הפלייליסט המושלם: איך ליצור את הפלייליסט שלא תפסיקו להאזין לו?. צילום: Fotolia

הפלייליסט המושלם: איך ליצור את הפלייליסט שלא תפסיקו להאזין לו?

בנסיעה ארוכה? מנקים את החדר? עצובים ורוצים להתעודד? לא משנה מה, מוזיקה תמיד תעזור ותרים לנו את מצב הרוח. לפעמים, בזמן האזנה למוזיקה אין לנו את היכולת או הרצון לחפש שיר אחר להאזין לו ולכן אנחנו מרכיבים פלייליסטים. אז באנו לעזרת חבר וגיבשנו לכם מספר טיפים מנצחים ליצירת פלייליסט מנצח!

גיבשנו במיוחד בשבילכם מספר טיפים להרכבת פלייליסט מנצח. מה הטיפ שהכי הועיל לכם?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאן שלא תלכו

כשאתם מרכיבים פלייליסט תדאגו שאתן בוחרים נישה מדויקת לפלייליסט. למה הכוונה? נושא, סוגה ,מצב רוח, זיכרון, אירוע מסוים או אפילו סרט שהשפיע עליכם שעליו אתם רוצים לבסס את הפלייליסט שלכם. למשל, אם צפיתם בסרט הקלאסי של דיסני ״מולאן״ ואתם רוצים להישאר באווירת ההעצמה הנשית וסין הקלאסית תוכלו לשלב שירים מתוך הסרט וגם שירים כמו ״Princes Of China” של להקת קולדפליי. אם אתם רוצים לנקות את החדר אז תשמרו על סגנון השירים המקפיצים והקלילים, כמו ״פאוץ׳״ של נועה קירל למשל.

 

שיר חדש נפלא

תוסיפו מוזיקה חדשה לפלייליסט שלכם! אנחנו לא מתכוונים לשירים שלא האזנתם להם מעולם אלא לשירים שמתאימים מבחינת משמעותן או קיצבן לסגנון הפלייליסט אך הן עדיין לא מתגלגלות לכם על הלשון. כך, גם תרחיבו את הטעם המוזיקלי שלכם וגם תכניסו עוד נופך מעניין לפלייליסט.

 

תפזרת! 

בכדי לשמור על גיוון בפלייליסט אנחנו ממליצים לכם לא להוסיף שירים מתוך אותם אלבומים בזה אחר זה. בהנחה ושמתם את השיר ״ME!” של טיילור סוויפט, תוסיפו אחריו את השיר ״Boys” של ליזו ורק אחרי כמה שירים את השיר ״You Need To Calm Down” של סוויפט. כמו כן, תשמרו על פלייליסט צבעוני עם שירים מתקופות שונות בחייכם ועם אומנים מגוונים. פלייליסט טוב הוא פלייליסט מדויק ועשיר.

רק מה שאת אוהבת

הטיפ הכמעט אחרון שלנו, שלדעתנו הוא הכי חשוב: תעשו מה שמרגיש לכם נכון. אם אחד מהטיפים שכתבנו כאן לא מדבר אליכם - keep doing you! תבנו את הפלייליסט כאוות נפשכם! שלבו בו שירים שמרגשים אתכם והכי חשוב - תהנו מתהליך ההרכבה.

 

לא פעם בחיים 

ברגע שסיימתם והתוצר מספק אתכם, מזל טוב! פלייליסט נולד. אבל, כמו כל דבר ודבר צריך לדעת לטפח גם את הפלייליסט שלכם. טיפ שלנו: מדי פעם עברו על רשימת ההשמעה, מחקו את השירים שפחות מדברים אליכם, תוסיפו שירים שהכרתם או שפתאום מרגישים לכם שייכים לפלייליסט וכמובן שאל תשכחו לערבב את הסדר של השירים בשביל הגיוון!

 

 

 

תגובות