טקס פרסי החינוך: מי הם בתי הספר הטובים בארץ?. GettyImages

טקס פרסי החינוך: מי הם בתי הספר הטובים בארץ?

בשבוע שעבר התקיים טקס בו ניתנו פרסי החינוך המוסדי לשנת תשע"ו של משרד החינוך, הטקס התקיים באוניברסיטה העברית בהשתתפות שר החינוך נפתל בנט ומנכלי"ת משרד החינוך. "בית הספר מאוד משקיע ביחס האישי עם התלמידים"

על אף שאנחנו נמצאים כבר בעיצומו של החופש הגדול, התקיים בשבוע שעבר טקס חלוקת פרסי חינוך לשנת הלימודים תשע"ו. את הפרס קיבלו גני ילדים, בתי ספר יסודיים ובתי ספר על יסודיים. בקטגוריית בתי ספר העל יסודיים זכו: עירוני ט' בתל אביב, תיכון ג'ת, בני עקיבא סגולה בקריית מוצקין, קציני ים אשדוד מכבים רעות מו"ר במודיעין ובית הספר המעיין בירושלים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כאמור, אחד מבתי הספר שקיבלו את הפרס הוא עירוני ט' מתל אביב, שוחחנו עם מאור, תלמיד בבית הספר על קבלת הפרס: "קודם כל זה מאוד מכובד לקבל את הפרס הזה כי היו הרבה מאוד עבודות בבית הספר שהשקיעו בהן מאוד וגם המנהל דאגה מאוד להראות כמה היא רוצה את זה ואנחנו מאוד שמחים שקיבלנו את הפרס אחרי כל ההשקעה".      

© צילום מסך מעמוד הפייסבוק של משרד החינוך

"קבלת הפרס הייתה הפתעה עבורנו", ממשיך לספר, "לא הכינו אף בית ספר לקבל אותו, וגם כשבאו לביקורים פה בשלבים מתקדמים יותר של התחרות הבוחנים לא הגיבו אלא רק הקשיבו לדברים שהיה לבית הספר לומר".

מאור ממשיך ומסביר למה לדעתו בית הספר קיבל את הפרס: "בית הספר מאוד משקיע ביחס האישי עם התלמידים הוא מקשיב ועוזר בשיעורי מיוחדים, בנוסף יש בבית הספר מסגרת של שעתיים בשבוע בהן התלמיד בוחר איזה שיעור ללמוד מעבר למקצועות הרגילים, ניתן ללמוד מקצועות כמו תיאטרון, צילום, קולנוע, ועוד שיעורים מעשירים נוספים. ובגלל זה אני חושב שבית הספר לשנו מיוחד ושמגיע לו את הפרס".

תגובות