים אותך וזה על מי שאתה. אני גאה בשירים האלו, מרגיש שזה שלי, ואני שמח על זה".

איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?
"הייתי קורא לזה מוזיקה מזרחית, אלטרנטיבית משהו כזה, קצת מהכל".

 

אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר? למה?
"יש הרבה מאוד אומנים שהייתי רוצה לבצע איתם שיר ולשתף איתם פעולה, ברוך השם אני גם מבצע עם חלקם. יש לי הופעה עם קובי עוז ממש בקרוב שזה מתקשר לשאלה הזו וסוג של הגשמת חלום. וגם עם אהוד בנאי, שגם עבדתי איתו, משהו בלעבוד איתו על הבמה נתן לי איזשהו ביטחון".

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?
"באותו מקום רק יותר גבוה, כלומר, עושה את מה שאני עושה רק מגיע ליעדים שאני הצבתי לעצמי בעבר (ואציב לעצמי בעתיד)".

תגובות