חיזור חייתי: כך החיות בטבע מראות אהבה. adobestock

חיזור חייתי: כך החיות בטבע מראות אהבה

שירה, ריקודים ומתנות - אין ספק שהחיות בטבע יודעות לעשות את העבודה בכל מה שקשור לחיזור אחרי מושא אהבתם. לכבוד ט"ו באב קבלו את דרכי החיזור הכי מתוקות שיש בעולם בעלי החיים

אין ספק שהחיות בטבע יודעות לחזר ולהביע אהבה - הן רוקדות, שרות ואפילו מביאות מתנות, הכל כדי לזכות במושא אהבתן. לכבוד היום הכי רומנטי בשנה, קבלו חמש חיות שהכי מבינות בחיזור.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

פינגווינים

מכירים את השיר "It's raining man"? אז ככה נראה תהליך החיזור של הפינגווינים. החיות המתוקות האלו חיות ומבלות את רוב זמנן במים, אבל פעם בשנה יש תקופת חיזור וקינון ואז יוצאים כל הפינגווינים הזכרים בהמוניהם מהמים כדי לעשות "פוזות" על הנקבות. הפינגווינים נשארים עם אותו בן זוג במשך רוב חייהם, אבל הם מדי שנה דואגים להשקיע ולחזר כל פעם מחדש. תהליך החיזור כולל ריקוד ומתנות - הם מביאים לנקבות אבנים לבנייתה קן. כמה רומנטי!

© AdobeStock

ליוויתן גדול הסנפיר

אין בחורה שלא חולמת על אהוב שישיר לה מתחת לחלון איזו בלדה מרגשת כדי לכבוש את לבה. אבל הליוויתנים זה בכלל לא חלום, אלא מציאות. זכרי הליוותנים הללו משמיעים קולות מיוחדים שבני האדם לא יכולים לשמוע, אבל הנקבות שלהם שומעות בהחלט, אפילו במרחק של קילומטרים רבים!

ארנבוני היער

החיה המתוקה הזאת מחזרת בצורה מאוד מאצ'ואיסטית. זכרי ארנבוני היער רוצים להראות לנקבות שהם חזקים ובריאים, זאת אומרת, שמאגר הגנים שלהם משובח ושווה להתרבות איתם. לכן הם ממש מקימים אולימפיאדת חיזור - הם קופצים למרחק, מקיימים תחרויות ריצה ואפילו עורכים תחרויות כדי לראות מי יותר חזק.

© AdobeStock

ברבורי החצוצרה

הברבורים המתוקים האלו בוחרים את בן זוגם, שילווה אותם לכל החיים, בגיל שנתיים עד ארבע שנים. כשהם בוחרים את בן הזוג הם מבצעים עמו ריקוד אומנותי במים שלגמרי היה מזכה אותם באולימפיאדה. הריקוד כולל הנדה של הצוואר, צלילה אל תוך המים וניפנוף בכנפיים. ריקוד זוגי זה הכי רומנטי!

ג'ירפות

כג'ירף זכר רוצה לחזר אחרי מושא אהבתו הוא עושה מה שכולנו עושים בדייטים - אוכל. אז נכון, הם לא יוצאים למסעדה אבל הוא פשוט נעמד ליד מי שהוא חושק בו ומתחיל לאכול לידו. דרך נוספת להראות אהבה אצל ג'ירפות היא לחכך צוואר בצוואר (ואוי! כמה צוואר יש להם!).

© צילום: adobestock

 

תגובות