חלום פרוותי: החיות שרצינו לגדל ואף פעם לא יכולנו. צילום: Fotolia

חלום פרוותי: החיות שרצינו לגדל ואף פעם לא יכולנו

כלבים וחתולים הם חיות מחמד נפלאות, אך לפעמים אנחנו חולמים להשתגע קצת ולאמץ חיות מחמד מיוחדות, שלא בהכרח נכללות בהגדרה הרגילה. קבלו שש חיות חמודות וייחודיות שהיינו שמחים לגדל בבית

לכולנו יש חיות מחמד: בין אם אתם חובבי כלבלבים, אוהבי חתולים פרוותים, או מעדיפים דג זהב שתקן. אבל בליבנו מסתתרת תקווה קטנטנה לגדל חיות מחמד שאין כמעט לאף אחד, כמו כוכבי קולנוע ודומיהם. כן, אלו חיות שמקום גידולן הטבעי הוא אך ורק בטבע, כאלו שמשתכשכות במים מתוקים או תופסות תנומה בביצה העכורה. מערכת פרוגי יצאה לתור אחר צפרדעת המחמד שלו ולרדוף אחר אפרוחים.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

דולפין

דולפין היא ללא ספק אחת החיות הכי חמודות שקיימות ואנחנו מודים שלא פעם עברה לנו בראש המחשבה המפתה להקים בריכה ענקית בחצר ולגדל בה דולפין קטן כחיית מחמד כמו בסרטים ההוליוודים. רק חבל שבמציאות בריכה עולה הון תועפות ודולפין עוד יותר, והרי אנחנו לא רוטשילד. אז עד שנהיה מיליונרים, בינתיים נסתפק בתמונה נוגעת ללב של דולפינים מתוקים משתובבים להנאתם.

58905ba70e589
 © fotolia

אריה

אם יש חיה שהיינו שמחים שתמיד תהיה לצדנו היא ללא ספק האריה - מלך החיות. האריה הוא אחת החיות החזקות בטבע ולכרות איתו ברית זהו מעשה אסטרטגי חכם. היינו שמחים לגדל איזה אריה או שניים כחיית מחמד, ורק אומרים שכבר חשבנו על שם - סימבה כמובן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 🦁lions🦁 (@lions.arena) on

ג'ירפה

אחת החיות היפות והאציליות שיש בטבע היא לא אחרת מאשר הג'ירפה, בעלת הכתמים החומים-כתמתמים. כשחושבים על כך יותר לעומק היא גם יכולה להיות יעילה מאוד בתור חיית מחמד, לדוגמה, כשצריך להגיע למדף שגבוה ממכם, תמיד אפשר לסמוך על ג'יפי הג'ירפה שלנו ועל צאוורה הארוך כמו הגלות, שיחלץ לעזרתנו. אומנם עזרה בהגעה לחפצים מרוחקים היא יתרון בולט מצד אחד, אך מצד שני - איפה תאחסנו את הצוואר הבלתי נגמר הזה?

דוב פנדה

אם יש חיה אחת שהיינו שמחים להתכרבל איתה היא דוב פנדה! דוב הפנדה הוא השילוב האולטימטיבי של יופי וחמידות שיא שהיינו מוכנים לאמץ ברגע!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Pandamad (@officialpanda_mad) on

 

ברווז ואפרוח

מאז שראינו לראשונה בסדרה "חברים" את האפרוח והברווז של ג'ואי וצ'נדלר התפתח גם בנו חלום קטן לאמץ אפרוח וברווז שיהיו החברים הכי טובים שלנו, ושנוכל ללטף את הנוצות הנעימות שלהם כמה שרק נרצה. על אף שרק עצם המחשבה על הרדיפה אחריהם ברחבי הבית קצת מורידה לנו את החשק, ברווזון חמוד או אפרוח רך בשנים הם לחלוטין אפשרות נהדרת עבורנו.

צפרדע

באמת חשבתם שלא נכניס צפרדע לרשימה? מיותר לציין מדוע צפרדע היא החיה האהובה עלינו, אבל בלי שום קשר - לגמרי היינו מוכנים לגדל אחת מהן כחיית מחמד. הרי אי אפשר לדעת - אולי אם ננשק אחד מחבריה ירוקי העור הוא יהפוך פתאום לנסיך מהחלומות? והאמת שכבר חשבנו על השם המושלם בשביל צפרדעת המחמד העתידית שלנו - פרוגה!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @instamphibians on

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות