החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: איגואנות. צילום: shutterstock

החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: איגואנות

כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע, הנה כמה דברים שלא ידעתם על איגואנות ומה צריך כדי לגדל אותם

כתבה
החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: ארנבים
שנהב דעבול
כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על ארנבים ומה צריך כדי לגדל אותם

שם החיה: איגואנות 

מי אנחנו? דינוזאוריות קטנות (טוב נו, לא באמת, אנחנו סתם דומים להם) שבאות מאמריקה הדרומית והמרכזית. אנחנו רואות מצויין למרחקים גדולים. אנחנו בדרך כלל ירוקים, אך יש לנו גם גוונים חומים ואפורים. 

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

התנהגות נפוצה: אנחנו אוהבות לשבת בין הענפים, אבל לפעמים גם לטייל. בגלל שבגופנו יש דם קר, ישיבה תחת השמש הקופחת, היא תענוג גדול (בניגוד אליכם בני האדם שרק מתלוננים על החום).

מה אוכלות האיגואנות? כמו הארנבים גם אנחנו צמחוניים, אנחנו אוהבות מאוד פירות וירקות, אך חוטאים לפעמים באכילת חרקים. אבל תיזהרו, אסור לתת לנו לנו חלבונים מהחי כמו בשר או עוף, זה מסכן אותנו!

© צילום מסך אינסטגרם

אילו קשיים יש בגידול איגואנות: האמת, אנחנו חיות די קשות לגידול, אנחנו הופכות בכמה חודשים ליצורים גדולים וחזקים ולעיתים מסוכנים. עם כל אהבנתו לטבע ולשמש הקופחת, להוציא אותנו לסיבוב בטבע, עלול להיות רעיון די רע. צריך להקפיד למכשיר שיחמם את הכלוב שלנו ולכלוב שיכיל אותנו וייתן לנו מרחב מחייה. צריך להיזהר מלהניח אותנו על השיש במטבח או בחדר האמבטיה, משום שאנו נושאות חיידקי סלמונלה ולדאוג לשטוף ידיים אחרי שנוגעים בנו.

למה כדאי לגדל את החיה? אמנם קצת קשה לגדל אותנו, אבל מספרים שאנחנו גורמות אושר רב לבעלינו ויש לנו קסם מיוחד שקשה להתעלם ממנו. שווה לנסות. 

© shutterstock
 

 

 

תגובות