החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: ארנבים. צילום: tumblr

החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: ארנבים

כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על ארנבים ומה צריך כדי לגדל אותם

כתבה
החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: נחשים
שיר אזרף
בעוד שבני נוער ברחבי הארץ מגדלים כלב או מאמצים חתול, ישנם לא מעט שבוחרים בחיות מחמד מעט יותר ייחודיות. סדרת כתבות מיוחדת על אותן חיות אקזוטיות, והשבוע, ראיון מיוחד עם מעיין פינקסוביץ' והנחשים שלה

שם החיה: ארנבים

מי אנחנו? בגדול, גושים פרוותיים וסופר מתוקים שרק רוצים ללטף כל היום. כמו בני האדם אנחנו יונקים, ולרוב אנחנו בצבע חום, אפור, לבן או צהבהב. בדיוק כמו החתולים, גם אנחנו מאוד מאוד נקיים. 

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

התנהגות נפוצה: לא תראו אותנו יושבים על הטוסיק כל היום. אנחנו עושים המון פעילות גופנית ונהנים מכל רגע. בנוסף, לוקח לנו די הרבה זמן להסתגל לסביבה שבה אנחנו נמצאים ואנחנו פחות אוהבים לשחק עם אנשים וצעצועים. 

מה אוכלים ארנבים? שמענו שלהיט עכשיו להיות צמחוני, אז גם אנחנו חלק מהטרנד. אנחנו אוכלים ירקות טריים מדי יום, וגם מזון יבש שמתאים במיוחד לנו. 

© tumblr

אילו קשיים יש בגידול ארנבים? אנחנו "קונטרול-פריק" מטורפים ולפעמים ממש לא בא לנו שמישהו יחזיק אותנו ויעשה לנו קוצ'י-מוצ'י. טבעי, לא?! בנוסף, אנחנו מתים על לעיסת דברים ולפעמים קורה לנו שממש בטעות במקום לעוס את הצעצועים שלנו אנחנו לועסים כבלי חשמל, ריהוט וספרים. הכי בקטנה. אין מה לעשות, אנחנו גם אוהבים צומי, ודורשים טיפול מכל הלב וכל יום. אנחנו יצורים מאוד חברתיים וצריכים שיטפחו אותנו, ירעיפו עלינו אהבה ויגרו אותנו. מומלץ גם לבדוק אותנו אצל וטרינר כל כמה זמן כדי לוודא שאנחנו בריאים. טפו טפו טפו. 

למה כדאי לגדל את החיה הזאת? אתם באמת שואלים?! אנחנו פשוט הדבר הכי מתוק שיש

© tumblr
 
תגובות