גוד פרנדס: כך תתחברו לאנשים חדשים בקלות. צילום: shutterstock. אילוסטרציה

גוד פרנדס: כך תתחברו לאנשים חדשים בקלות

כולנו אוהבים להכיר אנשים חדשים, אך איך ניתן לשמור עמם על קשר לאורך זמן ולהכיר חברים נוספים? יש לנו עבורכם ארבעה טיפים מנצחים, שיעזרו לכם להתחבר לכל בן אדם חדש שתפגשו

תמיד כיף להכיר ולפגוש אנשים חדשים, ובתור בני נוער - זה תמיד משמח. תחומי עניין, נושאי שיחה ואפילו סתם שיחות על בית הספר. הרי לכם מספר טיפים שיעזרו לכם להתחבר לאנשים חדשים ויגרמו לשיחה שלכם לזרום מבלי לחשוש שאתם עלולים להיתקע ללא מילים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נושא שיחה משותף     

 כשמכירים בן אדם חדש חשוב למצוא נושא שיחה, כדי שהשיחה תתפתח ותוכלו להכיר את האדם שמולכם. לדוגמה, כשאתם מדברים עם האדם והוא למשל מספר לכם על כמה שהוא אוהב את הים, תוכלו לשתף אותו שבדיוק חזרתם מאילת וגם את הייתם בים, ואפילו ממש נהניתם.

זה הזמן להכיר © צילום: Fotolia

פתחו ספרים! 

כשאתם מדברים עם אדם חדש בגילכם - נסו לשאול אותו על בית הספר שלו, היכן הוא לומד, באיזו כיתה הוא, מגמה ועוד... לאט לאט, תמצאו את עצמכם מדברים על בית הפר שלכם ושלו, על המורים, על החברים ואין ספק שהשיחה כבר תתפתח ותהפוך למעניינת.     

מישהו אמר תחביבים?

נסו לשאול את הבן אדם שעומד מולכם אם הוא אוהב לגלוש, לצפות בסרטים, או נמצא בנבחרת שחייה.            לאט לאט, תגלו שהאדם שעומד מולכם אוהב לצפות בסרטי אימה ושגם אתם אוהבים. זו דרך מעולה למצוא יחד את תחום העניין ששניכם אוהבים. אין דבר שמחבר ומגבש יותר מזה! 

יש משהו במשותף?
יש משהו במשותף? © צילום: shutterstock  

חודרים ללב

אין דרך טובה יותר להתחבר לאנשים חדשים ממקום של נתינה. כך תרגישו שאתם מתחברים אליהם מהלב! נסו לדבר איתם על תנועת הנוער שהם מתנדבים בה, או על הארגון שבו הם מתנדבים אחר הצהריים. אנחנו בטוחים שזה יגרום להם להבין עד כמה אתם מדהימים ומלאים בנתינה.

 

 

 

 

תגובות