חיים בסרט: כך תכינו תחפושות לחיות המחמד שלכם. צילום: fotolia

חיים בסרט: כך תכינו תחפושות לחיות המחמד שלכם

מי מאיתנו לא אוהב להתחפש בפורים? החג האהוב מתקרב אלינו בצעדי ענק, אך האם חשבתם שגם חיות המחמד שלכם יכולות להתחפש? החל מיצירתיות, דרך שאיבת השראה ועד תיאום תחפושות, אספנו עבורכם את מיטב הטיפים לתחפושת המושלמת לחיית המחמד

כולנו אוהבים להשתעשע בהכנת התחפושת הכי מקורית ומיוחדת לפורים, אך האם חשבתם להתחפש יחד עם חברכם הטוב ביותר? הכוונה היא לחבר הנאמן והפרוותי, חיית המחמד המהממת שלכם. בין אם אתם הורים גאים לכלב פרוותי, חתול משועמם או בכלל לארנב ישנוני, הכנו עבורכם את חמשת הטיפים שיעזרו לכם ליצור את התחפושת שחיית המחמד שלכם אף פעם לא תשכח

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

השראה

השלב הראשון בהכנת תחפושת החלומות של חיית המחמד הוא שאיבת השראה. אפשר לשאוב השראה ממקומות רבים: מעיתונים, אירועי תרבות, בגדים ובעצם מכל דבר העולה על דעתכם. תפקחו טוב את העיניים לאילו חומרים ורעיונות אתם הכי מתחברים, ומה הוא המסר שאתם רוצים להעביר בתחפושת. תוכלו לשאוב השראה גם מהרשתות החברתיות, כמו: אינסטגרם, פינטרסט ועוד. ותזכרו, השמיים הם לגמרי לא הגבול כשמדובר בתחפושות.

בטיחות

עוד לפני שתתחילו בהכנת התחפושת המושלמת עבור חיית המחמד שלכם, תעצרו לרגע ותחשבו: "האם התחפושת הזאת בטוחה בשבילה? האם היא תהיה לה נוחה ונעימה?". אחרי הכל, חיית המחמד שלכם לא יכולה לדבר ולהגיד שהתחפושת מכאיבה לה או מציקה, וזהו התפקיד שלכם לשים לב שהיא תהיה בטוחה ותרגיש טוב בתחפושת. למשל, תחפושת בעלת חלקים כבדים מדי או חדים עלולה לפצוע חלילה את החיה המקסימה שבבעלותכם. כמו שאומרים, הבטיחות מעל לכל!

DIY

בשביל ליצור את התחפושת המושלמת לחיית המחמד שלכם, אין צורך לבזבז מאות שקלים או לשבור קופת חיסכון. עם קצת חשיבה יצירתית, כמה חתיכות בד ואביזר ישן שנשכח בעליית הגג יכולים לגמרי להשתלב לתחפושת מקורית. אז תפעילו את הדמיון ותחשבו מחוץ לקופסה, כי התחפושות המעניינות ביותר לא נקנות בקניון, לא ככה?

לא רק כלבים

חשבתם שרק כלבים יכולים להתחפש? תחשבו שוב! כל חיית מחמד שאינה דמיונית יכולה להתחפש, וזה כולל חתולים, ארנבים וכו'. אולי תופתעו לדעת, אבל הארנב שלכם ישמח להתחפש, ובעזרת הלבשה של מעיל קטן הוא יכול להפוך בשניות לפיטר הארנב. לגבי דגים, ניתן לקשט את האקווריום מבחוץ כדי שגם הם יהנו מאווירת החג העליזה. מה שמגיע לכלב שלכם, מגיע גם לכל חיה אחרת בלי שום אפליות.

משפחה שולטת

בדיוק כמו שכיף להתחפש יחד בחבורה עם כמה חברים טובים או בני משפחה קרובים, כך כיף כפליים להתחפש עם חיית המחמד. בין אם אתם חובבי הארי פוטר או מכורים לסדרה מסויימת, תוכלו לשלב את האהבה לדמויות האלו עם האהבה הגדולה ביותר שלכם: חיית המחמד. אז למה אתם מחכים? תחפושת החלומות המשותפת יוצאת לדרך!

 

תגובות