החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: תרנגולות. צילום: shutterstock

החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: תרנגולות

כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על תרנגולות ומה צריך כדי לגדל אותם?

שם החיה: תרנגולות

מי אנחנו? חיות משק מעוטרות נוצות ובלאגנסטיות לא קטנות. עדיין לא יודעים מה קדם למה, אנחנו או הביצה? אבל
כתבה
החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: איגואנות
שיר אזרף
כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע, הנה כמה דברים שלא ידעתם על איגואנות ומה צריך כדי לגדל אותם

מה שבטוח זה שאנחנו מטילות לפחות ביצה אחת כל יומיים. בשונה מהתרנגול אנחנו לא מעירות אתכם כל יום בארבע לפנות בוקר!

התנהגות נפוצהבדרך כלל אנחנו צפופות בתוך כלובים בלול אבל כמה מאיתנו זכו להיות תרנגולות חופש. זאת אומרת שרוב היום תרנגולות החופש מטיילות בחצר ויש להן הרבה יותר מקום בשביל הטלת הביצים.

מה אוכלות תרנגולותאנחנו לא כל כך מפונקות אנחנו אוכלות צמחים ואפילו חרקים כשאין ברירה אבל ברוב המקרים אנחנו מעדיפות תערובת דגנים (רק בלי חלב בבקשה).

 
 
אילו קשיים יש בגידול תרנגולותהבעיה הכי גדולה איתנו הוא שאנחנו עושות המון בלאגן, אז אנחנו חייבות מרחב מחיה גדול. לפעמים אנחנו יכולות להדביק אתכם בכל מיני מחלות ממש לא נעימות כמו שפעת העופות וכלמידיה. בנוסף, טוב זה נושא קצת מביך, אותנו אי אפשר להוציא לטיול כמו הכלבים אז אנחנו עושות את הצרכים שלנו איפה שאנחנו רוצות, הבעיה מתחילה שזה על השטיח החדש שאמא קנתה, סליחה. כמו כן מותר לגדל תרנגולות רק בחלק ובאישור הרשויות המקומיות ובתנאי שיש לכם חצר במרחק גדול מהשכנים שלכם.

למה כדאי לגדל את החיה? אמנם אנחנו לא כל כך פופולריות בתור חיות מחמד אבל אנחנו ממש נחמדות, אנחנו מבטיחות שנאכל את החרקים בגינה שלכם והדבר הכי טוב תוכלו להכין חביתה מהביצים שלנו כל בוקר!

© shutterstock

 

תגובות