עושים טוב: שבוע אהבת חינם חוזר.

עושים טוב: שבוע אהבת חינם חוזר

זו השנה השנייה של פרויקט אהבת חינם מטעם מועצת התלמידים והנוער הארצית, אז מה מחכה לנו השבוע? ומה התפקיד שלכם בשבוע? כל הפרטים בכתבה הבאה

 זו כבר השנה השנייה בה יוצאים במועצת התלמידים והנוער הארצית בפרויקט #אהבת_חינם, כשאר בשנה שעברה הפרויקט זכה להצלחה ושיתוף פעולה מלא מעט תלמידים ובני נוער בארץ החליטו במועצה הארצית להמשיך עם הפרויקט לשבוע נוסף בפעם השנייה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אז איך אתם יכולים לקחת חלק? הפרויקט דורש שירשור ושיתוף פעולה מצד כל המשתתפים בו. מתחילים בפוסט בפייסבוק בו צריך לתייג שלושה אנשים ולכתוב מה אוהבים בכל אחד ואחד מהם, מה לומדים מהם, מה מעריכים בהם וכך בעצם להראות להם את אהבתם - מכאן השם אהבת חינם. כל שלושת האנשים שתויגו בפוסט נדרשים להעלות פוסט זהה תוך כ-24 שעות מאותו הרגע שתויגו ולכתוב בעצם על עוד שלושה אנשים וכך הלאה והלאה.

 

 

מטרת הפרויקט היא בעצם ליצור שיח חיובי, סובלני וכך בעצם להראות את האחדות והאהבה שיש במדינה דברים שלצערנו פחות רואים ביום יום שלנו כאן בארץ.

מיו"ר מועצת התלמידים חנן יזדי נמסר על הפרויקט: "מחלחלת בחברה הישראלית אלימות מסוג חדש, אלימות ברשת, אלימות זו באה בכל מיני צורות וגוונים כמו תופעת השיימינג, השיח האלים והמסית, הבריונות ברשת ועוד תופעות רבות שמעכירות את האווירה בחברה הישראלית ומגבירות את השנאה". עוד הוסיף יזדי ואמר: "מתוך רצון להוות פעולה נגדית לפעולות אלו, ורצון ליצור חברה מאוחדת יותר, מקבלת יותר ואוהבת יותר, מתוך רצון ליצור קשרים בין מגזרים שלא נפגשו מעולם, אנו – מועצת התלמידים והנוער הארצית פותחים בשבוע #אהבת_חינם בפעם השניה. אני קורא לכל אזרח ואזרחית במדינת ישראל לעצור את שנאת החינם, לקחת חלק באתגר ולהפיץ אהבת חינם".

חנן יזדי
חנן יזדי © אבי בר

אין ספק שפרויקט זה הוא אחד מהפרויקטים היותר מיוחדים שיצא לנו לראות מהמועצה הארצית. הוא מצליח להוכיח לנו שבני הנוער לא יודעים רק לשבות או למחות כמו שאמרו עלינו לא מעט לאחרונה אלא יודעים גם לפרגן, לאהוב ובעיקר שואפים לסובלנות וסבלנות הדדית.

תגובות