נציג הנוער החדש: חנן יזדי נבחר כיו"ר מועצת התלמידים הארצית. צילום: אבי בר

נציג הנוער החדש: חנן יזדי נבחר כיו"ר מועצת התלמידים הארצית

לאחר שנה מלאה מחאות והישגים, נבחרה מזכירות חדשה למועצת התלמידים והנוער הארצית. היו"ר החדש - חנן יזדי בן ה-17 מחיפה. כל הפרטים

היום (א'), התכנסו חברי מועצת התלמידים והנוער הארצית למליאה מיוחדת בפתח תקווה בכדי לבחור מזכירות חדשה למועצה הארצית. במסגרת הבחירות נבחרו יושב ראש, סגן יושב ראש, דובר ויושב ראש הוועדה האתית-משפטית. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

על תפקיד היו"ר התמודדו שני מועמדים: איתי שובל מול חנן יזדי, שבסופו של דבר נבחר חנן יזדי כיו"ר החדש. חנן, שסיים עתה כיתה יא' בתיכון אליאנס בחיפה, כיהן בעבר גם כיו"ר מועצת התלמידים והנוער במחוז חיפה. "אני מודה לנציגי הנוער שבחרו בי השנה להוביל גוף כל כך גדול ומשמעותי במדינה שלנו, מדינה בה שומעים את קול בני הנוער ומקשיבים לדעותיו. אני נכנס לנעליים גדולות ומקווה כי אצליח לייצג את בני הנוער ולהביא את עמדותיהם ודרישותיהם אל שולחן מקבלי ההחלטות. כמו כן, אני קורא למקבלי ההחלטות במשרד החינוך ומחוצה לו להמשיך בשיתוף הפעולה המוצלח וביחד נקדם את החברה הישראלית למקום טוב יותר. כולי תקווה כי גם השנה נמשיך לשמור על הפעילות הענפה מהשנה החולפת" מסר חנן לאחר ההודעה על הבחירה בו.

© צילום: אלי בר

חנן, מחליף בתפקידו את אליאב בטיטו, בן ה-18 מעפולה שסיים היום שנת כהונה שהייתה מלאה בהישגים מרשימים, לחנן וחבריו למזכירות נכנסים לנעליים גדולות והציפיות מהם גבוהות מכרגיל "לאחר שנה עמוסה בפעילות של נוער למען הנוער אני מסיים את תפקידי בגאווה ומעביר את השרביט לחנן ושאר החברים. אנו נמצאים היום בשיאו של תהליך דמוקרטי בו הנוער בחר את הנהגתו לשנה הבאה. אין לי ספק שההנהגה שנבחרה היא ראויה ואני סבור ובטוח כי חבריי למועצה ימשיכו להוביל את המועצה להישגים נוספים וימשיכו להוות חומת מגן עבור ציבור בני הנוער. אני מאחל להנהגה הנכנסת המון בהצלחה בתפקיד ואני רוצה להודות להנהגה היוצאת על שנה מדהימה ומשמעותית" מסר בטיטו לאחר ההכרזה על המחליף בתפקיד. 

אליאב מסכם את הקדנציה בריאיון מיוחד:

 

 

תגיות
תגובות