מסתמן: ביום ראשון - הלימודים יתחילו בשעה עשר. צילום: Shutterstock

מסתמן: ביום ראשון - הלימודים יתחילו בשעה עשר

ארגון המורים הודיע הערב (ה') בתמיכת מועצת התלמידים על כך שביום ראשון יחלו הלימודים בשעה 10:00, כאות הזדהות עם מאבקם של בתי הספר הנוצרים. אליאב בטיטו, יו"ר מועצת התלמידים והנוער אמר: "אנו רואים את מצב בתי הספר בחומרה רבה. לא הגיוני כי במשך קרוב לשלושה שבועות נעדרים מהלימודים כ-33,000 תלמידים"

שנת הלימודים בבתי הספר הנוצריים עוד לא נפתחה - וכעת גם יום הלימודים בבתי הספר התיכוניים ייפתח באיחור. על פי הודעת ארגון המורים ובתמיכת מועצת התלמידים והנוער הארצית, ביום ראשון הקרוב הלימודים יחלו מאוחר יותר - בשעה 10:00 במקום בשמונה כרגיל. 

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

כבר כמעט יותר משבועיים בתי הספר הנוצריים שובתים. הם מהווים מיעוט בתוך האוכלוסייה היהודית ובתי הספר שלהם דלי תקציב. בזמן שהתלמידים יושבים בבית, נוצרים פערים רבים בין התלמידים שלומדים לבין אלה שיושבים בבית ומפספסים כמויות גדולות של חומר.

ביום ראשון תראו אותם מאוחר יותר
ביום ראשון תראו אותם מאוחר יותר © אדם ליבל

יו"ר מועצת התלמידים הארצית, אליאב בטיטו: "אנו רואים את מצב בתי הספר בחומרה רבה. לא הגיוני כי במשך קרוב לשלושה שבועות נעדרים מהלימודים כ-33,000 תלמידים. במצב שכזה, מצטברים פערים לימודיים בין התלמידים והתלמידות במסגרות החינוך השונות".

עוד הוסיף בטיטו ואמר: "בתי הספר הכנסייתיים, ידועים כבתי ספר איכותיים אשר אחוזי ההצלחה בבגרויות ואחוזי הגיוס לצה"ל עולים בהם בשנים האחרונות. אנו תומכים באירגון המורים בהחלטו לבצע שביתת סולדיריות ביום ראשון הקרוב. כגוף המייצג של כלל התלמידים במדינה נמשיך לפעול לטובתם של כלל בני הנוער ברחבי הארץ".

תגובות