גיבורים אמיתיים: בעלי החיים שהצילו חיי אדם. צילום מסך מיוטיוב

גיבורים אמיתיים: בעלי החיים שהצילו חיי אדם

מהכלב שעזר לאדם שאיבד את ההכרה ועד לכלבת הלברדור, שחילצה 52 בני אדם במהלך רעידת האדמה. קבלו את הסיפורים הכי מרגשים של בעלי החיים, שהוכיחו לנו שהם הרבה מעבר לחמודים

בלתי אפשרי שלא לאהוב חיות, הן חמודות ומעניקות לנו אהבה ללא גבולות. אך מלבד כל החום והאושר, שהן ללא ספק מוסיפות לחיינו, יש לא מעט חיות הבוחרות להראות את חיבתן בדרך שונה ומעוררת השראה במיוחד - הצלת חיי אדם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

האריה שהציל ילדה בת 12 מנישואים

לצערנו, אפילו בימינו, אנחנו עדיין שומעים על תופעות בהן משדלים ילדות ונערות להתחתן. בשנת 200, חטפו שבעה גברים חטפו נערה בת 12, בסמוך ליער. זאת בניסיון לגרום לה להתחתן עם אחד הגברים שם. הנערה התנגדה לרעיון ולכן הם החליטו להכות אותה. באורח פלא, קרה נס, האריות ביער שמעו את יללות הכאב של הנערה ולמעשה "חטפו" אותה מהגברים במקום לתקוף אותה כמצופה מחיה כמו אריה, הם הגנו עליה. מי היה יודע איך הסיפור היה נגמר אם האריות לא היו באים לעזרתה של הנערה.

הכלבה שהצילה 52 בני אדם

בשנת 2017 התחוללה רעידת אדמה גדולה במקסיקו. פרידה היא כלבת לבלדור בעלת ניסיון עשיר בחילוץ בני אדם מפני אסונות טבע. לאחר רעידת האדמה השנייה שהתחוללה בתוך שבועיים במקסיקו, היא עזרה לצוות החילוץ לחלץ ולאתר בני אדם מתחת להריסות. יש יותר מעוררת השראה ממנה?

ריצה מצילת חיים

המקרה הזה קרה בישראל, אזרח החליט לצאת לריצה עם כלבתו. מסיבה לא ברורה, הוא התעלף ואיבד הכרה בסמוך ליער בירושלים. כלבתו נותרה נאמנה אליו ולא עצרה את החיפושים, אשר נמשכו מספר ימים, כאשר באחד מהם - היא ראתה מטיילים והובילה אותם לבעלים.

לא רק בני אדם

נכון, יוצא לנו לשמוע הרבה על חיות שמצילות בני אדם, אבל מסתבר שביכולתן אף להציל זו את זו. שני כלבים נסחפו על סירת קאנו ובמקום שכוחות ההצלה יצילו אותם, כלב בא לעזרתם. הוא זרק לעבר הסירה חבל ובעזרת הפיות שלהם, שני הכלבים הצליחו לחזור חזרה למקום מבטחים.

 
תגובות