גן עדן לאוהבי החתולים: חתוליאו 2014. צילום: מאיה אבישר

גן עדן לאוהבי החתולים: חתוליאו 2014

זאת ההגדרה המדויקת לתערוכה שהוצגה הבוקר בתל אביב. אף פעם לא חשבתי שיש כל כך הרבה סוגים של חתולים, והמגוון הגדול ביותר של חתולים שיצא לי לראות במו עיניי היה מגוון החתולים ליד הפחים מתחת לבניין שלי. אחרי הביקור הזה אני יכולה להגיד בלב שלם: חתולים זה מגניב!

תערוכת "חתוליאו" הוצגה במבנה של תצוגה ותחרות, בתוך מרכז הספורט "אביב אליאנס" בתיכון אליאנס ברמת אביב. החתולים חולקו לשלוש תצוגות, כאשר כל בעלים הביא את החתול שלו ב"בית" צבעוני ומקסים, והוציא את החתול לראווה בשביל מי שביקש.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

מדי פעם קראו בכריזה למספר חתולים, שיגיעו אל אחת הבמות שם נמצא שופט, שבוחן אותם לפי קריטריונים מסוימים (כמו למשל פרווה, תגובה לגירויים ועוד) ונותן ציונים. בכל אחת משלושת הבמות הועמד שופט, אחד היה מצרפת, השנייה מאוסטריה, והשלישי ממש כאן מישראל. כל אחד מהם בדק כמה עשרות חתולים, ובסוף היום הוכרזו וניתנו פרסים למנצחים.

התערוכה
התערוכה © מאיה אבישר
© מאיה אבישר

בתערוכה הוצגו כמה חתולים מאוד יפים, וגם כמה מאוד מיוחדים. אבל אולי קצת פחות יפים... אחד מהחתולים היה "חתול-זאב", יחיד במינו בארץ שהוצג לראשונה בתערוכה!

"חתול זאב" © מאיה אבישר

חתול נוסף שהלהיב אותי במיוחד היה מסוג "מיין קון", שזה זן של חתולים גדולים יחסית, אני הייתי אומרת אפילו שמנמנים, והוא היה החתול הכי יפה שראיתי. הוא נראה כמו נמר, וישב בנחת על הכלוב כשכולם ליטפו אותו.

כמו נמר
כמו נמר © מאיה אבישר

בנוסף לחתולים השעירים והיפים, ראינו גם כמה חתולים בלי שיער! לזן כזה קוראים "ספינקס", כמו החיה המצרית, ולמען האמת, האנשים שבאו רק להסתכל וליהנות לא ממש רצו ללטף את החתולים האלה.

ספינקס
ספינקס © מאיה אבישר

בנוסף בתערוכה היו המון דוכנים לקניית מוצרים לבעלי חיים, ואפילו עמדת אימוץ של חתולים. אני מאוד מעריכה את כל האנשים שרוצים חתול מיוחד ומזן נדיר, אבל אל תשכח: יש המון חתולים וכלבים עזובים שמחכים לאימוץ ולבית חם בעמותות ובבתי המחסה!

 

© מאיה אבישר
© מאיה אבישר
© מאיה אבישר
© מאיה אבישר

אז... אם אתם חושבים לאמץ חתול או כלב, קודם כל תראו אם יש מישהו שזקוק לבית החם שלכם. ככה גם קיבלתם חבר לחיים, וגם נתתם להם חיים חדשים.

 
תגיות
תגובות