טור אישי: "החופש הגדול מרגיש כמו עוד סגר". AdobeStock

טור אישי: "החופש הגדול מרגיש כמו עוד סגר"

"השנה החופש הגדול הגיע בתקופה קצת קשה ומבלבלת. אי אפשר לצאת באמת לבלות כמו פעם, כולם מנסים לצמצם יציאות, וכך שוב אנו תקועים בבתים בלי הרבה מה לעשות" • טור אישי

התקופה לה חיכו אלפי ילדים ונערים הגיעה סוף סוף! החופש הגדול. אבל לצערנו השנה החופש הגדול הגיע בתקופה קצת קשה ומבלבלת. מגפת הקורונה עדיין נמצאת בארצנו ורחוקה מלהסתיים, וכמו כן היא משפיעה לא רק על המדינה ועל אלפי נושאים נוספים אלא גם על החופש הגדול שלנו. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אני סיימתי י"ב, כלומר זה החופש הגדול האחרון שיש לי. למען האמת, החצי הראשון של החופש לא היה כל כך חופש, לתלמידי י"ב ו-י"א דחו את הבגרויות לאורך יוני ויולי ולכן רובנו נאלצנו להמשיך ללמוד בבתים ולהגיע לבגרויות השונות. ככה שאני חוויתי את החלק הראשון של החופש בצורה קצת מבאסת.

"רובנו נאלצנו להמשיך ללמוד בבתים"© AdobeStock

אך בימים בין הבגרויות, לבלות לא היה משהו קל יותר. בזמן תקופת הקורונה אין יותר ספונטניות, צריך לתכנן הכול מראש. אם מתחשק לי לנסוע לתל אביב, צריך להזמין לפני שובר ברכבת. אם מתחשק ללכת לים צריך לבדוק אם הוא סגור או לא כי כל יום משתנות ההנחיות וכמובן כל יציאה מלווה במסכה, שבקיץ הישראלי זה אף פעם לא נחמד.

החופש הגדול מבחינתי מרגיש כמו עוד מיני סגר, כיוון שאי אפשר לצאת באמת לבלות כמו פעם, זה מפחיד. הורים רבים מפחדים לתת לילדים להסתובב ברחובות ובמרכזי הבילוי כיוון שמספר חולי הקורונה הוא גדול והסיכוי לפגוש אחד כזה הוא לא קטן. לכן מרגיש לי שכולם מנסים לצמצם יציאות, וכך שוב אנו תקועים בבתים בלי הרבה מה לעשות.

צאו לטיולים בטבע © shutterstock

אז עד כה החופש הגדול היה עבורי תקופה מבלבלת וקצת קשה. אבל חשוב להבין שבסופו של דבר התקופה הזו תעבור וכולנו נחזור לשגרה הרגילה שלנו, ללא מסכות וללא הקורונה.

עד אז, נצלו את הזמן הזה של החופש לעשות דברים שלא דורשים יותר מידי יציאה למקומות הומי אדם. מפגשים עם חברים זו הזדמנות נהדרת להעביר את הזמן וגם להנות. לדוגמא טיולים בטבע, משהו שגם יכול להעביר את הזמן וגם יש בשפע בארץ הקטנה שלנו. או אפילו נצלו את הזמן ללמוד משהו חדש, עכשיו ללא הלימודים בזום יש שפע של זמן.

שיהיה לכולנו המשך חופש גדול נעים נחמד ובטוח. שמרו על ההנחיות, אל תשכחו לחבוש מסכה וזכרו להנות כמה שאפשר בצל ההגבלות.

 

 

תגובות