"הומואים ולסביות הם לא מחלה": נער מוחה כנגד נפתלי בנט . צילום: עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט

"הומואים ולסביות הם לא מחלה": נער מוחה כנגד נפתלי בנט

בפאנל בחירות שהתקיים בתיכון בליך ברמת גן, החליט יובל פרייברג, בן 18 למחות נגד עמדותיהם של מפלגת הבית היהודי על הקהילה הגאה: "המסר הוא שהומואים ולסביות הם בני אדם הומואים ולסביות הם לא מחלה או מוזרים או אנשים שזקוקים לטיפול הם שווים אלי ואל מר בנט ואל חבריו"

יובל פרייברג, נער בן 18 מתיכון בליך ברמת גן, החליט למחות נגד עמדות הבית היהודי בנושא זוגות חד מיניים. יובל הוא סטרייט ובן לשתי אימהות לסביות. במהלך פאנל בחירות שהתקיים אתמול (ה') בבית הספר, הוא נעמד מאחורי נפתלי בנט, יו"ר מפלגת הבית היהודי עם חולצה מיוחד שהכין ובה כתב: "יש לי שתי אימהות ואני לא מתנצל". 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

"עשיתי את החולצה לאחר שהקשבתי לדברי חברי מפלגת הבית היהודי על איך המשפחה המסורתית היא זאת שבונה את העולם ולא הורסת אותו כמו המשפחה ההומו לסבית", הוא מספר לפרוגי. "לאחר שהקשבתי לכל דברי המפלגה הבנתי שצריך לעשות מחאה על דבריהם, דיברתי עם חברי לתיכון והחלטנו להקים מחאה בזמן שבנט מגיע. תלינו שלטים של הקהילה הגאה, ובית הספר תמך בנו לכול אורך הדרך". 

 

A photo posted by motti kimchi (@mottikimchi) on

"משפטים שלא צריכים להיות במדינה מתוקנת" 

בינתיים, התמונה מהאירוע תפסה תאוצה וקיבלה אינספור שיתופים בפייסבוק ובאינסטגרם. אסי עזר כתב עליו בעמוד האינסטגרם שלו: "נער אמיץ עומד מול בנט. התעוררתי לפני רגע, אני מוצא את עצמי בוהה בתמונה הזאת ודומע". גם בקומיקאי גורי אלפי כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "התמונה הזאת נהדרת בעיניי. שקטה וחזקה". 

סערה בפאנל בחירות אחר
"משחיתים את הנוער, גועל נפש!"
שקד מזרחי
בתיכונים ברחבי הארץ מתקיימים בשבועות האחרונים פאנלים שונים המספקים דיונים מעניינים. בפאנל בחירות שהתקיים בתיכון גולדה בפתח תקווה התעורר דיון מעניין בנוגע להמנון המדינה - התקווה. צפו בדיון

"אנשים לא מבינים למה עשינו את זה חושבים שזה בגלל הזכויות של המשפחות החד מיניות וזה לא!", יובל ממשיך לספר. "עשינו את זה כי כואב לנו לשמוע את דבריהם של חבריו של בנט, דברים ומשפטים שלא צריכים להיות במדינה מתוקנת. גם עכשיו אחרי הסערה הגדולה הכתבות השיתופים הליייקים אנשים לא באמת מבינים למה קיימנו את המחאה הזאת, וזה מה שחבל לי שלא הצלחנו להעביר את המסר. המסר הוא שהומואים ולסביות הם בני אדם הומואים ולסביות הם לא מחלה או מוזרים או אנשים שזקוקים לטיפול הם שווים אלי ואל מר בנט ואל חבריו".

לגבי התגובות של הסביבה הקרובה הוא מספר: "חברי לבית ספר, המורים ומנהלת בית הספר עמדו מאחורי והחמיאו. היו גם ילדים שלא אהבו את כל העיניין והתנגדו. לחבר שלי מהשכבה, אור שחרור שהוא נער מהקהילה הגאה ולי, היו שתי שאלות מול בנט. אור הצליח להשלים את שאלתו שכמובן בנט ענה לא בעניין, ואני הייתי כול כך נסער כול כך מלא ברגשות שלא הצלחתי שלא לצעוק מול הקהל שהמשפחה שלי היא לא זאת שהורסת את העולם, שאני לא הורס את העולם. חלק מהאנשים לא מבינים כמה זה קשה לעמוד מול קהל לדבר על הרגשות שלך על הכאב שלך. חלק קיבלו את סערת הרגשות שלי והבינו וחלק כרגיל נתנו ביקורת".

תגובות