ענבל ביבי: "לאדם שאנס אותי יש השפעה גדולה על בני נוער". צילום מסך מאינסטגרם

ענבל ביבי: "לאדם שאנס אותי יש השפעה גדולה על בני נוער"

הזמרת הצעירה, ענבל ביבי, הגיעה בשישי האחרון למצעד השרמוטות בתל אביב והחליטה לשתף במקרה האונס שעברה על ידי אדם משפיע על הנוער בתעשיית הבידור

ביום שישי האחרון התקיים "מצעד השרמוטות" בתל אביב, באותו מצעד מפגינות נשים נגד העובדה שגברים מתרצים בה לעיתים הטרדות מיניות בטענה ללבוש אותן לובשות. הנשים המפגינות התבקשו להגיע בבגדים יומיומיים, אבל רובן בוחרת להגיע בבגדים חשופים כדי להראות שנשים חשופות לאלימות מינית והטרדות מיניות ללא קשר למה שהן לובשות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לאותו המצעד הגיעה גם הזמרת והשחקנית ענבל ביבי שהגיעה להפגין יחד עם נשים נוספות שנכחו שם ואף העלתה מהמקום סרטון לחשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלה ובו היא נואמת בפני אותן הבנות ומשתפת את מקרה אונס שעברה במהלך אחת מעבודותיה בתחום הבידור. "אני סוג של אשת קהל אפשר להגיד ויש לי השפעה מסויימת על בני נוער" פותחת ביבי את דבריה ומספרת על המקרה "והדבר שהכי כואב לי זה שבן אדם שעבד איתי ושגם לו יש השפעה כל כך גדולה על בני נוער הוא זה שאנס אותי".

במהלך דבריה הביעה ביבי את כעסה על תעשיית הבידור שנוהגת להשתיק את זה ולהעביר את זה על סדר היום ובעיקר כי לא הרבה מרימים את הכפפה ומדברים "הרבה כאב אני מרגישה כאן היום, הרבה כוח והרבה כעס, כי אני היחידה שנמצאת כאן מהתעשייה כי אף אחד לא מנסה להראות את הצד הזה בלי להתבייש. אני מתביישת בתעשייה שאני עובדת בה, מתביישת בחיים שמתקיימים פה על פני השטח, אף אחד לא תומך באהבה, בכאב ובכעס, כולם חושבים שצריך למתן את זה ולהגיד שהכל טוב, מתקדמים, המוזיקה משתנה, התעשייה גדלה והתכניות נהיות יותר חזקות אז הכל בסדר - אז לא!" 

בהמשך מספרת ענבל, בלי לפרט מדי, על התוקף ועל הסיבה שבחרה לחשוף את המקרה שלה ועל כך שאין לה במה להתבייש ולהתנצל "אני לא מתביישת במה שעברתי, זה חשוב שילדים בני 12 ו-13 שעוקבים אחרי באינסטגרם ידעו, אין במה להתבייש, אני לא אחראית במה שקרה, אני חלק מאותה הסיטואציה, אבל אני לא זו שצריכה לקחת את כל האחריות - יש פה עוד בן אדם ואני גם באתי אליו ואמרתי לו - אתה אנסת אותי! והוא נושא את נטל בדיוק כמוני, כל יום שהוא מסתכל לי בעיניים כואב לו ואנחנו עובדים יחד. אז אני יודעת כמה זה כואב לעבור את זה אבל גם כמה זה מחזק, כמה זה גרם לי להבין איפה אני מתקדמת הלאה בחיים שלי, איפה אני מייצגת אותנו (הנשים - מ.א) הלאה  - שידעו שאנחנו לא אשמות".

תגובות